کیکر، معتبرترین رسانه فوتبالی آلمان، در خبری اختصاصی اعلام کرده پس از تمرینات اختصاصی فیزیوتراپی سردار ازمون در قطر، این بازیکن به مرز آمادگی رسیده و در کمال شگفتی، مشکلی برای حضور در دیدار چهارشنبه این تیم برابر کلن ندارد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد سعید احدیان، دستیار محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس در توییتی نوشت که در صورت تصویب لایحه حجاب، «طاقچه» دو ماه سودش را از دست می‌دهد. او تاکید کرده است که «تازه این برای بار اول است چه برسد به تکرار».
یک ماده‌ی کریستال‌مانند که تا به حال دیده نشده در تکه‌ای از «صاعقۀ فسیل‌شده» یا «فولگوریت» کشف شده است.
غده‌های سمی وزغ بیابان سونورا حاوی ماده‌ی روان‌گردان ۵-MeO-DMT است.
به حاوی فیبر و چندین ویتامین و مواد معدنی ضروری است و برای هر رژیم غذایی می‌تواند یک ماده‌ی مغذی باشد.
باستان‌شناسان با حفاری ویرانه‌های یک بنای بزرگ باستانی در ارمنستان متوجه یک چیز غیرعادی شدند. لایه‌ای از یک ماده‌ی خاکستری روی خاک قهوه‌ای فشرده شده بود.
پیاز یک ماده‌ی غذایی مفید برای بیماران مبتلا به دیابت است. به عقیده‌ی برخی از متخصصان نباید در مصرف آن زیاده‌روی کرد، زیرا حاوی میزان قابل ملاحظه‌ای گلوسید است. اما همین پیاز تری گلیسیرید خون را کاهش می‌دهد. همان کاری که انسولین به ویژه در افراد مبتلا به اضافه وزن انجام نمی‌دهد. واقعیت این است که پیاز حاوی ماده‌ای به نام گلوکوکینین است که حرف و حدیث زیادی در مورد آن وجود دارد. به عقیده‌ی برخی از متخصصان این ماده میزان قند خون را کاهش می‌دهد.
بهترین زمان برای مصرف سرکه سیب باید با توجه به وزن و میزان بافت چربی در بدن باشد. همچنین مداومت در مصرف این ماده‌ی خوراکی باید بر همین اساس باشد. برای تاثیر بیشتر اگر آن را بعد از غذا مصرف کنید، به افزایش متابولیسم بدن و جذب مواد معدنی کمک می‌کند.
یک استاد اقتصاد دانشگاه بر این باور است، با توجه به افزایش قیمت گاز و وابستگی بالای تولید متانول به رانت خوراک ارزان، باید در روند تولید متانول در کشورمان تجدیدنظر کنیم، زیرا این موضوع منطقی نیست که گاز به عنوان خوراک در پتروشیمی‌ها برای تولید متانول به کار گرفته شود و در نهایت ماده‌ی تولید شده را با قیمت پایین تری نسبت به خوراک اولیه در بازار‌های جهانی بفروشیم.
یک استاد اقتصاد دانشگاه معتقد است با توجه به افزایش قیمت گاز و وابستگی بالای تولید متانول به رانت خوراک ارزان، باید در روند تولید متانول در کشورمان تجدیدنظر کنیم. زیرا این موضوع منطقی نیست که گاز به عنوان خوراک در پتروشیمی‌ها برای تولید متانول به کار گرفته شود و در نهایت ماده‌ی تولید شده را با قیمت پایین تری نسبت به خوراک اولیه در بازار‌های جهانی بفروشیم.
یکی از خواص شلغم تقویت سیستم ایمنی بدن است. این ماده‌ی خوراکی به دلیل داشتن فیتوکمیکال (مواد شیمیایی گیاهی) و چند نوع آنتی اکسیدان بدن را در برابر بیماری سرطان مقاوم می‌کند.
یکی از بهترین زمان‌های استفاده از شیره انگور فصول سرد سال است و به دلیل خواص مفیدی که این ماده‌ی غذایی در درمان و تسکین بیماری‌های فصل سرما دارد، بهتر است جایی برای آن در برنامه غذایی‌تان باز کنید.
کیکر، معتبرترین رسانه فوتبالی آلمان، در خبری اختصاصی اعلام کرده پس از تمرینات اختصاصی فیزیوتراپی سردار ازمون در قطر، این بازیکن به مرز آمادگی رسیده و در کمال شگفتی، مشکلی برای حضور در دیدار چهارشنبه این تیم برابر کلن ندارد!
محمدحسین ساکت، وکیل احمدرضا جلالی، در نامه‌ای به رئیس قوه قضاییه، خواستار اعمال ماده‌ی ۴۷۷ و ارجاع پرونده‌ی او به یکی از شعب دیوان عالی کشور شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ