شان دایش، سرمربی اورتون، بعد از پیروزی پرگل و بسیار مهم مقابل برایتون به ستایش شاگردانش پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یوسو سسما و پسرش که به کادرفنی استقلال اضافه شده اند، در تمرین این تیم حضور پیدا کردند.
تیم پرسپولیس امروز اولین جلسه تمرینی پیش فصل خود را با 14 بازیکن برگزار کرد.
باشگاهی که تیم فوتبالش در حساس ترین مقطع فصل قرار دارد و همچنان یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر است، با تصمیم هیات مدیره و سرپرست باشگاه تعدادی از عوامل اجرایی را برکنار کرده است.
سپس محمد مهدی عسگرپور رییس هیات مدیره خانه سینما خطاب به داریوش فرهنگ گفت که سوال سختی کردید و ادامه داد: ما با یک اتفاق مواجه شدیم (نحوه مرگ کیومرث پوراحمد ) که به نظر می آید تلخ ترین اتفاقی است که در چند دهه گذشته در سینما افتاده است و نقطه عطف از جهت فیلم نامه است، کما اینکه حاشیه های مختلفی وجود دارد، مثلا دلایل فوت روشن نیست و امیدواریم هر چه زودتر روشن بشود. سخت است، صحبت کردن درباره آثار کیومرث پوراحمد و در ادامه درباره مرگش به یک جمع بندی رسیدن، نمی توان به نقطه مشترکی رسید.
هفته گذشته همه چیز در کمپ بایرن با حضور اولی هوینس شروع شد و حالا توماس توخل در مورد حضور او در باشگاه حرف زده است.
بازیکنان تیم ملی فوتبال عصر روز شنبه به تمرین تاکتیکی پرداختند.
نخستین تمرین تیم ملی فوتبال ایران با حضور امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی جدید برگزار شد.
یحیی گل‌محمدی امروز آخرین جلسه تمرینی سرخپوشان در سال جاری را رهبری کرد.
بازیکن مصدوم تیم فوتبال استقلال پس از مدت‌ها در بخش‌هایی از تمرینات گروهی این تیم حاضر شد.
محمودزاده نماینده مهاباد گفت: آقای رئیسی در طول دوران انتخابات وعده های مختلفی دادند که اصلی ترین این وعده ها عبارت بودند از ساخت ۴ میلیون مسکن در چهارسال، رفع فقر و کاهش ۵۰ درصدی هزینه های درمان، احیای برجام و تک رقمی کردند و کاهش تورم به نصف درصد تورم آن زمان، کنترل قیمت ارز، آزادی بیان، عادلانه کردن قیمت خودرو، گسترش و توسعه اینترنت و ایجاد یک میلیون شغل در سال اما چه بر سر سرنوشت این وعده ها در یک سال و نیم عمر دولت سیزدهم آمد؟
نکته بسیار مهمی که در مورد ورزش کردن وجود دارد، توجه به «ساعت» است؛ اینکه در ساعت‌های متفاوت، بدن انسان در چه شرایطی قرار دارد و بهترین زمان برای انواع تمرین چه ساعتی است؟
بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس از حضور در جلسه فنی، تمرین امروز خود را در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند.
شماره ده تیم ملی برزیل با انتشار یک توئیت از تمرین اخیر تیمش خبر از بازگشت سریع‌تر از آن چه که پیش‌بینی می شد را داد.
تمرین روز گذشته امریکا در شرایطی برگزار شد که سرمربی این تیم سعی داشت هیچ اطلاعاتی از کارهای تاکتیکی شاگردانش به بیرون درز نکند.
لیونل مسی در تمرین امروز تیم ملی آرژانتین غایب بود تا گمانه‌زنی ها در مورد مصدومیت احتمالی او شروع شود.
تمرین تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز در زمین تهرانسر زیر نظر کار فنی برگزار شد.
اینکه در تمام طول تمرین بتوانی رفتار و صحبت‌های فنی کارلوس کی‌روش را زیر نظر داشته باشی اتفاقی است که علی‌رغم سابقه طولانی مدت این مربی در ایران امری عادی به شمار نمی‌رود.
سه لژیونر شاغل در قطر شامل خلیل‌زاده، کنعانی‌زادگان و ابراهیمی به همراه محبی، چشمی، مهدی‌پور، سامان فلاح و آرمین سهرابیان در ساختمان پک به تمرین پرداختند.
عملکرد تیم ملی فوتسال ایران با هدایت وحید شمسایی در جام ملت‌های آسیا با اظهارات مختلفی از سوی موافقان و مخالفان او همراه شده است.
انتشار تصویری از آخرین تمرین تیم ملی پیش از جدال با سنگال که سامان قدوس انگشت اشاره‌اش را به حالت هیس گرفته، با حواشی زیادی همراه شده که اکنون پیگیری‌ها نشان می‌دهد ماجرا از چه قرار است.
آخرین گزارش‌ها از روند درمانی نیک نفس حکایت از این دارد که هافبک استقلال به بازی پنجشنبه برابر مس نمی‌رسد، اما می‌تواند از ۲ الی سه روز دیگر، به تمرینات تیمی شاگردان «ریکاردو ساپینتو» اضافه شود.
مهاجم استقلال نسبت به حواشی و مسائل مطرح شده پیرامون خود واکنش نشان داد و اعلام کرد از امروز به محل تمرین می‌رود.
صفحه سجاد غریبی در یک یادداشت اینستاگرامی اعلام کرد که او برای مدتی از دنیای مجازی خداحافظی کرده و به دور از حاشیه در حال تمرین زیر نظر مربی خود است. اما نگفته که در چه حوزه‌ ورزشی ای مشغول تمرین است.
این روزها فرهاد مجیدی به همراه دستیاران نام آشنایش در اتریش، هدف بزرگی را دنبال می کند و آن قرار گرفتن اتحاد کلباء میان TOP 6 ادنوک لیگ است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ