کمیته داوران اشکان خورشیدی را به عنوان داور دربی معرفی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یاسین سلمانی، ستاره فصل گذشته سپاهان برای امضای قرارداد وارد باشگاه پرسپولیس شد.
هیئت‌فوتبال تبریز جزییات حضور تماشاگران در بازی با الشارجه را اعلام کرد.
مدیرکل ورزش‌وجوانان آذربایجان‌شرقی از قطعی شدن حضور بانوان تماشاگر در دیدار تراکتور در پلی‌آف لیگ‌قهرمانان آسیا خبر داد
تاخیر ۱۵ دقیقه‌ای در شروع مسابقه حساس هفته دوم لیگ برتر اعمال خواهد شد.
یکی از راه‌های کنار آمدن با نشخوار فکری این است که برای آن وقت بگذارید. یک تایمر را روی ۱۰ یا ۱۵ دقیقه تنظیم کنید و در آن زمان بدون احساس گناه در مورد شریک زندگی سابق خود فکر کنید. می‌توانید در این زمان کمی بنویسید یا روی چند سؤال در رابطه با این رابطه فکر کنید، اما وقتی تایمر خاموش شد، کارتان باید تمام شود. این کار به شما این امکان را می‌دهد که فضایی را برای احساسات خود نگه دارید، اما اجازه ندهید آن‌ها شما را از پا دربیاورند.
کارشناس فوتبال ایران درباره برخورد فوری کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: اینکه ارکان قضایی فدراسیون درباره این مسائل خیلی زود حکم صادر می‌کنند اتفاق خوبی است اما نباید جلوی نقد را گرفت.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد که بروکسل تمام اشکال همکاری امنیتی با نیجر را به دلیل کودتای نظامی در این کشور را متوقف کرد.
در حالی مسئولان خبر از امکان واردات میلیون ها خودروی خارجی به کشور می دهند که با گذشت حدود ۶ ماه از ثبت نام برای خرید و البته حدود یک سال از آزادسازی واردات، خبری از خودروهای خارجی نیست.
شورش یک گروه مزدور نظامی علیه فرماندهان نظامی روسیه به سرعت در مرکز توجه جهان قرار گرفت و این سؤال را پیش آورد که در صورت بروز فتوری جدی در ارکان رهبری پوتین سرنوشت فدراسیون روسیه با اقوام گوناگون و بیش از شش هزار کلاهک هسته‌ای چه خواهد شد.
رئیس هیئت فوتبال تبریز اعلام کرد که این شهر امکان میزبانی جام حذفی را نخواهد داشت.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر با اعلام سه کشته در سیلاب ۲۴ ساعت گذشته، گفت: در استان‌های آذربایجان غربی، کرمانشاه، ایلام و لرستان بارش‌ها شدت گرفته‌ است و امدادگران هلال احمر آماده برپایی اردوگاه‌های اسکان اضطراری در صورت لزوم هستند.
علاوه بر ویروس‌های مختلف، امکان واردشدن مخمرها، کپک‌ها و باکتری‌ها نیز در حین بسته‌بندی به داخل بطری‌ها وجود دارد. اگر محصول خریداری‌شده را فورا بنوشید، احتمالا میکروب‌ها زمان زیادی برای تولیدمثل نخواهند داشت؛ اما اگر بطری را برای مدتی طولانی درمعرض تابش نور خورشید قرار دهید، محیطی گرم و پایدار برای تکثیر میکروب‌ها ایجاد خواهید کرد.
هواپیمای جدید رییس جمهور ایالات متحده دارای سیستم منور‌های سوزان جدید برای گول زدن موشک‌ها و لیزر‌های پیشرفته خواهد بود که نه تنها می‌توانند سیستم مسیریابی موشک‌های هدایت شونده را از کار بیندازند، بلکه آن‌ها را در حین پرواز نیز نابود سازند. سیم کشی جدید نیز در برابر حملات الکترومغناطیسی ایمن بوده و به ایر فورس وان امکان می‌دهد که در صورت وقوع انفجار هسته‌ای در همان حوالی نیز به کار خود ادامه دهد. شکل جدید بال‌ها نیز به هواپیما امکان می‌دهد روی باند‌های کوتاه تری بلند شده و فرود بیاید.
اپل در سال ۲۰۲۱، سیستم عامل iOS خود را تغییر داد تا امکان ردیابی رفتار کاربران توسط اپلیکیشن‌ها را محدود کند. متا در فوریه سال ۲۰۲۲، پیش بینی کرد که این تغییر، ۱۰ میلیارد دلار به این شرکت ضرر خواهد زد، زیرا تبلیغات هدفمند برای کاربران آیفون را دشوارتر می‌کند. تیم کوک، مدیرعامل اپل به نوبه خود طی سال‌های اخیر، به دفعات مکرر از مدل کسب و کار فیس بوک انتقاد کرده و حریم خصوصی را حقوق بشر شمرده است.
بانک سپه به منظور اسکان فوری و تأمین سرپناه هموطنان ۱۵۰ چادر ۱۲نفره به منطقه زلزله‌زده خوی ارسال کرد.
امکان واردات کالاهای اساسی تا سقف 1.5 میلیارد دلار وفق ابلاغ معاون اول رئیس جمهوری فراهم شد و فرایند تخصیص و پرداخت ارز برای محموله های موضوع ابلاغ یاد شده از امروز به فوریت انجام می شود.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید اعتراضات از کانال قانون دنبال شود، گفت: اگر اعتراضی به حجاب قانونی و نه حجاب اجباری وجود دارد، باید از راه خود پیش رود که آن هم مجلس است؛ مردم مشکل خود و حتی اعتراض‌شان به حجاب قانونی را با نمایندگان مطرح کنند که در صورت ارائه طرحی از سوی نمایندگان امکان بررسی آن با قید فوریت وجود دارد.
روزنامه کیهان نوشت: همه ارکان نظام باید برای مقابله با این هجمه پای کار بیایند. کاهش نرخ ارز با تصمیمات فوری سران قوا و نظارت آن‌ها امری شدنی است و نظام اسلامی نشان داده می‌تواند از پس این مشکلات بربیاید.
با توجه به سرد شدن هوا، گشت‌های فوریت های خدمات اجتماعی حامی شهر برای اسکان دادن به کارتن خواب ها و بی سرپناهان، در آماده باش به سر می برند.
با توجه به سرد شدن هوا، گشت‌های فوریت های خدمات اجتماعی حامی شهر برای اسکان دادن به کارتن خواب ها و بی سرپناهان، در آماده باش به سر می برند.
نگرانی اسرائیل در مورد پیامد‌های غیر هسته‌ای توافق، مهم‌تر و فوری‌تر از تمام عواقب احتمالی بند‌های برجام است است. جدا از آن که لغو تحریم‌ها به ایران اجازه می‌دهد صادرات پرسود نفت خود را از سر بگیرد این توافق به تهران امکان دسترسی فوری به ۱۰۰ میلیارد دلار از دارایی‌های مالی مسدود شده اش در بانک‌های سراسر جهان را می‌دهد.
رئیس کل گمرک ایران گفت: برای ترخیص اسباب‌بازی از گمرک نیاز به مجوز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که همه اینها ممکن است فرآیند ترخیص را طولانی کند.
مدیرعامل کشتیرانی دریای خزر از آمادگی حمل مرسولات پستی روسیه خبر داد و گفت: شرکت ملی پست می‌تواند محوله‌های پستی روسیه را در کانتینرهای ۲۰ فوتی بارگیری کند.
معمولاً از ۲ هفته پس از تولد تا ۳ ماهگی یک جریان ثابت از دوستان و خانواده برای ملاقات با نوزاد به خانه شما می‌آیند که تعیین حد و مرز نزدیک شدن به او برای حفظ سلامتی اش چالش برانگیز است و نیاز دارد جایگاه خود را به عنوان والدین جدیدی بیابید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ