رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند در عملیات یک مبارز فلسطینی در قدس اشغالی سه صهیونیست زخمی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری اعضای یک باند سرقت خشن در تهران خبر داد و گفت: متهمان این پرونده در چهار عملیات همزمان پلیس، دستگیر شدند.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف بیش از ۲۲۰ کیلوگرم تریاک در جریان انجام دو عملیات پلیسی در پایتخت خبر داد.
طی عملیات مقتدرانه نیروهای امنیتی استان کهگیلویه و بویر احمد ساعاتی بعد از به شهادت رساندن دو شهید مبارزه با مواد مخدر توسط قاچاقچی مواد مخدر، قاتل این شهدا در یاسوج به هلاکت رسید.
در عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان ۳ نفر سوداگر مرگ دستگیر و ۵۶۰ کیلوگرم مواد افیونی، تعداد سه قبضه سلاح و مقادیری مهمات جنگی و ۲ دستگاه خودرو کشف و ضبط شد.
روزنامه یدیعوت آحارونوت جزئیات عملیات دو مبارز فلسطینی در شهرک صهیونیست نشین عیلی در حدفاصل نابلس و رام الله را منتشر کرد.
یک رسانه لبنانی گزارش داد که نتیجه عملیات سرباز مصری علیه ارتش رژیم صهیونیستی ایجاد یک جبهه جدید در میدان مبارزه با این رژیم است.
نیروهای واحد مبارزه با تروریسم ترکیه در استانبول طی عملیاتی ۸ فرد مشکوک به همکاری با داعش را بازداشت کردند.
یکی از رهبران ائتلاف الفتح عراق از شکست نقشه داعش مبنی بر اجرای حملات علیه غیرنظامیان در ماه مبارک رمضان خبر داد.
جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف ۵۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک با پلیس استان "کرمان" خبر داد و افزود: در این عملیات پیچیده پلیسی اعضای یک خانواده دستگیر شدند.
سمنان - فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۳۲۹ کیلو تریاک در عملیات مشترک ماموران مبارزه با مواد مخدر سمنان با پلیس سیستان و بلوچستان خبر داد.
یک خبرنگار صهیونیست در پی شهادت پنج مبارز فلسطینی در اردوگاه کفر عقب به ضرب گلوله نظامیان این رژیم، درباره عملیات تلافی جویانه مقاومت فلسطین در واکنش به این رخداد هشدار داد.
ساعاتی پس از علمیات بزرگ مبارز فلسطینی، رسانه‌های صهیونیستی امروز شنبه از وقوع یک تیراندازی دیگر در قدس اشغالی خبر می‌دهند.
نظامیان صهیونیست بامداد امروز شنبه به شهر اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری یورش برده و تلاش کردند که یک مبارز فلسطینی را بازداشت کنند اما با تیراندازی شدید مقاومت، مجبور به عقب نشینی شدند.
سمنان- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان از انجام عملیات مشترک با استان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: ۲۰ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک طی این عملیات کشف شده است.
با وجود ادعای ارتش ترکیه در زمینه تلاش برای مبارزه به عناصر تروریستی در مرزهای این کشور با سوریه، برخی معتقدند عملیات زمینی ارتش این کشور در شمال سوریه به نفع داعش است.
رئیس جمهور ترکیه امروز بدون اشاره به نقض قوانین بین المللی در تجاوز به خاک سوریه ادعا کرد: با عملیات مبارزه علیه تروریسم مصمم به تامین امنیت کشورمان هستیم!
سفیر آمریکا در بغداد امروز از دومین عملیات مرتبط با حمله موشکی سپاه به مواضع تروریست ها در اقلیم شمال عراق انتقاد کرد.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند در عملیات یک مبارز فلسطینی در قدس اشغالی سه صهیونیست زخمی شدند.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند در عملیات یک مبارز فلسطینی در قدس اشغالی دو صهیونیست زخمی شدند.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند در عملیات یک مبارز فلسطینی در قدس اشغالی دو صهیونیست زخمی شدند.
عضو کنست رژیم صهیونیستی گفت که مبارزه فلسطینی ها علیه اشغالگری، تروریسم نیست و شهرک نشینان صهیونیست که مانند استخوان در گلوی فلسطینی ها گیر کرده اند، بیگناه نیستند.
محمد شیاع السودانی در بازدید از مقر عملیات مشترک در بغداد بر ادامه مبارزه با بقایای داعش تاکید کرد.
منابع عبری زبان از وقوع عملیات تیراندازی نزدیک شهرک صهیونیست ‌نشین «معالیه ادومیم» در قدس اشغالی خبر دادند.
منابع فلسطینی اعلام کردند در عملیات یورش نظامی امروز ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین، ۵ مبارز فلسطینی به شهادت رسیده اند که یکی از آنها عبدحازم برادر رعد حازم مجری عملیات تل آویو است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ