رودولفو لاندیم، رییس باشگاه فلامنگو، می‌گوید کریستیانو رونالدو حتی در تیم او هم باید روی نیمکت بنشیند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیر علوم با بیان اینکه اگر موردی از تقلب در کنکور و ورود به دانشگاه‌ها است که افراد معتقدند عده‌ای به ناحق به دانشگاه رفته‌اند همچنین فردی با رتبه صد هزار بر صندلی پزشکی نشسته، اسم بدهند تا ما بررسی کنیم.
بهارستان نشینان در سه شنبه نظارتی مجلس شورای اسلامی ضمن بررسی وضعیت تحقق احکام تکلیفی منتخب قانون بودجه ۱۴۰۲، اولویت ‌های تخصیص اعتبار را مشخص و بر ضرورت اجرای دقیق احکام بودجه‌ای تاکید کردند.
رییس فدراسیون والیبال در شرایط خاصی دیدار دیشب نوجوانان والیبال را دید.
محمدرضا کشوری‌فرد درباره پنجره بسته تیم تراکتور اظهارنظر کرد.
رییس فدراسیون والیبال از شرایط هتل تیم ملی در ارومیه راضی به نظر می‌رسد.
مهدی تاج روز چهارشنبه برای تماشای مسابقه گل‌گهر و فولاد به سیرجان سفر می‌کند.
به نوشته دکتر محمد السلمی، ایرانی‌ها باید بپذیرند که الگوی توسعه و حکمرانی سعودی برتر از الگوی آنهاست، چون بسیاری از جوانان و نخبگان آن‌ها حسرت جایگاه و پیشرفت عربستان را می‌خورند.
زلقی گفت: باتوجه به اینکه تخلفات انجام شده در حوزه پروژه‌های واگذار شده به برخی از پیمانکاران بوده است، اقدامات تکمیلی برای شناسایی و دستگیری عوامل مرتبط با موضوع در دست اقدام است.
رئیس جمهور در پیامی قهرمانی تیم ملی والیبال زیر 16 سال ایران در آسیا را تبریگ گفت.
جام جهانی شطرنج در حالی برگزار می‌شود که چهره‌هایی مانند مگنوس کارلسن در آن دست به مهره خواهند شد.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: بعید بنظر می‌رسد که با مجلس شورای اسلامی برای راه‌اندازی مجدد گشت‌های امنیت اخلاقی، هماهنگی یا توافقی صورت گرفته باشد
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: اسلام برای زن سنگر شرف تعیین کرده و چادر مسبب بقای احکام قرآن و حفظ حرمت زن است.
چمران گفت: خوشبختانه آقای شربیانی در صحن شورا حاضر شدند و شایعاتی که در خصوص ایشان در فضای مجازی منتشر شده بود نشان داد که دروغ است. متاسفانه زمانی که جمعی در حال کار کردن هستند هجمه‌ها به سمت آن‌ها روانه می‌شود؛ لذا امیدوارم که در کار خودشان موفق باشند.
رئیس فدراسیون در پیامی صعود تیم ملی نوجوانان به جام جهانی را تبریک گفت.
جوبایدن رییس جمهور آمریکا اعلام کرد ریسک های هوش مصنوعی برای امنیت ملی و اقتصاد باید بررسی شود وی در این زمینه خواستار مشاوره کارشناسی خواهد شد.
جانلوکا روکی، رییس اتحادیه داوران ایتالیا درباره رفتار مورینیو حرف زد و اضافه کرد که با برگزاری نشست خبری برای داورها موافق است.
رییس ورزشگاه شیرودی مرخصی رفت، برکنار شد!
رییس ورزشگاه شیرودی برکنار شد
میکل آریولا، رییس لیگ مکزیک، معتقد است که حضور لیونل مسی در اینترمیامی به سود این رقابت‌ها هم خواهد بود.
با حضور مسی، همه درباره لیگز کاپ حرف می‌زنند
رییس خشمگین باشگاه فیورنتینا گفت وستهمی‌ها "حیوان" هستند. بینی یوویچ در بازی دیشب شکست و هواداران وستهم سر کاپیتان حریف را شکستند.
آئورلیو دی‌لورنتیس اجازه نمی‌دهد کریستیانو جونتولی به یوونتوس بپیوندد، ضمن اینکه تاکید کرد فهرستی 40 نفره از مربیان دارد که مربی بعدی ناپولی را از بین آن‌ها انتخاب می‌کند.
بندرترکمن- رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بندرترکمن گفت: یکی از علاقه مندان به حیات وحش یک قطعه فلامینگوی مصدوم را برای درمان و تیمار به محیط بانان بندرترکمن تحویل داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ