آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین در دوازدهمین سالروز انقلاب ۱۴ فوریه بحرین سخنرانی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اجرای کامل سبک زندگی مدیترانه‌ای می‌تواند به کاهش خطر ابتلا به سرطان و مرگ زودرس کمک کند.
دانشمندان چینی رژیم ایده آل را برای طول عمر را شامل ۵ وعده میوه و سبزی می دانند.
سران انقلاب بحرین طی کنفرانس خبری تحت عنوان «۱۲ سال پایداری» در خبرگزاری مهر، در سالروز انقلاب ۱۴ فوریه بحرین مشارکت کرده و از تحقق اهدافی مهم در مسیر انقلاب دوازده ساله ملت بحرین خبر دادند.
سران انقلاب بحرین طی کنفرانس خبری تحت عنوان «۱۲ سال پایداری» در خبرگزاری مهر، در سالروز انقلاب ۱۴ فوریه بحرین مشارکت کرده و از تحقق اهدافی مهم در مسیر انقلاب دوازده ساله ملت بحرین خبر دادند.
فرمانده ارتش آل خلیفه که روابط گرمی با رژیم صهیونیستی دارد، علیه ایران موضع گیری کرد.
ما از درون باید قوی بشویم و قدرت درون ساز باشد چرا که پیوستگی ملت و دولت قدرت ما است؛ حل مشکلات مردم نقطه قوت کشور است. با این وجود صد‌ها شبکه تلویزیونی و ماهواره‌ای با همراهی سلطنت طلبان و منافقان که میلیارد‌ها دلار توسط آل سعود خرج آن‌ها شد در حوادث اخیر شکست خوردند.
«ناصر القرنی» فرزند عوض القرنی که اخیرا به عنوان مخالف رژیم آل سعود کشور را ترک کرده و در لندن اقامت گزیده، اسنادی را در اختیار این روزنامه قرار داده است که نشان می‌دهد مقامات سعودی پدرش را به اعدام محکوم کرده‌اند.
شیخ محمد بن زاید آل نهیان در تماس تلفنی با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی بازگشت مجدد وی به قدرت پس از یک سال و نیم را تبریک گفت.
موسسه حقوقی «سند» اعلام کرد که رژیم آل سعود در نظر دارد ده ها نفر از نظامیان خود را که به دلایل عقیدتی بازداشت شده اند، اعدام کند.
تظاهرات گسترده مردمی در پایتخت بحرین منجر به لغو نخستین دور از فعالیت‌های صهیونیستی موسوم به «عید الانوار» یا همان «عید حنوکا» شد که قرار بود با مجوز رژیم آل خلیفه در منامه آغاز شود.
منابع آگاه از طرح خطرناک رژیم آل سعود برای آغاز دور جدیدی از اعدام مخالفان عربستانی در آستانه آغاز سال نو میلادی خبر می دهند.
یکی از گروه های مخالف رژیم سعودی درباره پروژه خطرناک ریاض در راستای تغییر هویت جزیره شیعه نشین تاروت از توابع استان القطیف در شرق عربستان هشدار داد.
سلمان بن حمد آل خلیفه ولیعهد بحرین در تماس تلفنی با نتانیاهو، پیروزی وی در انتخابات اخیر و مکلف شدن به تشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی را تبریک گفت.
یکی از رهبران جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که رژیم آل سعود نمی تواند یمن را به خاطر ارتباط با ایران محاکمه کند و این عربستان است که باید به خاطر همدستی و ارتباط با تل آویو محاکمه شود.
سازمان حقوق بشر اروپا-عربستان از تهیه وعده غذا برای یکی از افراد تحت تعقیب امنیتی، به عنوان یکی از اتهامات «احمد آل ادغام» نوجوان محکوم به اعدام از سوی رژیم سعودی نام برد.
جمعیت الوفاق بحرین انتخابات پارلمانی رژیم آل خلیفه را که قرار است ۱۲ نوامبر برگزار شود، به ۱۳۹ دلیل قانونی و ساختاری تحریم کرد.
جمعیت الوفاق بحرین انتخابات پارلمانی رژیم آل خلیفه را که قرار است 12 نوامبر برگزار شود، به 139 دلیل قانونی و ساختاری تحریم کرد.
یک تحلیلگر سیاسی، پیروزی‌های پی‌ در پی جمهوری اسلامی در منطقه را علت آشوب‌های اخیر عنوان کرد و گفت: آل سعود رقیب ما در منطقه و رژیم صهیونیستی و آمریکا هم به عنوان دشمنان ما برای متوقف کردن این پیروزی‌ها، آشوب‌های داخلی را طراحی کردند.
رهبر شیعیان بحرین تاکید کرد که ملت این کشور تحت ظلم و ستم همه جانبه قرار دارد و همایش آل خلیفه با عنوان «همزیستی» در سایه سرکوب ملت و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی برگزار می شود.
رژیم صهیونیستی از امضای یادداشت تفاهم همکاری با رژیم آل خلیفه در زمینه کشاورزی و امنیت غذایی خبر داد.
روزنامه وال استریت ژورنال از خرید سامانه های پدافند هوایی از رژیم صهیونیستی توسط امارات متحده عربی و رژیم آل خلیفه خبر داد.
ابراهیم المدهون نویسنده و تحلیلگر سیاسی بحرینی گفت: رژیم آل خلیفه دهه هاست که سیاست آزار و تبعیض را علیه شیعیان بحرین دنبال می کند.
مسئولان رژیم آل خلیفه مانع از سفر رئیس شورای علمای بحرین به کربلا معلی جهت شرکت در پیاده روی اربعین حسینی (ع) شدند.
رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر خارجه امارات قرار است هفته آینده در سفر به اراضی اشغالی با مقامات این رژیم دیدار و گفتگو کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ