مسئولان رژیم آل خلیفه مانع از سفر رئیس شورای علمای بحرین به کربلا معلی جهت شرکت در پیاده روی اربعین حسینی (ع) شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن ممانعت ائتلاف سعودی از فعالیت عادی فرودگاه صنعا و برقراری پروازهای معمول در این فرودگاه را مایه ننگ جامعه بین‌الملل دانست.
خطای هند بی مورد گاوی بارسلونا را از یک ضربه پنالتی در دقایق پایانی بازی با ختافه محروم کرد.
ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که عملیات انتقال دستکم ۱۰ فروند پهپاد را به غزه، خنثی کرده است.
ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که عملیات انتقال دستکم ۱۰ فروند پهپاد را به غزه، خنثی کرده است.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تهران از ممانعت ورود پنج هزار راس دام غیرمجاز به منطقه حفاظت شده البرز مرکزی خبر داد.
رسانه‌های عبری زبان مدعی مشارکت فرانسه در وساطت برای آرام‌سازی اوضاع و کاهش تنش بین رژیم صهیونیستی و حزب الله جهت ممانعت از درگیری در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی شدند.
رژیم صهیونیستی برای شانزدهمین روز پیاپی از فعالیت کمیته عمران اداره اوقاف اسلامی قدس جهت تعمیر و ترمیم مسجدالاقصی ممانعت به عمل آورد.
با وجود حمله معترضان صهیونیست به ساختمان پارلمان رژیم صهیونیستی برای ممانعت از تصویب لایحه اصلاحات قضایی، نمایندگان این رژیم به لایحه جنجالی مذکور رأی مثبت دادند.
با وجود حمله معترضان صهیونیست به ساختمان پارلمان رژیم صهیونیستی برای ممانعت از تصویب لایحه اصلاحات قضایی، نمایندگان این رژیم به لایحه جنجالی مذکور رأی مثبت دادند.
با وجود قطعنامه‌های سازمان ملل متحد جهت ممانعت از اقدامات رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی، این رژیم، تحرکات جدیدی را در این منطقه صورت داده است.
همزمان با خشم فلسطینی‌ها از همکاری تشکیلات خودگردان فلسطین با رژیم صهیونیستی، تل آویو به دنبال اعطای تسهیلات جدید به این تشکیلات، با هدف ممانعت از فروپاشی آن است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای تاکید کردند: هر گونه ممانعت از اجرای حقابه هیرمند نقض حقوق ملت ایران و مخالف قوانین بین‌المللی است.
رژیم صهیونیستی دیواری به بلندی ۶ متر با مصر کشیده و آنرا به شدت مجهز کرده بود، اما این به تنهایی برای ممانعت از عبور سرباز مصری به ارضی اشغالی و هلاکت چند نظامی صهیونیست کافی نبود.
تیم‌های فرمول یک تا اطلاع ثانوی از حضور در پیست ایمولا محروم شدند.
با استقرار بیشتر نظامیان صهیونیستی در اطراف حرم مبارک مسجدالاقصی و هم‌زمانی آیین عید پسح یهودیان تندرو با مراسم اعتکاف فلسطینیان در ماه رمضان، خشونت‌ها ضد نمازگزاران تشدید شد.
تصاویری از ممانعت نیروهای رژیم صهیونیستی از حضور مردم در مراسم نماز صبح در قدس شریف را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
در پی اظهارات ضد فلسطینی وزیر دارایی کابینه رژیم صهیونیستی، شماری از آمریکایی ها خواستار ممانعت از ورود وی به خاک آمریکا شدند.
نماینده پارلمان اروپا در واکنش به ممانعت از ورود به فلسطین اشغالی می‌گوید ما به حمایت‌های خود از مردم فلسطین ادامه می‌دهیم و از آنها نخواهیم ترسید.
با وجود ممانعت رژیم صهیونیستی خیل عظیمی از فلسطینی‌ها در مراسم استقبال از ماهر یونس که پس از 40 سال از اسارت آزاد شد، حاضر شدند.
نقش اسرائیل و لابی‌های ضد برجام در منطقه و در داخل آمریکا در تاثیرگذاری بر طرف‌های مذاکراتی و ترسیم وضعیت کنونی که به توقف مذاکرات و صدور بیانیه سه کشور اروپایی منجر شده است، در شرایط کنونی عیان‌تر از هفته‌ها و ماه‌های گذشته شده است. در تازه‌ترین اظهارنظر، نخست‌‌وزیر اسرائیل با اشاره به تلاش‌های این رژیم برای ممانعت از احیای برجام گفت که تل آویو اطلاعاتی درباره فعالیت‌‌های هسته‌ای ایران به کشورهای اروپایی داده است.
یائیر لاپید، نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که سیاست ما در رابطه با توافق هسته‌ای ایران تداوم فشار برای ممانعت از امضای توافق است.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت که این رژیم بیش از یک سال است که وارد نبرد دیپلماتیک برای ممانعت از امضای توافق هسته‌ای با ایران شده است.
ممانعت رژیم صهیونیستی از اعزام بیماران فلسطینی اهل غزه برای درمان به خارج از این باریکه، موجب جان باختن یک کودک دیگر شد.
منابع فلسطینی گزارش دادند که نماز جمعه این هفته مسجدالاقصی با وجود ممانعت رژیم صهیونیستی از ورود نمازگزاران، با حضور ۵۰ هزار فلسطینی برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ