لیورپول در حال برنامه ریزی برای ارائه پیشنهاد تمدید قرارداد به روبرتو فیرمینو است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به عملکرد بیرانوند در دو هفته اخیر لیگ برتر گفت: عملکرد خوب بیرانوند در این دو بازی نشان داد که کاملا آماده است و حرفه‌ای عمل می‌کند. تنها مشکل موجود اعتماد به نفس بالای بیرانوند در دادن پاس‌های زیاد بود.
الیاس حضرتی نوشت: مخبر بین صفوف جایگاه‌های سوخت حاضر شد و با راننده‌ها و مردم عادی صحبت کرد. اقدامی که به نوبه خود، باعث آرامش افکار عمومی و پایین آمدن التهاب ایجاد شده طی روزهای اخیر شد.
الیاس حضرتی نوشت: مخبر بین صفوف جایگاه‌های سوخت حاضر شد و با راننده‌ها و مردم عادی صحبت کرد. اقدامی که به نوبه خود، باعث آرامش افکار عمومی و پایین آمدن التهاب ایجاد شده طی روزهای اخیر شد.
با گذشت حدود دو سال از عمر دولت سیزدهم به نظر می‌رسد آرام آرام رابطه دولت و مجلس در سال منتهی به انتخابات مجلس دچار تحولاتی شده و لحن اهالی بهارستان، بیشتر رنگ و بوی انتقاد به خود می‌گیرد.نشانه‌های این تغییرات را این روزها در اخبار رسانه‌ها به عینه می‌توان مشاهده کرد، زمانی که بسیاری از نمایندگان نسبت به گرانی‌های افسارگسیخته، عدم اجرای تعهدات و ناتوانی در مهار تورم اعتراض کرده و در هر جلسه نمایندگان با الفاظ و عبارات متفاوتی دولت را مورد خطاب قرار می دهند.
یورگن کلوپ، سرمربی تیم لیورپول معتقد است که سن هری کین می‌تواند تاثیر منفی بر روی عملکرد او در آلمان داشته باشد.
معاون ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در خصوص رایگان شدن حمل و نقل عمومی برای دانش آموزان ابتدایی به شرط تغییر در ساعت شروع به کار مدارس ابتدایی، گفت: این امر را برای دانش آموزان ابتدایی مناسب نمی‌دانم چراکه خانواده‌ها را به دردسر می‌اندازد.
سعید ارمغانی سرمربی پیشین تیم ملی بسکتبال در مورد کنار گذاشته شدن محمد جمشیدی از ترکیب جدید این تیم واکنش نشان داد.
تیم ملی آلمان با بحرانی جدی روبرو است و به نظر می‌رسد که هانسی فلیک، سرمربی این تیم، به زودی از کارش برکنار شود.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در پایان بازی با برایتون برای لحظاتی با الکسیس مک‌آلیستر، ستاره تیم حریف، خلوت کرد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می‌گوید این باشگاه بازیکنان حاضر در تمامی پست‌ها را در تابستان پیش‌رو زیر نظر خواهد داشت.
یورگن کلوپ فاش کرد، لیورپول تمرینات و سبک مربیگری خود را عوض کرده تا تیم تازه‌ای زیر نظر او ساخته شود.
از تصاویر تیم لیورپول که ساعتی پیش از شروع دیدار این تیم مقابل آرسنال در آنفیلد منتشر شده به نظر می‌رسد که داروین نونیز در ترکیب مد نظر یورگن کلوپ قرار ندارد.
در اولین جلسه تمرینی بایرن مونیخ زیر نظر توماس توخل لحظات جالبی را شاهد بودیم که نشان از رابطه خوب این مربی با شاگردان جدیدش دارد.
دلایل بسیاری برای افت فاحش لیورپول در این فصل مطرح می‌شود اما به نظر می‌رسد که ریشه تمام این اتفاقات در بیرون از زمین باشد.
یک کلیپ ویدئویی در حال پخش، ورزشگاه عجیبی در گواتمالا را نشان می‌دهد که در آن ضربه کرنر از بالای تپه‌ای کوچک در گوشه ورزشگاه زده می‌شود. به نظر می‌رسد اشتیاق بازیکنان به بازی مانعی برای حضور در یک ورزشگاه ناهموار نبوده است.
به نظر می رسد که لیورپول داروین نونیز را در دیدار روز شنبه در اختیار نداشته باشد.
اتحادیه فوتبال انگلیس معتقد است جریمه در نظر گرفته شده برای یورگن کلوپ کافی نیست و او باید با محرومیتی سنگین روبرو شود.
دو جوان معترض به فعالیت های زیست محیطی درحالی روی تابلوی نقاشی کلود مونه پوره سیب زمینی ریختند که چنین اقدامی از نظر هنردوستان سخیف شمرده می شود.
به نظر می رسد سبک بازی محمد صلاح در فصل جاری در ترکیب لیورپول تغییر کرده است.
شرایط یورگن کلوپ، مربی آلمانی روی نیمکت لیورپول به هیچ وجه خوب به نظر نمی‌رسد.
نعیم‌رضا نظامی‌چهارمحالی، وکیل پایه‌یک دادگستری ضمن اشاره به اینکه اخلاقا مجازات این جوان زورگیر نیایش اعدام نخواهد بود، در بخش دیگر صحبت‌هایش می‌گوید در نظر بگیرید که ترافیک سنگینی در یک اتوبان وجود دارد و فردی شروع به زورگیری از یک ماشین می‌کند، رانندگان و مسافران ماشین‌ها چقدر دید دارند تا این صحنه را ببینند؟ نهایت ماشین‌های جلو، عقب و کنار می‌بینند، اما زمانی که کلیپ این صحنه منتشر می‌شود، به وسعت ۸۰ میلیون جمعیت را در برمی‌گیرد، ولی باز هم باید مسئله رعب و وحشت شهروندان را اینجا مورد بررسی قرار داد».
آرتور ملو، ستاره برزیلی و جدید لیورپول، بی صبرانه منتظر بازی برای این تیم زیر نظر یورگن کلوپ است.
به نظر می‌رسد که طلسم قدیمی ناکامی در سال هفتم بار دیگر گریبانگیر یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، شده است.
به نظر می‌رسد که طلسم قدیمی ناکامی در سال هفتم بار دیگر گریبانگیر یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ