رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از شناسایی و کشف پرونده با موضوع نشر اکاذیب علیه فعالیت یک شرکت حمل و نقل در کشور خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نواک جوکوویچ یکی از بهترین بازی‌های اخیرش را در دیدار نهایی سینسیناتی برابر کارلوس آلکاراس انجام داد و فاتح این رقابت‌ها شد.
پیرس مورگان، مجری جنجالی انگلیسی، بعد از باخت منچستریونایتد به تاتنهام به تمسخر شیاطین سرخ پرداخت و به رفتار یونایتدها با کریستیانو رونالدو اشاره کرد.
دینامو زاگرب در ترکیب اولیه‌اش مقابل آ. ا. ک آتن، مدافع ایرانی خود را در اختیار دارد.
بازی بزرگ هفته دوم شب سختی برای بازیکنانی بود که پیش از این سالها برای پرسپولیس بازی کرده بودند.
نیمار، ستاره برزیلی، از مدیران پاری سن ژرمن خواسته با جدایی او و پیوستنش به بارسلونا موافقت کنند.
بازیکنان فوتبال عراق پس از دو سال هنوز بی‌خیال خوشحالی کاپیتان تیم ملی قطر نشدند.
دلیل عدم انتخاب کیلیان امباپه و جایگزینی ارلینگ هالند به عنوان نقش اصلی بازی EA FC 24 مشخص شد.
تیم ملی والیبال زیر 16 سال پسر ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا با شکست ژاپن دو امتیاز حساس از حریف گرفت.
درحالیکه میسون مونت در آستانه انتقال از چلسی به منچستریونایتد قرار دارد حساب توییتر او بسته شد. گفته می‌شود علت، گزارش شدن حساب او توسط هواداران چلسی بوده است.
تاکه‌فوسا کوبو، ستاره ژاپنی رئال سوسیداد، نمایش درخشانی را در ترکیب این تیم به نمایش گذاشته که باعث حسرت خوردن رئال و بارسا شده است.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و کشف پرونده با موضوع هتک حیثیت و انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی خبر داد و گفت:متهم با ایجاد صفحه جعلی زندگی زوج جوان را به هم ریخت.
در پی برگزاری دور جدید دادگاه دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا، حامیان وی خواستار آغاز جنگ داخلی و مسلحانه شده‌اند.
آلمان امروز سفیر ترکیه در برلین را به بهانه انتقاد هفته گذشته آنکارا از بازداشت ۲ خبرنگارش در فرانکفورت در اقدامی متقابل احضار کرد.
نماینده مردم سروستان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت بازار خودرو، گفت: تا چه زمانی می‌خواهیم به این بهانه که می‌خواهیم تولید خودرو را ملی کنیم، مردم را تحت تحریم قرار دهیم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از رفتار سرمربی تیم پیکان پس از عقب افتادن تیمش مقابل آبی پوشان گفت: برخی مربیان به محض این که تیمشان عقب می‌افتد دنبال بهانه و تحریک کردن حریف هستند.
به اعتقاد مدیرمسئول روزنامه ابتکار شنیدن انتقاد‌های سازنده قدمی روبه‌جلو برای رواداری در حکمرانی است و باب نقد در کشور شکوفا می‌شود. ما بعضا با مشکل نبود رواداری، بی‌تحملی و برچسب‌زدن به منتقدان مواجه هستیم. متأسفانه امروز به‌جز معدود مسئولانی مانند آقای اژه‌ای که به این موضوع اهتمام دارند، با این مشکل بزرگ روبه‌رو هستیم که بسیاری به اهمیت انتقاد توجه نمی‌کنند و نمی‌دانند که شنیدن انتقاد، به امنیت جامعه و حکمرانی مطلوب کمکی بهینه می‌کند.
کنعانی افزود: متاسفانه فرانسه به بهانه دفاع از اصل آزادی بیان، واکنش مسلمانان علیه اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و اعتقادات دینی خود را هجمه علیه لائیسیته می داند، اما فراموش کرده که مقابله با انتقاد از رژیم صهیونیستی، نوعی نقض مسلم اصل آزادی بیان است.
وضعیتی نامطلوب که ماحصل عملکرد جمعی است؛ از مردمی که از برداشتن قدم‌های کوچک برای رفع آلودگی هوا (مثل گرم کردن دمای منازل در حد بهینه در فصول سرد یا پرهیز از سفر‌های تک سرنشین با خودروی شخصی) دریغ می‌ورزند تا مسئولان فعلی و قبلی که انبوه قصور و تقصیر را در کارنامه دارند و برخی از ایشان صف نخست انتقاد از آلودگی هوا را رها نمی‌کنند!
گروهی از تماشاچیان قطری در بازی امشب آلمان و اسپانیا به حرکت چند روز پیش بازیکنان آلمان در اعتراض به میزبانی قطر واکنش نشان داده و به بهانه مسوت اوزیل به آلمان اعتراض کردند.
محققان کشور موفق به معرفی نانو ذرات کندروئیتین سولفات بهینه سازی شده با کیتوزان به عنوان ابزار مناسبی برای انتقال هدفمند ژن به غضروف شدند.
وزیر خارجه اوکراین اقدام روسیه برای تعلیق توافقنامه صادرات غلات با این کشور را مورد انتقاد قرار داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: متهم پس از انتقال به اداره یازدهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم ربودن دختر خردسال و یک فقره کودک ربایی دیگر با شگرد تعارف غذای نذری در اواسط مرداد ماه امسال اعتراف کرد و گفت: من به دلیل نیاز مالی که داشتم با پرسه زنی در مساجد و شناسایی کودکانی که زیورآلات به همراه داشتند را در یک فرصت مناسب به بهانه دادن غذای نذری آنان را اغفال و پس از سرقت طلاجات گوشواره و النگو، کودکان را در محدوده‌های ربایش رها می‌کردم و اموال مسروقه را به فردی می‌فروختم.
رئیس هلال‌احمر شهرستان آزادشهر و رامیان گفت: سقوط تخته‌سنگ باعث مجروحیت ۶ نفر ازجمله ۲ دختربچه خردسال شده بود. سنا ۳ساله و بهاره ۹ساله در این حادثه آسیب شدیدی دیده و متأسفانه جانشان را از دست داده بودند و از بین ۴ مصدوم دیگر، ۳ نفر جراحات کمتری داشتند و یک زن نیز به‌دلیل اصابت سنگ به جمجمه‌اش حال وخیمی داشت که امدادگران با استفاده از برانکارد او را به پایین انتقال داده و سوار بر آمبولانس به بیمارستان منتقل کردند.
مجتبی پورمحسنی مسئول امور فنی شهرداری نجف شهر نیز گفت: این ۲ نفر با هدف سرقت بنزین از لوله انتقال به مخازن سیرجان، زمینی محصور را در بلوار آیت‌الله کاشانی نجف شهر به بهانه جمع‌آوری ضایعات اجاره و شنبه شب برای اجرای نقشه خود و سرقت بنزین حدود ۵۰ متر کانال زیرزمینی حفر کرده بودند تا به لوله بنزین برسند، اما گاز بنزین جان هر ۲ نفر را گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ