مصدومیت شب گذشته بن چیلول، وینگ‌بک چپ چلسی مقابل دیناموزاگرب، غیبت قطعی این بازیکن در اولین بازی انگلیس در جام جهانی را به دنبال خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رافائل واران، مدافع تیم منچستریونایتد پس از تماشای دیدار جام خیریه انگلیس، از قوانین جدید اعمال شده در مسابقات انتقاد کرد.
بوکایو ساکا، بازیکن ملی‌پوش آرسنال، ستاره دیدار تیم ملی انگلیس مقابل مقدونیه شمالی در مرحله مقدماتی جام ملت‌های اروپا 2024 بود.
ستاره های ملی پوش سیتی برای همراهی انگلیس در دو دیدار مقدماتی یورو 2024 به اردوی سه شیرها ملحق شدند.
دیدار حساس دو صدرنشین لیگ ملی انگلیس با پیروزی 3-2 رکسهام مقابل ناتس‌کانتی به پایان رسید تا رکسهام بیشترین شانس را برای صعود به دسته بالاتر داشته باشد.
کوین دی‌بروینه، ستاره منچسترسیتی، در دیدار برابر لیورپول در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس، گل دوم تیمش را به ثمر رساند.
عملکرد ضعیف دله آلی باعث شد او در دقیقه 30 دیدار با یک تیم دسته سومی، تعویض شده و از سوی هواداران هو شود.
دایوت اوپامکانو، ستاره فرانسه، در آستانه دیدار تیم ملی کشورش مقابل انگلیس گفت خروس‌ها برای دیدار با انگلیس برنامه ویژه‌ای طراحی خواهند کرد.
ستاره تیم ملی انگلیس روز جمعه به قطر برمی‌گردد تا سه‌شیرها را برای دیدار مقابل فرانسه همراهی کند.
جود بلینگام ستاره درخشان انگلیسی‌ها در دیدار امشب مقابل سنگال بود و با اینکه گلی به ثمر نرساند ولی عملکرد بی‌نظیر او باعث شده این ستاره دورتموند با ستایش انگلیسی‌ها مواجه شود.
دیدار امشب سنگال مقابل انگلیس برای دو ستاره این کشور، ادوارد مندی و کالیدو کولیبالی، فرصتی است تا خودشان را به باشگاه انگلیسی‌شان ثابت کنند.
ستاره ریزنقش و تکنیکی تیم ملی ایران پس از پاس گل مقابل انگلیس به ترکیب دیدار برابر ولز رسید.
جود بلینگام، ستاره 19ساله انگلیس، که امشب در دیدار مقابل ایران خودش را به عنوان یکی از ستاره‌های جدید جام جهانی مطرح کرد در مدتی کوتاه پیشرفتی خارق‌العاده داشته است.
ستاره ریزنقش آرسنال مرد اول انگلیس در دیدار مقابل ایرانی بود.
دیوید بکهام ستاره سابق تیم ملی انگلیس یکی از ویژه‌ترین افرادی است که در استادیوم خلیفه دیدار ایران مقابل تیم ملی کشورش را از نزدیک تماشا می‌کند.
ترکیب انگلیس برای دیدار با ایران، با لشگری از ستاره های مطرح و چند صد میلیون یورویی دنیای فوتبال اعلام شد.
ستاره تیم ملی انگلیس امروز هم در تمرین این تیم شرکت نکرد تا ابهامات پیرامون حضورش در دیدار مقابل ایران بیشتر بشود.
در فاصله چهار روز تا دیدار برابر ایران، جیمز مدیسون تمرین امروز انگلیس را از دست داد.
توپ دیدار خاطره‌انگیز میان آرژانتین و انگلیس که با گل به‌یادماندنی و نمادین دیگو آرماندو مارادونا فوق ستاره فقید آلبی سلسته همراه شد، در اختیار علی بن‌ناصر داور تونسی آن دیدار بوده است.
جیمز مدیسون، ستاره تیم ملی انگلیس در جریان دیدار امروز لستر برابر وستهام مصدوم شد.
درخشش بیرانوند در اولین دیدار ایران در جام جهانی قطر مقابل انگلیس شاید بتواند مسیر جدیدی جلوی پای این گلر خوش قد و قامت باز کند.
بوکایو ساکا، ستاره جوان آرسنال و تیم ملی انگلیس، در دیدار مقابل ناتینگهام فارست دچار مصدومیت شد.
مدافع راست تیم ملی فوتبال انگلیس به دلیل مصدومیت زانو، دیدار‌های گروهی انگلیس در جام جهانی از جمله دیدار با ایران را از دست داد.
دیوید بکام، ستاره سابق فوتبال انگلیس در مراسم تشییع جنازه ملکه شرکت کرد و برای دیدن پیکر او در تابوت دوازده ساعت در صف منتظر ماند.
بی‌اعتنایی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، به جیمی کاراگر پیش از دیدار برابر لیورپول توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ