تیم ملی والیبال ایران شهر روتردام هلند را به مقصد فرانکفورت در کشور آلمان ترک کرد تا اردوی یک هفته‌ای خود را در این شهر برپا کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه - تیم ملی والیبال پاکستان در دومین روز بیست و دومین رقابت‌های قهرمانی والیبال مردان آسیا با نتیجه ۳ بر صفر و به راحتی از سد بنگلادش گذشت تا راهی مرحله بعد شود.
ارومیه - تیم ملی والیبال قطر با برتری مقابل افغانستان راهی دور دوم مسابقات قهرمانی مردان آسیا شد.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران بدون حتی یک ست باخته با چهار پیروزی راهی مرحله پلی‌آف شد و هند، شیلی و کاستاریکا از صعود به این مرحله بازماندند.
تیم ملی والیبال ایران ظهر امروز (شنبه ۱۴ مرداد) راهی ارومیه شد تا تمرینات خود را برای حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا در این شهر پیگیری کند.
تیم ملی والیبال ایران ظهر امروز راهی ارومیه شد تا تمرینات خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا در این شهر پیگیری کند.
تیم ملی والیبال زیر 16 سال پسر ایران در سومین دیدار مرحله گروهی با اقتدار عربستان را شکست داد تا به عنوان تیم صدرنشین گروه راهی مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا شود.
تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران با از پیش رو برداشتن عراق راهی دیدار نهایی مسابقات قهرمانی آسیا شد.
تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران با سه پیروزی متوالی در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا به مرحله نیمه‌نهایی این رقابتها راه یافت.
مهدی جلوه مدافع تیم ملی والیبال ایران با عقد قراردادی رسمی راهی لیگ ترکیه شد و به تیم فنرباغچه ترکیه پیوست.
مهدی جلوه مدافع تیم ملی والیبال ایران با عقد قراردادی رسمی راهی لیگ ترکیه شد و به تیم فنرباغچه ترکیه پیوست.
تیم ملی والیبال ایران بدون بهروز عطایی سرمربی تیم برای شرکت در هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال راهی آناهیم آمریکا شد.
تیم ملی والیبال ایران شهر روتردام هلند را به مقصد فرانکفورت در کشور آلمان ترک کرد تا اردوی یک هفته‌ای خود را در این شهر برپا کند.
تیم ملی والیبال زنان ایران در دومین دیدار خود در مسابقات چلنجر کاپ آسیا مغلوب چین تایپه شد تا به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله بعد مسابقات شود.
تیم ملی والیبال بانوان ایران آخرین تمرین خود را قبل از رویارویی با هنگ‌کنگ انجام داد و سپس راهی جلسه آنالیز شد.
هفته دوم لیگ ملتهای والیبال هفته ای سرنوشت ساز برای تیم ملی خواهد بود
اعضای تیم ملی والیبال ایران پس از بازی‌های آسیایی هانگژو با پرواز بیزنس راهی برزیل می‌شوند تا در رقابت‌های انتخابی المپیک شرکت کنند.
تیم ملی والیبال ایران از 28 شهریور ماه راهی هانگژوی چین خواهد شد تا در مدت زمان هشت روز برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در بازی‌های آسیایی تلاش کند.
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان گفت: اردوهایمان را از اواسط نوروز آغاز می‌کنیم و بازیکنانی که قبلا از اردوهای ما خط خورده‌اند فرصتی دوباره برای حضور در تیم ملی خواهند یافت.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران برای نظارت بر عملکرد لژیونرها راهی ترکیه شد.
تیم ملی والیبال نشسته کشورمان در مرحله مقدماتی رقابت‌های جهانی در دیدار سوم خود تیم ملی کرواسی را از پیش رو برداشت و به عنوان سرگروه راهی مرحله بعد شد.
پشت‌خط‌زن تیم ملی والیبال که در لیگ ملت‌ها و رقابت‌های قهرمانی جهان عملکرد قابل قبولی داشت پس از این رقابت‌ها با پیشنهادهای خارجی روبرو شد؛ اما با توجه به اینکه سرباز محسوب می‌شود نمی‌تواند به این پیشنهادها پاسخ مثبت دهد.
تیم ملی والیبال زنان ایران برای حضور در مسابقات جام کنفدراسیون آسیا امروز (جمعه ۲۸ مرداد) تهران را به مقصد فیلیپین ترک کرد.
تیم ملی والیبال ایران برای حضور در مسابقات جام واگنر راهی لهستان شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ