رییس خشمگین باشگاه فیورنتینا گفت وستهمی‌ها "حیوان" هستند. بینی یوویچ در بازی دیشب شکست و هواداران وستهم سر کاپیتان حریف را شکستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توماس رونسرو، سردبیر آاس، از فلورنتینو پرز خواست که برای جذب آنسو فاتی از بارسا اقدام کند.
وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، شخصا از فلورنتینو پرز خواسته است که پیراهن شماره 7 را به او بدهند.
هیچکس مثل کیلیان امباپه به فلورنتینو پرز خیانت نکرده ولی رئیس رئال، ستاره فرانسوی را بخشیده و خیلی ها معتقدند او هرگز دو بار اشتباه نمی‌کند.
کریم بنزما، ستاره رئال مادرید با فلورنتینو پرز، رییس باشگاه ملاقات کرده و بر سر پیشنهاد عربستان به بنزما گفتگو کرده‌اند.
فلورنتینو پرز، رییس باشگاه رئال مادرید، به صورت جدی به دنبال افزایش درآمد این باشگاه با استفاده از ظرفیت‌های برنابئو است.
فلورنتینو پرز، رییس رئال مادرید، به شدت از نتیجه به دست آمده برابر منچسترسیتی و عملکرد بازیکنان این تیم در این دیدار عصبانی است.
رییس باشگاه فیورنتینا در سخنرانی خود در یک مدرسه صحبت های پربازخوردی به زبان آورده است.
رییس رئال مادرید این روزها محبوبیتی هم‌تراز با الگوی خود در مدیریت این باشگاه را به دست آورده است.
کارلو آنچلوتی در حال مصاحبه با شبکه تلویزیونی رئال مادرید بود که فلورنتینو پرز، رییس باشگاه در کنارش ظاهر شد و مصاحبه او را قطع کرد و مربی تیمش را در آغوش کشید.
شرکت عمرانی فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید، ساخت ورزشگاه اختصاصی تیم نیویورک سیتی را برعهده گرفته است. این نخستین ورزشگاه فوتبال نیویورک خواهد بود.
شرکت عمرانی فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید، ساخت ورزشگاه اختصاصی تیم نیویورک سیتی را برعهده گرفته است. این بزرگترین ورزشگاه فوتبال نیویورک خواهد بود.
رئیس رئال مادرید همانطور که پیش‌بینی می شد، قید رفتن به بارسلونا و تماشای ال‌کلاسیکو در نوکمپ را زد. این برای اولین بار است که پرز در ال‌کلاسیکو حاضر نمی‌شود.
فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، برای تماشای بازی ال‌کلاسیکو به کاتالونیا سفر نخواهد کرد.
فلورنتینو پرز، رییس باشگاه رئال مادرید، از کارلو آنچلوتی خواسته که زمان بازی لوکا مودریچ و تونی کروس را کاهش دهد.
فلورنتینو پرز، رییس رئال مادرید، به هیچ وجه از نتایج این تیم در لالیگا راضی نیست و این موضوع را بلافاصله پس از بازی برابر بتیس به گوش کارلو آنچلوتی رساند.
فلورنتینو پرز، رییس باشگاه رئال مادرید، پس از شکست برابر بارسلونا در سوپر جام اسپانیا بسیار عصبانی بوده و بحث تندی با کارلو آنچلوتی داشته است.
فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، در مورد خرید کریم بنزما در سال 2009 و پروژه سوپرلیگ صحبت کرده است.
فلورنتینو پرز، رییس باشگاه رئال مادرید، پس از اهدای توپ طلا به کریم بنزما از این بازیکن تمجید کرد.
خاویر تباس به حرف های انتقادی تند فلورنتینو پرز علیه لالیگا در مجمع سالانه اعضای رسمی باشگاه رئال مادرید واکنش نشان داد.
فلورنتینو پرز، رییس باشگاه رئال مادرید، همچنان بر برگزاری رقابت‌های سوپرلیگ اروپا تاکید دارد.
فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید، یک بار دیگر به کیلیان امباپه کنایه زد و گفت که از رد پیشنهاد رئال و تمدید با پی اس جی پشیمان خواهد شد.
با فتح سه جام دیگر، فلورنتینو پرز عنوان پرافتخارترین رئیس تاریخ باشگاه رئال مادرید را به خود اختصاص خواهد داد.
پاسخ فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید به شایعات بازگشت کریستیانو رونالدو به این تیم، خشم خواهر این ستاره پرتغالی را برانگیخته است.
فلورنتینو پرز، رییس باشگاه رئال مادرید، می‌گوید با توجه به عملکرد مهاجمان تیمش هیچ نگرانی‌ای حتی از مصدومیت کریم بنزما ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ