فرمانده سپاه گفت: دشمنان می دانند که ما حتماً نتیجه اقدامات مداخله جویانه و شرارت افروز آنها را پاسخ خواهیم داد، اما الان نمی توانیم بگوییم کجا و چگونه این اقدام را انجام می‌دهیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هزاران نفر در نیامی، در پاسخ به فراخوان یکی از بزرگترین جنبش‌های مدنی در نیجر در حمایت از نظامیان و مخالفت از دخالت احتمالی نظامی «اکوواس» در کشورشان در میدان «کنسرتیون» تجمع کردند.
آنچه مدیرعامل محترم باشگاه پرسپولیس درباره حق پخش تلویزیونی، تبلیغات محیطی، هزینه سنگین اجاره بهای ورزشگاه، نبرد نابرابر با تیم های صنعتی گفته، به حق و منطقی است و درد مشترک استقلال و پرسپولیس محسوب می شود
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، می‌گوید با لیورپول رقابتی در جذب بازیکن ندارد اما از خرید دو بازیکن جدید بسیار خوشحال است.
پیشنهاد بایرن مونیخ برای جذب استفان اورتگا، دروازه‌بان منچسترسیتی، با پاسخ منفی این باشگاه و مخالفت پپ گواردیولا مواجه شده است.
باشگاه الهلال عربستان از پیوستن یانیس آنتی توکونمپو بسکتبالیست یونانی به خانواده الهلال استقبال کرد.
کمیته‌ملی‌المپیک در بیانیه‌ای پاسخ رئیس فدراسیون گلف را داد و اعلام کرد: حضور گلف با رنکینگ پایین جهانی در هانگژو منطقی نیست و حضور گردشگر در این بازی‌ها محسوب می‌شود.
اظهارنظر اخیر از سوی صادق محصولی در حالی صورت گرفته است که هنوز سوالات بسیاری درباره اشتباهات صورت‌گرفته در آن دوره به‌ویژه درباره نوع کنش و رفتار نیرو‌های نظامی و امنیتی در اذهان مردم و افکار عمومی درباره ممانعت از ورود این نیرو‌ها بدون پاسخ قانع‌کننده باقی مانده است.
لیورپول یکی از مشتریان جدی اورلین شوآمنی است اما رئال مادرید حاضر به فروش این بازیکن نیست.
مجری مراسم قرعه کشی لیگ دسته اول از مهدی تاج درخواست کرد سهمیه بزرگسال تیم ها را افزایش بدهند.
آذری جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات در واکنش به یادداشت مدیرمسئول کیهان نوشت: مالکیت بخش قابل توجه سهام برخی از سکو‌هایی که ایشان نامبرده‌اند، با نهاد‌های انقلابی است!
پاسخ وزیر کشور به سوال اقدام نماینده‌ها در جهت تغییر معاون سیاسی وزارت کشور، دخالت در امور اجرایی وزارتخانه نیست را ببینید.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی در مورد اینکه چرا او فقط درگیر مسائل باشگاه استقلال است، پاسخ داد.
وزارت خارجه چین با انتشار بیانیه‌ای در پاسخ به گروه هفت اعلام کرده است که تحت پوشش حقوق بشر در امور ما دخالت نکنید.
به رغم جست و جو، اسیدپاشی به خانم‌های بی‌حجاب، اصلاً سابقه‌ای در دوران امام (رض) ندارد. هرچند تغییری در موضع نمی‌‎دهد، ولی اگر آقای «باهنر» نسبت به این موضوع اطّلاعی دارند؛ با ذکر تاریخ و مدرک معتبر اعلان کنند. بنا بر این، انتساب دخالت و دستورِ آزادی افرادی که به خانم‌ها - به خاطر بی‌حجابی یا هر علّت دیگری - اسید پاشیده بودند، به آیت‌الله «موسوی خوئینی»، درست نیست. گوینده اگر دلیل و مدرکی ارائه نکند، علاوه بر این که باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشد؛ لازم است از مخاطبان مصاحبه‌اش، بابت گزارش نادرست عذرخواهی کند.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نادران اظهار کرد: مجمع تشخیص مصلحت نظام در حوزه بودجه دخالت ندارد، تصمیمات هیات عالی نظارت هم براساس بند ۲ اصل ۱۱۰ است که نباید مصوبات مجلس شورای اسلامی مغایرتی با سیاست‌های کلان داشته باشد و آن هم از طریق شورای نگهبان ارسال می‌شود یعنی ارتباطی با مجمع تشخیص ندارد و حتما شورا باید به مجلس ارائه دهد.
آیا عامل زلزله ترکیه دخالت یک نیروی ساخت بشر است؟ این ادعا و شایعه وقوع زلزله بر اثر هارپ را دکتر فریبرز ناطقی الهی استاد دنشگاه تهران و رییس موسسه زلزله شناسی تهران با قدرت رد می‌کند و در این ویدیو به این ابهام ها پاسخ داده است. منبع: خبرآنلاین
وزیر ورزش در جلسه امروز مجلس به سئوال نماینده اهواز پاسخ داد تا بعد از صحبتهای او موضوع به رای‌گیری گذاشته شود.
اگر قرار باشد، هر تنش نظامی و سیاسی در اقصی نقاط دنیا منجر به دخالت در چینش مسابقات مهم فوتبال شود، از این پس، سرنوشت تورنمنت‌های مهم بیرون از زمین چمن تعیین خواهد شد یا اینکه فدراسیون جهانی مقابل این زیاده خواهی خلاف اساسنامه اش می‌ایستد و پاسخی قاطع به این خواسته‌های پوچ می‌دهد.
اگر قرار باشد هر تنش نظامی و سیاسی در اقصی نقاط دنیا منجر به دخالت در چینش مسابقات مهم فوتبال شود، از این پس سرنوشت تورنمنت‌های مهم بیرون از زمین چمن تعیین خواهد شد یا اینکه فدراسیون جهانی مقابل این زیاده خواهی خلاف اساسنامه اش می‌ایستد و پاسخی قاطع به این خواسته‌های پوچ می‌دهد.
«فیصل بن فرحان» - وزیر خارجه عربستان - در گفتگو با شبکه العربیه در پاسخ به پرسشی در خصوص اعتراضات اخیر در ایران گفت: سیاست ثابت ما عدم دخالت در امور داخلی دیگر کشور‌ها است و نمی‌خواهد در این خصوص اظهارنظر کند.
نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی از وزارت خارجه خواست واکنش قاطعی به کشورهای خارجی که در امور داخلی ایران دخالت می‌کنند، دهد.
انتخابات هیئت فوتبال استان خوزستان در حالی به پایان رسید که حواشی زیادی پیرامون آن وجود داشت.
با اعلام کامرانی‌فر، فدراسیون فوتبال نامه فیفا در خصوص نگرانی بابت دخالت خارج از فدراسیون در روند انتخابات را پاسخ داده است.
وزیر کشور گفت: اساس بر این است که وقتی دستگاه‌های رسمی مجوزی را صادر کردند، رویداد به طور طبیعی برگزار شود و مشکلی هم وجود ندارد، اما اگر در حین برگزاری مشکلی وجود داشته باشد که آثار دیگر اجتماعی یا آثار سوء به همراه داشته باشد، همکاران ما به ناچار دخالت می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ