امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه طی پیامی از محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق برای سفر به پاریس دعوت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس فدراسیون فوتبال از همتای عربستانی خود دعوت کرده تا به ایران بیاید و درباره برخی برنامه ریزی های مشترک تصمیم گیری شود.
دروازه‌بان عراقی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به اردوی تیم ملی این کشور دعوت شد.
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال از دعوت مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال از یاسر المسحل رئیس فدراسیون فوتبال عربستان خبر داد.
دعوت شجاع و آقاسی بعداز ۲باخت تراکتور به تیم ملی!
شجاع خلیل‌زاده یکی از بازیکنانی است که در لیست تیم ملی حضور دارد.
درخواست رئیس‌جمهور فرانسه برای حضور در نشست گروه بریکس رد شد.
معاون حقوقی رئیس جمهور تصریح کرد: متأسفانه دادستان کل فرانسه متنی را به دیوان عالی این کشور ارائه کرد که براساس آن، چون احکام صادر شده در آمریکا علیه ایران، به بهانه فعالیت‌های ادعایی تروریستی بوده که ایران از آن حمایت کرده، استناد به مصونیت ایران برای عدم اجرای احکام مذکور قابل قبول نیست. استدلال دادستان کل فرانسه این بود که مصونیت زمانی قابل قبول است که موضوعات حقوق بشری و موضوعات تروریستی در میان نباشد.
بنجامین مندی، بازیکن سابق منچسترسیتی و تیم ملی فوتبال فرانسه، روز جمعه ۲۳ تیرماه، از تمام جرایم جنسی تبرئه شد و به یک دعوی سه ساله پایان داد. او در پاسخی کوتاه به پرسش‌های خبرنگاران پرشماری که بیرون دادگاه منتظر او بودند گفت: «الحمدالله». هیئت منصفه دادگاهی در شهر چستر کشور انگلیس، بنجامین مندی را پس از یک محاکمه سه هفته‌ای که حدود سه ساعت و ۱۵ دقیقه طول کشید، در مورد اتهام‌های تجاوز جنسی و تلاش به تجاوز به عنف، بی‌گناه شناخت. وکیل مندی به مطبوعات به خبرنگاران گفت: این دومین باری است که آقای مندی با حضور هیئت منصفه محاکمه و بی گناه شناخته می‌شود. او خوشحال است که هر دو هیئت منصفه به رأی صحیح رسیده‌اند.
محمد جواد ظریف در کلابهاوس گفت: ترامپ می خواست من را در فرانسه ببیند، اما من اجازه ملاقات نداشتم. یکی از سناتورهای نزدیک به ترامپ، در سفری به نیویورک سراغ من آمد و گفت ترامپ از شما برای حضور در کاخ سفید دعوت کرده وقتی به تهران منتقل کردم و گفتم در صورت عدم موفقیت مجازات را می‌پذیرم اما پیام به مراحل عالی نرسید و در سطوح پایین رد شد.
اتحادیه‌های فرانسه در ادامه فراخوان‌های اعتراضی علیه اصلاحات قانون بازنشستگی در این کشور، با فراخوان جدیدی مردم را به تظاهرات دعوت کردند.
هروه رنار تصمیم گرفت تا بازیکن یاغی تیم ملی فرانسه را به اردو دعوت کرده و بازوبند کاپیتانی را نیز به وی بدهد.
وزیر امور خارجه با دعوت از دولت فرانسه به رعایت حقوق بشر گفت: سرکوب تظاهرات مسالمت آمیز مردم فرانسه را قویاً محکوم می‌کنیم.
امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه در یک گفتگوی تلویزیونی بازنشستگان را به رنج بیشتری دعوت کرد. این درحالیست که او فراموش کرده بود ساعت مچی ۸۰ هزار یورویی‌اش را دستش نبندد.
جمال بلماضی، سرمربی الجزایر، از بازیکنانی که برای حضور در این تیم ملی این کشور، دعوت تیم ملی فرانسه را رد کردند، قدردانی کرد.
کریم بنزما، مهاجم رئال مادرید، دعوتی را که اخیرا از دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، دریافت کرده بود، رد کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه مدعی شد دو لژیونر روسی که در ایتالیا و فرانسه بازی می کنند را به خاطر سطح تیم ملی ایران دعوت کرده است.
یک خبرنگار فرانسوی مدعی شد زین‌الدین زیدان به دعوت پی‌اس‌جی در این باشگاه حضور یافته و احتمال منصوب شدن او به عنوان سرمربی این تیم به جای کریستوف گالتیه بالا است.
سرمربی تیم ملی فرانسه تایید کرد که بازیکنی به جای کریم بنزمای مصدوم دعوت نمی شود و فهرست تیمش برای جام جهانی 25 نفره خواهد بود.
راندال کولو موانی، مهاجم آینتراخت فرانکفورت، به عنوان جانشین کریستوفر انکونکو به تیم ملی فرانسه دعوت شد.
مارکوس تورام، پسر لیلیان تورام، به تیم ملی فرانسه دعوت شد و در جام جهانی حاضر خواهد بود.
مدافع جوانِ توپچی ها، پس از دعوت شدن به تیم ملی فرانسه رویای قهرمانی را در سرش دارد و می خواهد راه بزرگانِ فرانسویِ آرسنال را پیش بگیرد.
دیدار مسیح علی‌نژاد و رئیس‌جمهور فرانسه با استقبال و تلاش رسانه‌های معاند برای القای این موضوع مواجه شد که دیدار آنها به دعوت مستقیم کاخ الیزه صورت گرفته است اما به نظر می‌رسد که گروه‌های معاند و تجزیه‌طلب در برگزاری آن نقش داشته‌اند.
رئیس جمهور فرانسه پیروزی «بنیامین نتانیاهو» در انتخابات کنست را تبریک گفت و او را به پاریس دعوت کرد تا در زمینه امور دوجانبه و ایران گفت‌وگو کنند.
مارکا می‌گوید با رسمی شدن غیبت پل پوگبا در جام جهانی به دلیل مصدومیت، حالا راه برای دعوت کاماوینگا، ستاره فرانسوی رئال مادرید، به تیم ملی کشورش باز شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ