هنوز مشخص نیست چگونه تیمی که تازه ۴۸ساعت از تاسیس آن می‌گذرد، بلافاصله در لیگ برتر فوتبال کانادا حضور خواهد داشت!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژسوس، سرمربی پرتغالی به شدت پیگیر حضور یک مهاجم برای تقویت خط حمله‌اش در مسابقات آتی است.
قطبی از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱ سرمربی تیم ملی ایران شد. اما او یک حسرت دارد و آن اینکه به جام جهانی فوتبال ۲۰۱۰ راه نیافته است. قطبی گفت: «متاسفانه کار در تیم ملی ایران در زمانی اتفاق افتاد که ناآرامی‌های سیاسی زیادی به من اجازه نداد تیم مورد نظرم را بسازم. انتخاب محمود احمدی‌نژاد به عنوان رئیس جمهور و جنبش سبز باعث ناآرامی سیاسی اطراف تیم شد که نتیجه ما را تحت تاثیر قرار داد.»
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ناچار به ایجاد تغییر در دفاع کناری این تیم برای شروع لیگ برتر است.
قطبی گفت: زمانی که در سال ۲۰۰۷ سرمربی کره جنوبی بودم، با ایران بازی داشتیم. در دبی به دلیل نداشتن پاسپورت ایرانی جلوی من را گرفتند. من یک شهروند جهانی هستم که بی خانمانم!
سرمربی فصل گذشته سایپا و پیشین باشگاه های استقلال،نساجی و...در یک قدمی سرمربی گری هوادار قرار دارد
سرمربی تیم ملی می‌گوید موافق آمدن افشین قطبی به تیم امید بوده اما پیشنهاد ویژه‌ای هم در این خصوص داده است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: زضاعنایتی یکی از مربیان خوب و آینده دار فوتبال ایران خواهد شد.
به نظر می رسد با قطعی شدن جدایی اسپالتی از قهرمان سری آ، یک گزینه جذاب روی میز دی لورنتیس قرار دارد.
لوچانو اسپالتی، سرمربی موفق ناپولی، می‌گوید به زودی قراردادش با این تیم را تمدید می‌کند و وکلای او در حال قطعی کردن یک قرارداد دو ساله هستند.
گزینه امروز حبیب کاشانی برای تیم امید محمد ربیعی است؛ او شب گذشته افشین قطبی را می‌خواست اما حالا نظرش تغییر کرده است.
ستاد بازی‌های آسیایی هانگژو به فدراسیون فوتبال یک هفته برای انتخاب سرمربی تیم امید فرصت داده است.
سرمربی سابق تیم ملی ایران عقیده دارد کانادا به‌زودی به کشوری قدرتمند در دنیای فوتبال تبدیل می‌شود و این یکی از دلایل اصلی انتخاب این کشور برای ادامه دوران مربیگری‌اش بوده است.
یک رسانه قطری مدعی شد که سرمربی سابق این کشور با فدراسیون فوتبال ایران توافقاتی را انجام داده است.
مدیرعامل باشگاه سپاهان از ادامه همکاری قطعی سرمربی پرتغالی روی نیمکت این تیم و رد پیشنهاد حضور روی نیمکت تیم ملی خبر داد.
«والری کارپین» سرمربی تیم ملی روسیه همچنان نسبت به انجام مسابقه دوستانه با ایران نگرش منفی دارد و آن را قطعی و نهایی نمی‌داند.
به طور جدی این باور بین مربیان ایران تقویت شده که فدراسیون انتخاب نهایی خود را انجام داده و تصمیم قطعی بر استخدام سرمربی خارجی است و صف ایرانی‌ها برای هیچ تشکیل شده! انصراف داخلی‌ها البته دست فدراسیون را بارتر می‌کند که اگر خطر نرخ ارز نباشد یک خارجی بیاورد
مسئولان فدراسیون بسکتبال چین در آستانه پنجره پایانی انتخابی جام جهانی و با وجود قطعی کردن سهمیه خود از این رقابت‌ها، یک مربی صربستانی را در راس کادر فنی این تیم منصوب کرده‌اند.
مسئولان فدراسیون بسکتبال چین در آستانه پنجره پایانی انتخابی جام جهانی و با وجود قطعی کردن سهمیه خود از این رقابت‌ها، یک مربی صربستانی را در راس کادر فنی این تیم منصوب کرده‌اند.
یک روزنامه قطری خواهان برکناری «فیلیکس سانچز» سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتبال قطر شد.
یک کاربر قطری هدا داد که فیلیکس سانچر سرمربی تیم ملی این کشور ممکن است پیش از سومین بازی مرحله گروهی نیمکت خود را به فرد دیگری واگذار کند.
سرمربی هوادار هدایت الاهلی قطر را برعهده گرفت؛ این خبر یا شایعه، شاید مهم‌ترین موضوع امروز فوتبال ایران باشد.
سرمربی پیشین پرسپولیس و تیم ملی هدایت یک تیم کانادایی را برعهده گرفت.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۴۰۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از دویست تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۹۵ تن از ایشان وخیم است.
پیمان اسدیان، مجری باسابقه شبکه خبر، پس از دو توییت هفته گذشته درباره مذاکره با مرد پرتغالی حالا آمدن کی‌روش را قطعی اعلام کرده! این چهره تلویزیونی منبع اطلاعات ویژه خود را اعلام نکرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ