تیم ملی فوتبال ساحلی ایران برای اینکه دور گروهی جام بین قاره‌ای را با صدرنشینی به پایان برساند باید امروز از سد ژاپن بگذرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران در یک بازی دوستانه برابر حریف اصلی خود در راه قهرمانی آسیا به پیروزی رسید.
السد قطر در حضور کوتاه مدت مدافع ایرانی خود شکست سنگینی مقابل الشرطه متحمل شد.
مربی تیم ملی فوتبال ازبکستان شانس قهرمانی تیمش را در فینال کافا بیشتر از ایران دانست.
با توجه به جایگاه چهارمی و پنجمی یزدانی و تیلور در رنکینگ وزن ۸۶ کیلوگرم، احتمال رویارویی این دو کشتی‌گیر قبل از مرحله نیمه نهایی و فینال رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۳ وجود دارد.
با توجه به وضعیت حسن یزدانی و دیوید تیلور در رنکینگ اتحادیه جهانی ممکن است این دو کشتی گیر قبل از فینال با یکدیگر کشتی بگیرند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش برابر هوادار و رسیدن به فینال گفت: تمام تلاشمان را می کنیم که بتوانیم با پیروزی در فینال یک جام دیگر را به هواداران هدیه کنیم.
قبل از شروع فینال کوپا دل ری و در حالی که همه بازیکنان با داوران بازی دست دادند، وینیسیوس به سمت نیمکت رئال رفت.
کارلو آنچلوتی قبل از آخرین تمرین رئال پیش از فینال کوپا دل ری، بازیکنانش را وسط زمین جمع کرد و برایشان پنج دقیقه صحبت کرد.
ستاره ایرانی پورتو در دیدار مقابل فامالیکائو جزو نفرات ذخیره است.
سرمربی استقلال در مورد نفرات محروم و مصدوم تیمش برای بازی فردا و اینکه آیا آرش رضاوند به دیدار مقابل صنعت نفت می‌رسد، پاسخ داد: معمولاً قبل از بازی در مورد اینکه چه بازیکنی بازی می‌کند و چه کسی محروم یا مصدوم است صحبت نمی‌کنم زیرا این استراتژی ما است.
علیرضا منصوریان در تمرینات دو تیم نونهالان و نوجوانان فولاد قبل از فینال حساس کشوری شرکت کرد.
تیم ملی جوانان برای رسیدن به جام جهانی جوانان باید از سد عراق بگذرد، سدی که همیشه جلو ایران در این رده محکم بوده است.
در حساس‌ترین بازی این هفته لیگ برتر والیبال شهداب یزد و پیکان به مصاف هم می‌روند.
سرمربی تیم فوتبال اسپورتینگ لیسبون از مهدی طارمی و دو بازیکن دیگر پورتو به عنوان ستون فقرات این تیم یاد کرد.
مربیان رئال مادرید و بارسلونا یک روز قبل از فینال سوپرجام اسپانیا با یکدیگر روبرو شدند و برخوردشان بسیار گرم و دوستانه بود.
مسئولان برگزاری فینال جام جهانی در اقدامی جالب توجه یاد و خاطره سه خبرنگاری که در طول مسابقات جان خود را از دست داده‌اند را گرامی داشته‌اند.
زین الدین زیدان، اسطوره فوتبال فرانسه، ساعاتی پیش از فینال جام جهانی پیامی را خطاب به اعضای تیم ملی کشور خود منتشر کرد.
پله، اسطوره فوتبال دنیا و برزیل امروز در نامه ای سرگشاده برای مردم برزیل، از احساسش پس از ناکامی سلسائو در جام جهانی گفت و همه برزیلی ها را به اتحاد دعوت کرد.
بازیکنان بیمار و مصدوم فرانسه امروز بدون مشکل تمرین کردند تا این تیم با تمام قوا برای بازی با آرژانتین در فینال جام جهانی آماده شود.
سرخیو آگوئرو به اردوی تیم ملی آرژانتین اضافه شد و قرار است تا فینال جام جهانی ۲۰۲۲ کنار لیونل مسی باشد.
آزادکار وزن ۹۷ کیلوگرم ایران و دارنده ۲ مدال طلای زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان، گفت: تا یک ساعت قبل از دیدار فینال جام جهانی فکر می‌کردم من مقابل کایل اسنایدر کشتی می‌گیرم.
از سال ۱۹۷۴ تا ۲۰۰۲ همیشه یکی از تیم‌های فینالیست، یا در دوره بعد و یا در دوره قبل هم یک پای فینال بود، اما این روند در سال ۲۰۰۲ پاره شد تا جام جهانی ۲۰۱۸ که فرانسوی‌ها توانستند به فینال برسند و با شکست کرواسی قهرمان شوند و حالا بار دیگر امسال یک پای فینال هستند. اگر فرانسه قهرمان شود، بعد از ایتالیا و برزیل به سومین تیمی تبدیل می‌شود که دو بار پیاپی قهرمان جهان شده است.
حسن یزدانی در شبی که هوادارانش دوباره او را شرمنده کردند، با فروتنی همیشگی، پاسخ سوالات را داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ