برخی می‌گویند که انسان‌های پیش از تاریخ و افرادی که بسیار پیش‌تر از ما زندگی می‌کردند، بسیار بلند قد بوده‌اند. در حالی که این یک فرضیه‌ی کاملا اشتباه است و انسان‌های آن دوران، افراد کوتاه قدی بوده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر دفاع بلاروس اعلام کرد که این کشور از روسیه در برابر ناتو حمایت خواهد کرد.
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حرف‌های قبلی من در دفاع از حق پرسپولیس و هوادارانش بود.
برخی می‌گویند که انسان‌های پیش از تاریخ و افرادی که بسیار پیش‌تر از ما زندگی می‌کردند، بسیار بلند قد بوده‌اند. در حالی که این یک فرضیه‌ی کاملا اشتباه است و انسان‌های آن دوران، افراد کوتاه قدی بوده‌اند.
لبنانی‌ها در مناطق مختلف این کشور علیه قرآن سوزی در سوئد، دست به اعتراض زدند.
با وجود جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در جنین، اما وزارت خارجه آمریکا در واکنش به تحولات اردوگاه جنین از تجاوزات اشغالگران صهیونیست دفاع کرد.
از ساعت 13:30 در تایلند جدال یوزهای کوچک ایران با بازیکنان یمن بر سر کسب سهمیه حضور در جام جهانی آغاز می شود.
اردوغان نیز حمایت کامل خود و ترکیه را از اقدامات رئیس جمهور روسیه در این خصوص اعلام کرد.
تیم نوجوانان ایران بازی های خود را در مرحله ی گروهی جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی به خوبی پیش برده است و به عنوان صدرنشین گروه B راهی مرحله ی یک چهارم نهایی شد.
رئیس هیات ژیمناستیک کرمانشاه از ژیمناستیک به عنوان رشته‌ای پایه برای ورود به سایر رشته‌های ورزشی نام برد و گفت: کودکانی که ورزش خود را با این رشته شروع می‌کنند، از سطح آمادگی جسمانی بالاتری برخوردار هستند و حتی تاثیرات آن تا دوره‌های بعدی زندگی هم روی آن‌ها خواهد ماند.
رئیس جمهور ترکیه به انتقاد رئیس حزب اپوزیسیون و رقیب جدی وی از مداخله انتخاباتی روسیه در انتخابات سرنوشت‌ساز پارلمانی و ریاست جمهوری ترکیه واکنش نشان داد.
زمانی که سیاوش به سن ۱۲ سالگی رسید، قدش رشد چشمگیری داشت؛ تا حدی که کم کم به ۲۵۹ سانتی‌متر قد و وزن ۲۴۵ کیلوگرم رسید. در آن زمان مردم چنین قد و وزنی را یک امتیاز می‌دانستند و تصور نمی‌کردند این رشد بی‌رویه سیاخان ممکن است یک نوع بیماری باشد.
مدیرعامل ذوب‌آهن اعلام کرد که مهدی تارتار تا پایان فصل مدیرعامل این تیم خواهد بود.
انسان‌ها در صد سال گذشته بسیار بلند قدتر از گذشته شده اند و مردم کره جنوبی دلیل آن را به ما نشان می‌دهند.
کارشناس تغذیه مرکز بهداشت قم گفت: تغییر سبک زندگی، خواب و فعالیت بدنی در سال‌های اخیر باعث کاهش متابولیسم و در نتیجه کوتاه‌قدی و چاقی در کودکان شده است.
ستاره بى چون و چراى هندبال ايران در يك شب رويارويى و برد مقابل شيلى گلر ١٩٥ سانتى مترى تيم ملى بود.
سرمربی پرسپولیس گفت: صدا و سیما رسالت بزرگی دارد و آن‌ها می‌توانند به اتحاد مردم کمک کنند نه اینکه باعث تفرقه شود. صدا و سیما باید مشکلات مردم و بحث اقتصادی و آلودگی هوا را مطرح کند و باعث شود مشکلات برطرف شود. علت گرانی و تورم را بجوید و باری از روی دوش مردم بردارد. امیدوارم دیگر از این اتفاقات نیافتد.
سرمربی اسبق استقلال اعتقاد داشت علی دایی اسطوره فوتبال ایران است و جزو افتخارات این کشور محسوب می‌شود.
روز سه شنبه، علی بهادری جهرمی، در نشست خبری هفتگی اظهار داشت‌: با توجه به ترویج آشکار تروریسم، خشونت و نقض تمامیت ارضی کشور از سوی رسانه‌های معاند، هرگونه همکاری با آنها در حکم مشارکت در اقدام تروریستی است.
علی بهادری جهرمی روز سه شنبه در نشست خبری هفتگی اظهار داشت‌: با توجه به ترویج آشکار تروریسم، خشونت و نقض تمامیت ارضی کشور از سوی رسانه‌های معاند، هرگونه همکاری با آنها در حکم مشارکت در اقدام تروریستی است.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان پس از کسب جایگاه نهم در رقابت‌های قهرمانی جهان بوسنی گفت: بی‌تجربگی بازیکنان، عدم کنترل ترس و هیجانات برابر تیم‌های صاحب نام، کمبود بازی‌های تدارکاتی و کوتاهی قد بازیکنان سبب شد تا بانوان والیبال نشسته به جایگاه خوبی در مسابقات قهرمانی جهان دست پیدا نکنند.
کویت با اعلام حمایت تمام قد از دوحه در زمینه برگزاری موفق جام جهانی فوتبال از به کارگیری همه امکانات خود در این زمینه خبر داد.
دبیر علمی هجدهمین همایش اورژانس‌ها گفت: در حال حاضر کمبود آهن و ویتامین «آ» در کودکان و زنان باردار بسیار شایع است و سوء تغذیه شاخص‌های سلامت را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
وزیر اقتصاد انگلیس هشدار داد که این کشور در حوزه اقتصادی راه بسیار دشواری را پیش رو دارد و باید تصمیمات سختی بگیرد.
لیساندرو مارتینز، مدافع ملی‌پوش آرژانتینی منچستریونایتد، می‌گوید به انتقادها بابت قد کوتاهش اهمیت نمی‌دهد و از شرایط خود در تیم ملی و در باشگاهش کاملا راضی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ