درخواست رئیس‌جمهور فرانسه برای حضور در نشست گروه بریکس رد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آفریقای جنوبی امروز با تشریح تعداد سران مدعو در نشست آتی «بریکس» اعلام کرد: از «امانوئل ماکرون» دعوت نشده است.
در سومین شب اعتراضات متوالی در فرانسه نیروهای پلیس ضمن سرکوب شدید معترضان دستکم ۶۶۷ نفر را بازداشت کردند.
در آستانه نشست رسمی و گفت‌وگوی مکرون با بن‌سلمان، یک منبع آگاه در کاخ ریاست جمهوری فرانسه فاش کرد که رئیس جمهور این کشور از، ولی عهد عربستان سعودی خواهد خواست تا برای پایان جنگ در اوکراین کمک کند.
نشریه ال پائیس معتقد است رئیس جمهور فرانسه این بار نمی تواند رویای کیلیان امباپه برای پیوستن به رئال را خراب کند.
«ساندرین روسو» نماینده حزب سبز فرانسه به شبکه تلویزیونی «ب‌اف‌ام» گفت: «باور نکردنی است. امانوئل ماکرون، سلطان جمهوری‌خواه می‌خواهد از پادشاه چارلز در ورسای استقبال کند... در حالی که مردم در خیابان‌ها در حال تظاهرات هستند. البته پادشاه باید دیدار خود را لغو کند.»
رئیس جمهوری فرانسه مدعی شد؛ در حال حاضر نیاز فوری ارتش اوکراین دریافت جنگنده نیست.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از دیدار با رئیس جمهور فرانسه ضمن تکرار یاوه گوئی ها، از ضرورت اعمال تحریم های سخت علیه ایران سخن گفت!
یافته‌های یک نظرسنجی نشان می‌دهد بیش از ۶۰ درصد فرانسوی‌ها معتقدند امانوئل ماکرون «رئیس جمهور خوبی» برای این کشور نیست.
یافته‌های یک نظرسنجی نشان می‌دهد که بیش از ۶۰ درصد فرانسوی‌ها معتقدند که امانوئل ماکرون «رئیس جمهور خوبی» برای این کشور نیست.
یافته‌های یک نظرسنجی نشان می‌دهد که بیش از ۶۰ درصد فرانسوی‌ها معتقدند که امانوئل ماکرون «رئیس جمهور خوبی» برای این کشور نیست.
رئیس جمهور فرانسه شامگاه گذشته با نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره تحولات اخیر در اراضی اشغالی گفتگو کرد.
محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق با امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه در کاخ الیزه در پاریس دیدار کرد.
رئیس جمهور فرانسه می‌گوید که همتای روسیه‌ای او «آدم بدی» نیست اما به ادعای وی، این دلیل نمی‌شود که علیه اوکراین جنگ راه بیندازد!
ماکرون گفت: وقتی شما با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه دیدار می‌کنید، او مرد بدی به نظر نمی‌رسد. این تناقض و پارادوکسی است که مشاهده می‌کنید.
سفیر پیشین ایران در عراق «اجلاس بغداد ۲ عکس العملی در مقابل نشست چین و اتحادیه عرب دانست و گفت: مکرون علاقمند است تا ضعف‌های آمریکا را در منطقه رفع کند.
دفتر ریاست جمهوری روسیه اعلام کرده است که گفتگوی پوتین و ماکرون در دستور کار نیست.
ما‌ها واجیرالونگکورن پادشاه تایلند با رهبران جهان که در نشست رهبران اقتصادی آسیا و اقیانوسیه (APEC) در بانکوک شرکت می‌کنند ملاقات کرد. امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانس، شی جین پینگ رئیس جمهور چین، کامالا هریس معاون رئیس جمهور آمریکا، جاستین ترودو نخست وزیر کانادا، جاسیندا آردن نخست وزیر نیوزیلند، جوکو ویدودو رئیس جمهور اندونزی و محمد بن سلمان ولیعهد عربستان ازجمله شخصیت‌هایی هستند که با پادشاه تایلند دیدار کردند.
امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه طی پیامی از محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق برای سفر به پاریس دعوت کرد.
رئیس جمهور فرانسه که برای شرکت در یک کنفرانس به ایتالیا سفر کرده است با «جورجیا ملونی» نخست وزیر جدید این کشور دیدار کرد.
رئیس جمهور جمهوری آذربایجان با انتقاد از «ماکرون» گفت: از این پس، ایفای نقش پاریس در عادی سازی روابط میان (جمهوری) آذربایجان و ارمنستان امکان پذیر نیست.
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه که برای شرکت در نشست جامعه سیاسی اروپا به پراگ سفر کرده است، با الهام علی‌اف، رئیس جمهور آذربایجان و نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان دیدار و گفتگو کرد. امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه نیز در این دیدار حضور داشت.
امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه پس از دیدار با سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور ایران در حاشیه نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل، گفت که از فرصت این دیدار استفاده کرده و درباره حقوق زنان صحبت کرده است.
رئیس جمهور فرانسه و نخست وزیر انگلیس در گفتگویی تلفنی بر تقویت همکاری ها بین پاریس و لندن تاکید کردند.
امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه امروز در پاسخ به توئیت مصطفی الکاظمی نخست وزیر پیشبرد امور عراق، درباره شرایط این کشور ابراز نگرانی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ