همسر رئیس جمهور در مصاحبه‌ای گفت که تمامی جنجالی که بر سر موضوع مرحوم مهسا امینی در کشور رخ داد، چیزی جز ارعاب و هراس‌افکنی از سوی آمریکا نبود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: پس از صدور رای عوامل هتک حرمت به همسر شهید مدافع حرم در کرمانشاه، همسر شهید هتاکان را بخشید و پرونده بایگانی شد.
همسر هری کین در حال خانه پیدا کردن در پاریس است و به نظر می‌رسد که این مهاجم باتجربه راهی پاری‌سن‌ژرمن خواهد شد.
از مدت‌ها پیش در خانه الهیه است؛ زمانی با عباس امیرانتظام، زمانی با صدایش از زندان و حالا با یادش. مدال‌ها، عکس‌ها و تصاویر روی میز و گوشه و کنار، لوح‌های تقدیر، انگشتر‌ها و عینک و کفش‌های دست ساز و کتاب و آن آدمک ایستاده با لباس‌های نصفه و نیمه آبی رنگ و تمام یادگاری‌های زندان در ویترین بزرگ خانه احاطه‌اش کرده‌اند.
روزنامه سعودی اسپورت عربستان مدعی شد که همسر طارمی مانع انتقال این بازیکن به الهلال شد.
رئیس‌جمهور به منظور تقویت روابط با کشورهای دوست و همسو سه‌شنبه به قاره آفریقا سفر می‌کند.
ساندرو تونالی که با توافقی 70 میلیون یورویی راهی نیوکسل شد دقایقی پیش در انگلیس فرود آمد.
همسر کریم بنزما که با پیوستن او به الاتحاد قرار است به همراه کریم در عربستان زندگی کند در یک مصاحبه درباره زندگی مشترکش با این ستاره فرانسوی صحبت کرد.
همسر آنتوان گریزمان، ستاره ملی‌پوش فرانسوی، با انتشار تصویری از مصدومیت صورت او در دیدار مقابل یونان گفت تماشای مصدومیت فوتبالیست‌ها برای خانواده‌هایشان دردناک است.
همسر رئیس‌جمهور اوکراین به دعوت رئیس رژیم صهیونیستی وارد تل‌آویو شد.
‏جمیله علم‌الهدی، همسر رئیس‌جمهور در مصاحبه با یک رسانه ونزوئلایی گفت: سن درختان دانشگاهی که من در آن تدریس می‌کنم (دانشگاه شهید بهشتی) بیشتر از سن آمریکاست. برای همین ایرانیان از تلاش‌های آمریکا خنده‌شون میگیره»
جمیله علم‌الهدی، همسر رئیس‌جمهور در بخشی از مصاحبه با رسانه ونزوئلایی گفت: ایران در تاریخ دشمنان زیادی مانند مغول‌ها، عرب‌ها، ترک‌ها داشته، ولی آن‌ها نتوانسته‌اند فرهنگ و زبان و آداب و رسوم ایران را عوض کنند.
منابع عبری‌زبان از سفر «اولنا زلنسکی» همسر ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین در آینده‌ای نزدیک به اراضی اشغالی فلسطین خبر دادند.
رئیس‌جمهور یکشنبه آینده به منظور تداوم سیاست تقویت روابط با کشور‌های همسو و دوست و ارتقای سطح همکاری‌های اقتصادی، سیاسی و علمی، به دعوت رسمی همتایان خود در راس یک هیئت عالیرتبه، به سه کشور ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا سفر خواهد کرد.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده از کاهش ۱۲ درصدی کودک همسری در کشور طی سال گذشته خبر داد.
انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با شاناز ابراهیم، همسر رئیس‌جمهور عراق در تهران دیدار و بر ضرورت افزایش همکاری‌های دو جانبه در حوزه بانوان تاکید کرد.
«میدل ایست نیوز»، تصاویری از دیدار همسران روسای جمهور ایران و عراق منتشر کرد. در حاشیه سفر رئیس جمهور عراق به تهران، «شاناز ابراهیم» همسر وی با «جمیله علم الهدی» همسر ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران دیدار کرد.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده بر لزوم تدوین الگوی وزین اشتغال زنان متناسب با نقش‌های مادری و همسری تاکید کرد.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت همسر آیت‌الله العظمی سبحانی را تسلیت گفت.
اجلاس رسمی نخستین کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار، عصر جمعه (۳۰ دی ۱۴۰۱) با سخنرانی «انسیه خزعلی» معاون امور زنان رئیس‌جمهور و با حضور همسران رؤسای دولت‌های کشور‌های مختلف، میهمانانی از سراسر جهان در سالن اجلاس سران برگزار شد.
در حاشیه کنگره «زنان تاثیرگذار» دنیا که در سالن اجلاس سران در تهران برگزار شد، همسران روسای دولت‌های کشور‌های بورکینافاسو، صربستان، ارمنستان، قرقیزستان با جمیله سادات علم الهدی همسر رئیس‌جمهور ایران دیدار کردند.
ایوانکا ترامپ، دختر رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا به همراه همسرش جرد کوشنر و سه فرزندشان برای تشویق تیم فوتبال آمریکا به قطر رفتند.
جو بایدن، رییس‌ جمهوری آمریکا بار دیگر در جریان بازدید از نمایشگاه خودروهای آمریکایی راه خود را گم کرد. برگه‌هایی که به برگه تقلب بایدن مشهور شده‌اند و راهنمایی‌هایی همسر و مشاوران او، به رییس‌جمهوری آمریکا در سخنرانی‌ها، پاسخ به پرسش خبرنگاران و پیدا کردن راهش؛ کمک می‌کند.
رئیس‌جمهور فعلی آمریکا که با وعده‌ی بازگشت به برجام پا به عرصه‌ی رقابت‌های ریاست‌جمهوری گذاشت، تاکنون عملکردی همسو با پیشینیان خود در اعمال فشار حداکثری علیه ملت ایران داشته است.
رئیس‌جمهور فعلی آمریکا که با وعده‌ی بازگشت به برجام پا به عرصه‌ی رقابت‌های ریاست‌جمهوری گذاشت، تاکنون عملکردی همسو با پیشینیان خود در اعمال فشار حداکثری علیه ملت ایران داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ