رضا اسدی و میلاد زکی‌پور مزد بازی خوب‌شان در لیگ را با دعوت به تیم ملی در اولین لیست ایران پس از جام جهانی گرفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نایب رئیس فدراسیون والیبال از تغییرات قطعی در کادر فنی تیم ملی با توجه به نظرات کمیته فنی فدراسیون خبر داد.
امروز مطالبی همچون تغییرات اندک دلار، یورو و درهم در اولین روز هفته، پیش بینی قیمت طلا فردا ۲۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰خبر مهم بورس فردا ۲۱ خرداد، پیش بینی نیما میرزایی از بورس هفته جاری، زمان معارفه شرکت آماده عرضه اولیه ۱۵ درصدی سهام، در بانک ملت چه خبر است؟، افت سود هرسهم این نماد نسبت به مدت مشابه، افت بیش از ۲ درصدی ارزش سهام عدالت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
معاون سازمان خصوصی‌سازی می‌گوید لزوما قرار نیست همه اعضای هیئت مدیره پس از برگزاری مجمع تغییر کنند.
رجب طیب اردوغان دو عضو مهم کابینه آتی خود را از میان کردها معرفی کرده است.
تغییرات بسیاری در رئال مادرید در طی چند روز آتی رقم خواهد خورد که شاید بعضی از آنها باعث شگفتی فوتبال‌دوستان شود.
انتخابات اجلاسیه چهارم مجلس شورای اسلامی منجر به تغییرات مهمی در ترکیب هیات رئیسه مجلس شد که مهمترین آن حضور ذوالنوری در جایگاه نائب رئیسی دوم بود.
جمعیت شنزن در سال ۱۹۸۴: ۱۴۰ هزار نفر. جمعیت شنزن در سال ۲۰۲۳: ۱۳ میلیون نفر. (پس از سال ۱۹۸۰ شنزن به عنوان اولین منطقه ویژه اقتصادی چین تأسیس شد)
استقلال برای دیدار برابر مس رفسنجان، با چند تغییر مهم در خط دفاعی و خط میانی به میدان خواهد رفت.
مدیر روابط عمومی وزارت ورزش مدعی شد تغییرات در هیئت مدیره دو باشگاه سرخابی بعد از پایان لیگ برتر و جام حذفی انجام می‌شود.
مجمع باشگاه استقلال به احتمال فراوان روز چهارشنبه یا پنجشنبه هفته آینده تشکیل جلسه خواهد داد.
سرمربی سرخ‌ها با ادعای این موضوع که سه امتیاز جدال با مس کرمان نیز از اهمیت بالایی در کورس قهرمانی برخوردار است از تغییرات ترکیب استقبال نکرد.
در بازی امشب رئال مادرید و چلسی انتظار می رود که کارلو انچلوتی و فرانک لمپارد تیم‌های خود را را ترکیبی متفاوت نسبت به بازی اخیرشان در لالیگا و لیگ برتر به میدان بفرستند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید، تصمیم نهایی خود را درباره ترکیب این تیم در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر چلسی گرفت.
مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان در مصاحبه‌ای به ابهاماتی که پیرامون تغییرات مدیریتی، جدایی محمد ربیعی و سایر مسائل این باشگاه وجود دارد، پاسخ داده است.
تیم فراری ایتالیا همچنان به تغییرات سازمانی خود ادامه می‌دهد.
انتظار می رود که برای دیدار امروز استقلال و صنعت نفت، امروز شاهد تغییرات زیادی در ترکیب آبی ها باشیم.
ژوزه مورایس تیمش را روز گذشته در مصاف با پرسپولیس با تغییرات قابل توجهی راهی میدان کرد.
بسیاری از سهامداران پرسش هایی درباره تغییرات دامنه نوسان در فصل پاییز، سرنوشت نمادهای استانی سهام عدالت و ... دارند که در این مطلب سعی شد تا به این پرسش ها و آخرین تحولات در این زمینه پاسخ داده شود.
تغییرات در بینایی شما می‌تواند نشانه مشکلات سلامتی باشند از سکته مغزی گرفته تا دیابت. کلسترول بالا یک عامل خطر برای بیماری قلبی است و علائم این بیماری می‌تواند در اطراف چشم‌ها و روی پلک‌ها به شکل پلاک‌های نارنجی ظاهر شود.
نیمه اول جدال دو تیم هوادار و استقلال با برتری آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید.
اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس جلسه مهمی را در این باشگاه برگزار خواهند کرد.
آبی‌پوشان پایتخت احتمالاً با چند تغییر مهم ترکیب خود را برای مصاف با تیم گل‌گهر سیرجان چینش خواهند کرد.
اگر سطح گلوکز خون شما خیلی پایین بیاید، علائمی از گرسنگی شدید، احساس اضطراب، تغییرات خلقی، مشکل در تمرکز و کلافگی بروز می‌کند و لازم است در این شرایط بلافاصله از طریق یک منبع قند ساده مانند قرص گلوکز، آب نبات سفت یا آب میوه میزان قند را به تعادل برسانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ