مشهد - رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تفکر مقاومت فقط برای دفاع مقدس نیست، بلکه برای جبهه فرهنگی نیز هست، عنوان کرد: خدای دفاع مقدس، خدای اقتصاد و خدای فرهنگ نیز هست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع لبنانی از تعطیلی فعالیت تلویزیون دولتی لبنان به علت مشکلات عدیده ای خبر دادند که با آن دست و پنجه نرم می کند.
مصوبه شورای عالی معادن موضوع محاسبه حقوق دولتی معادن تحت بهره برداری کارخانجات سیمان، گچ و سنگ آهک بر اساس میزان استخراج واقعی ابلاغ شد.
کمیسیون فدرال تجارت آمریکا مشغول تحقیق درباره نقض قوانین حمایت از مصرف کننده توسط «اوپن ای آی» است.
تبریز- فرماندار شهرستان تبریز با بیان اینکه مدارس دولتی هنگام ثبت‌نام مجاز به دریافت وجه نیستند، گفت: به جز پول کتاب و بیمه در ثبت نام دریافت هر هزینه دیگری در مدارس دولتی ممنوع است.
معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر رفع مشکلات فعالان اقتصادی حوزه فناوری‌های نوین، دیجیتالی و اینترنتی تصریح کرد: در دولت مصوب شده تا همه دستگاه‌های دولتی موظف به تهیه پیوست دانش بنیان شوند.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مدارس دولتی حق دریافت وجه خارج از دستورالعمل ندارند، گفت: هزینه فعالیت فوق برنامه باید بعد از اتمام فرآیند ثبت نام اخذ شود.
رضا مراد صحرایی گفت: مدارس دولتی حق دریافت هیچ وجهی را در زمان توزیع کارنامه و ثبت‌نام ندارند.
مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز اعلام کرد از صحبت‌هایش سوءبرداشت شده و هرگز منظورش این نبوده که باشگاه‌های خصوصی می‌توانند قوانین نقل و انتقالات را رعایت نکنند.
عضو شورای عالی آموزش و پرورش گفت: از امکاناتی که غیر دولتی بودن مدارس ایجاد می‌کند برای خدمت به انقلاب استفاده می‌کنیم.
طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، بانک‌های دولتی موظفند نسبت به فروش اموال مازاد خود به تشخیص رئیس مجمع عمومی اقدام نمایند.
مجلس به بانک‌های دولتی مجوز داد تا در سال ۱۴۰۲ معادل ۵۰ هزار میلیارد تومان (همت) اوراق مالی با سررسید تا پنج سال با ضمانت اصل و سود توسط دولت منتشر کنند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به شرکت‌های دولتی اجازه دادند تا در سال آینده تا سقف یکصد هزار میلیارد ریال اوراق مالی اسلامی منتشر کنند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به شرکت های دولتی اجازه دادند تا در سال ۱۴۰۲ تا سقف یکصد هزار میلیارد ریال اوراق مالی اسلامی منتشر کنند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای بانک‌های دولتی را موظف به فروش اموال مازاد خود کردند.
رئیس دیوان محاسبات گفت: شرکت‌های دولتی توسعه‌ای و دارای مالکیت عمومی متعلق به دستگاه‌های اجرایی بخش عمومی، مشمول نظارت دیوان محاسبات خواهند بود.
وزیر آموزش و پرورش گفت: متأسفانه مدارس دولتی ما وضعیت مناسبی ندارند. بهترین مدارس ما مدارس پژوهنده هستند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: متأسفانه مدارس دولتی ما وضعیت مناسبی ندارند. بهترین مدارس ما مدارس پژوهنده هستند.
رئیس جمهور با تاکید بر لزوم برخورداری از سلامت نفس و عمل برای مسئولان و مدیران دولت، کارگزاران دولتی و بویژه استانداران را مرزبانان معیشت، سلامت، کسب و کار و زندگی مردم دانست.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولتی ماندن اقتصاد و حکم‌فرمایی دولت بر بسترهای تولید کشور، مانعی جدی برای توسعه در کشور است.
با رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری مسئولان ادارات دولتی یا مؤسسات و نهادهای عمومی تکلیفی به موافقت با ماموریت اشخاص شاغل در این ادارات و مؤسسات به نظام مهندسی استان ندارند.
مدیر کل تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: ادارات و سالن‌های دولتی هنوز به طور کامل با مدارس همکاری نکرده‌اند.
سخنگوی دولت با اشاره به وقوع زلزله در شهرستان خوی، گفت: امکانات وزارت کشور، وزارت بهداشت، هلال احمر و نیروهای مردمی، انتظامی و نظامی برای کمک بسیج شده است.
روسیه اعلام کرد به نظر می رسد نشت گاز از خطوط لوله سیستم نورد استریم در دریای بالتیک، نتیجه تروریسم مورد حمایت دولتی بوده است.
رئیس جمهور کشورمان در دیدار نخست وزیر عراق گفت که امیدواریم تفاهم طرف های عراقی به تشکیل دولتی مقتدر در این کشور منجر شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ