ژاپنی‌ها از سرود رسمی تیم ملی این کشور برای جام جهانی رونمایی کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخواندن سرود ایران توسط دختران تیم ملی بسکتبال خبرساز شده است.
پس از اینکه بیش از نیمی از بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان آمریکا از خواندن سرود ملی این کشور قبل از بازی گروهی جام جهانی مقابل هلند خودداری کردند، بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی این کار را شرم‌آور توصیف کردند. این اعتراض خاموش توسط کاربران بی احترامی خوانده شده و همچنین انتقادات شدیدی را به دنبال داشت و برخی اعضای تیم زنان ایالات متحده را متهم کردند که در صحنه جهانی به اندازه کافی میهن پرست نیستند. مسابقات جام جهانی زنان در استرالیا و نیوزیلند در حال برگزاری است و دیدار دو تیم فینالیست دور قبل یعنی آمریکا و هلند به تساوی ۱-۱ به پایان رسید.
در مسابقات جام جهانی فوتبال زنان که در نیوزیلند برگزار شد، اعضای تیم ملی فوتبال زنان آمریکا در دیدار با تیم ملی زنان ویتنام، سرود ملی این کشور را نخواندند. منبع: ایسنا
بسیاری از بازیکنان تیم فوتبال زنان ایالات متحده در هنگام پخش سرود ملی این کشور در نیوزلند سکوت کردند و مورد انتقاد کاربران در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفتند.
وریا غفوری نسبت به مربیگری نکونام در استقلال، واکنش سرد و بی‌تفاوتی داشت.
بایدن هنگام نواخته شدن سرود ملی هند در مراسم پذیرایی رسمی از نارندرا مودی، نخست وزیر هند در واشنگتن، دست خود را روی قلب خود گذاشت و وقتی بایدن متوجه شد که سرود ملی هند سرود است، کم کم شروع به پایین انداختن دستش کرد تا خجالت را برطرف کند.
هواداران عراقی رفتار بحث‌برانگیزی هنگام پخش سرود ملی ایران داشتند.
سروش رفیعی، مرتضی پورعلی گنجی و علیرضا بیرانوند در گفتگو با برنامه عادل فردوسی پور از تیک مهدی عبدی که دچار اشتباه کارشناس فوتبال شد گفتند.
محمود کریمی بیان کرد: من سرودی خواندم که باید دقت بیشتری می‌کردم؛ بجای کلمه «مجلس و دولت» باید می‌گفتم «بعضی‌ دولتی‌ها، بعضی مجلسی‌ها». من از جایگاه مجلس و دولت دفاع می‌کنیم اما ولی از افرادی که منظورم بوده به هیچ وجه عذرخواهی نمی‌کنم. منبع: چندثانیه
سرود قهرمانی پرسپولیس با رهبری کریم باقری اجرا شد.
هواداران لیورپول سرود «خدا شاه را حفظ کند» که سرود ملی بریتانیاست را در روز تاج‌گذاری چارلز سوم هو کردند. به دلیل تاج‌گذاری چارلز سوم، سرود ملی قبل از بازی لیورپول-برنتفورد در آنفیلد پخش شد، ولی با وجود اینکه بازیکنان دور دایره وسط زمین حلقه زده بودند، هواداران حاضر در ورزشگاه شروع به هو کردن سرود کردند.
عادل فردوسی‌پور در جدیدترین مصاحبه خود با علیرضا جهانبخش، در مورد حواشی دیدار اعضای تیم ملی با رئیس جمهور و خواندن سرود ملی و شادی برخی بعد از باخت به تیم ملی انگلیس صحبت کرد. منبع: فوتبال
تیم‌های پورتو و استوریل در چارچوب بازی‌های هفته ۲۴ مسابقات لیگ پرتغال به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود یاران مهدی طارمی به پایان رسید.
قهرمان مستر المپیا گفت: همیشه زمانی که یکی از ورزشکاران ایران در مسابقات المپیک قهرمان می‌شد و سرود ایران پخش می‌شد مو‌های بدنم سیخ می‌شد. الان هم هر وقت سرود ایران را می‌شنوم مو به بدنم سیخ می‌شود. آرزو داشتم یک روزی بتوانم اسم ایران را در بالاترین سطح مسابقات جهانی بیاروم.
سرود «سلام فرمانده ۲» به عنوان اثر جدید گروه ماح «ملت امام حسین» رونمایی شد.
در بازی سپاهان و پرسپولیس بعد از اعلام پنالتی به سود قرمزها، هواداران سپاهان که از تصمیم داور ناراضی بودند، اقدام به پرتاپ نارنجک دستی کردند.
در این روز‌های سرد زمستانی، هیچ چیز مثل یک سوپ تازه و خوشمزه در کنار خانواده، حال آدم را خوب نمی‌کند. اگر می‌خواهید برای یک پیش غذا، عصرانه و یا شام سبک، خانواده را به سوپی ساده و پرخاصیت مهمان کنید و یا برای کودک و نوزادتان سوپی مقوی بپزید، پتاژ کدوحلوایی بهترین گزینه است.
این ویدیو که جدال تمام عیار دو گاو نر را له تصویر می‌کشد، نشان می‌دهد که ببر در کمین گاو‌های نر نشسته است. در یک لحظه گاو بزرگ‌تر حریف اش را بر زمین می‌کوبد و ببر از این فرصت برای شکار گاو شکست خورده بهره می‌برد.
دیدار تیم های ملی فوتبال قطر و سنگال در مرحله گروهی جام جهانی فوتبال با نتیجه 3 بر یک به سود مهمان و حذف زودهنگام قطر از دور رقابت ها پایان یافت.
دیدار بین لایپزیش و رئال‌مادرید به سود تیم آلمانی خاتمه پیدا کرد و نخستین شکست فصل کهکشانی‌ها رقم خورد.
این مرور صحنه‌های جنجالی این هفته لیگ برتر ایران است که با اعتراض شدید تیم‌ها همراه بود.
مدیرعامل پرسپولیس از عدم دعوت دانیال اسماعیلی‌فر و سروش رفیعی به تیم ملی گلایه کرد.
پس از درگذشت ملکه الیزابت دوم، حالا بسیاری از اشیای نمادین، نشانه‌ها و عنوان‌ها در بریتانیا باید عوض شوند. سکه‌ها، تمبرها و مدال‌ها، دیگر به نیمرخ برجسته ملکه مزین نخواهند بود، بلکه نقش پسر و وارث او، شاه چارلز سوم را بر خود خواهند داشت. پرچم و نشان خانوادگی جدیدی برای پادشاه جدید طراحی خواهد شد و البته که معروف‌ترین سرود ملی نیز کمی تغییر می‌کند.
مراسم تشییع پیکر هوشنگ ابتهاج، در مقابل تالار وحدت امروز جمعه، ۴ شهریور ماه با خواندن سرود «ایران سرای امید» و شعر ارغوان با حضور طرفداران این شاعر پیش از آغاز رسمی مراسم انجام شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ