سمنان- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان از انجام عملیات مشترک با استان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: ۲۰ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک طی این عملیات کشف شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به‌دنبال کشف یک بمب به‌جامانده از جنگ جهانی دوم در یکی از شهرهای لهستان، حدود ۱۴هزار نفر تخلیه شدند.
فرمانده پلیس راه آهن کشور از کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک توسط پلیس راه آهن کرمان خبر داد.
شهریار- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از انهدام پنج باند مواد مخدر در غرب این استان خبر داد و گفت:از این باندها یک تُن و ۲۴۵کیلوگرم تریاک کشف شد.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با بیان اینکه در جریان بازرسی از این کامیون مقادیری موادمخدر از نوع تریاک به وزن ۱۰کیلوگرم که به طرز ماهرانه‌ای در میان بار توت فرنگی جاساز شده بود کشف و ضبط شد، گفت: متهم به مقر انتظامی منتقل شده و پساز تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.
دکتر پورحسن، متخصص زنان و زایمان گفت: یک زن ۳۵ ساله زرندی در بیمارستان امام علی (ع) تامین اجتماعی زرند، ۵ قلو به دنیا آورد که قل اول دختر به وزن یک کیلو و ۷۰۰ گرم، قل دوم پسر به وزن یک کیلوگرم، قل سوم پسر به وزن یک کیلو و ۷۵۰ گرم، قل چهارم پسر به وزن یک کیلو و ۵۵۰ گرم و قل پنجم پسر به وزن ۲کیلوگرم می‌باشد.
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز (دوشنبه) میزبان دادوستد ۲۰ کیلوگرم شمش طلا بود.
طراحی و ساخت موتور الکتریکی طراحی و ساخت موتور الکتریکی محوری با کاربرد در پهپاد کشاورزی با هدف بهینه سازی و افزایش بهره‌وری مولتی روتورهایی با وزن محموله بالای ۲۰ کیلوگرم در حال اجرا است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ