منابع ترکیه ای از برقراری پروازهای استانبول به کرکوک عراق خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن ممانعت ائتلاف سعودی از فعالیت عادی فرودگاه صنعا و برقراری پروازهای معمول در این فرودگاه را مایه ننگ جامعه بین‌الملل دانست.
پس از ۵ روز درگیری مسلحانه میان افراد مسلح وابسته جنبش فتح و برخی دیگر از گروه‌های شبه نظامی در اردوگاه عین الحلوه، از صبح امروز دوشنبه آرامش در این اردوگاه و شهر صیدای لبنان برقرار شده است.
مدیر روابط عمومییک شرکت هواپیمایی از برقراری پروازهای نجف از مبدأ فرودگاه بین المللی پیام استان البرز برای نخستین بار خبر داد.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از آمادگی کامل فرودگاه برای برقراری پروازهای اربعین در شهریور امسال و اعزام حدود ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار نفر از ترمینال سلام خبر داد.
شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از۲ پرواز فوق‌العاده غیر از پرواز های برنامه ای در روزهای هفتم و هشتم تیرماه به مقصد مشهد مقدس به درخواست‌های زوار برای شرکت در دعای ویژه عرفه خبر داد.
مدیرکل هواپیمایی سوریه از موافقت عربستان با درخواست سوریه برای راه اندازی مجدد پروازها بین دو کشور خبر داد.
فرودگاه بین المللی حیدر علی اف شیطنت برخی رسانه‌های معاند مبنی بر لغو پروازهای باکو به تهران را تکذیب کرد.
بر اساس این گزارش، این مذاکرات تلفنی به عنوان بخشی از مذاکرات «بسیار پیچیده» در مورد برقراری پروازهای مستقیم بین فلسطین اشغالی و جده برای مراسم حج امسال بوده است.
یک روزنامه صهیونیستی مدعی شد که مقامات رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی درباره پروازهای مستقیم از تل‌آویو به مکه در جریان موسم حج به توافق رسیده‌اند.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: درحال حاضر بخش آموزش‌ها و تعمیر و نگهداری آموزش نفرات مراقبت پرواز در حال انجام است و پروازهای ایران-سوریه برقرار است که از ۱۵ خردادماه افزایش می‌یابد.
وزیر راه و شهرسازی در جلسه با تجار و بازرگانان ایرانی در سوریه از آمادگی دو کشور برای افزایش پروازهای هفتگی به منظور رونق تجارت تهران و دمشق خبر داد.
وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: طی روزهای اخیر درخواست رسمی هواپیمایی کشوری عربستان به منظور برقراری ۳ پرواز در هفته (خارج از پروازهای حج) توسط سازمان هواپیمایی کشوری دریافت شد.
سفیر قزاقستان با اشاره به برقراری خطوط پروازی مستقیم بین ایران و قزاقستان گفت: مقامات ایران و قزاقستان در تلاش هستند که راه‌های ارتباطی بین دو کشور را برای تسهیل رفت و آمد تجار، بازرگانان و مردم گسترش دهند.
پرواز‌های فرودگاه مهرآباد با توجه به بارش برف وشرایط جوی حاکم بر پایتخت برقرار و در صورت مساعد بودن شرایط جوی فرودگاه مقصد مطابق برنامه روزانه در حال انجام است. بقیه فرودگاه‌های کشور باز و عملیاتی است.
پرواز مستقیم بین تهران- دوشنبه توسط شرکت هواپیمایی «سومون ایر» از فرودگاه امام خمینی در روزهای جمعه برقرار شد.
روز گذشته با توجه به برودت هوا و بارش برف کلیه پرواز‌ها از مبدا و به مقصد فرودگاه مشهد لغو شده بود و این روند تا ظهر امروز ادامه پیدا کرد تا عملیات یخ‌زدایی از باند فرودگاه مشهد به طور کامل انجام و شرایط برای آغاز فرایند پرواز‌ها فراهم شود.
پرواز‌های فرودگاه مهرآباد با توجه به شرایط جوی برقرار است و در صورت مساعد بودن فرودگاه مقصد مطابق برنامه روزانه انجام می‌گیرد.
وزیر حمل و نقل ونزوئلا اعلام کرد پس از دو سال پرواز‌های بین کلمبیا و ونزوئلا برقرار شده است.
وزیر حمل و نقل ونزووئلا اعلام کرد پس از دو سال پروازهای بین کلمبیا و ونزوئلا برقرار شده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه اردن بر ادامه تلاش ها برای تسهیل برقراری پروازهای هوایی بین صنعا و امان تاکید کرد.
مدیر روابط عمومی فرودگاه پیام از آغاز فروش بلیت پروازهای اربعین خبر داد و گفت: در سال جاری برای اولین بار پروازهای اربعین از کرج و فرودگاه پیام برقرار شده است.
مشهد ـ مدیر کل فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: از بامداد امروز پروازهای فرودگاه مشهد به عراق برقرار شد.
سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی از برقراری مجدد پروازهای این فرودگاه به مقصد نجف از ساعت ۱۷ امروز خبر داد.
مدیرکل دفتر ارتباطات و اطلاع رسانی شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: تمامی پرواز‌های ترکیه به ایران برقرار است و تعلیق پرواز‌های این مسیر به دلیل شیوع ویروس کرونا صحت ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ