با توجه به وضعیت حسن یزدانی و دیوید تیلور در رنکینگ اتحادیه جهانی ممکن است این دو کشتی گیر قبل از فینال با یکدیگر کشتی بگیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیته فنی وزنه‌برداری گفت: شاید خیلی از وزنه‌برداران رده پایه در دوره قبل شناسایی شدند اما در این دوره اردوی مستمر و فشرده داشتند که باعث شد در آسیا نتیجه بگیرند.
یک حمام داغ یا دوش آب گرم درست پیش از خواب شاید کار آرامش بخشی به نظر برسد، اما در حقیقت، ممکن است خوابتان را مختل کند. شما وقتی دمای بدن تان اندکی پایین‌تر است، خواب بهتری دارید و زمانی که بدن شروع به آماده کردن خود برای داشتن یک خواب خوب شبانه می‌کند، دمای بدن اندکی افت می‌کند.
این عکس‌ها آن تهرانی را به ما نشان می‌دهند که شاید قبلا فقط در خاطرات پدربزرگ‌ها چیزی از آن را شنیده باشیم؛ تهرانی که باغ‌های انبوهش از دامنۀ کوهستان آغاز می‌شدند و تا کیلومتر‌ها امتداد پیدا می‌کردند.
تماشاگران دو تیم استقلال و پرسپولیس قبل از شروع فینال جام حذفی روی سکوهای ورزشگاه آزادی با هم درگیری لفظی پیدا کردند و علیرضا بیرانوند و ریکاردو ساپینتو به شدت تشویق شدند.
مازیار زارع می‌گوید روی تصمیم سه ماه قبل خود مبنی بر جدایی از ملوان می‌ماند.
فینال لیگ برتر هندبال بانوان ایران در حالی با قهرمانی تیم سنگ آهنگ بافق یزد به اتمام رسید که بازیکنان دو تیم معتقدند شاهد برگزاری لیگی متفاوت در این دوره بودند.
جنگ‌های بزرگی اتفاق افتاد. همه برای اردشیر می‌جنگیدند. شاید ۶ هزار نفر بودند. فرمانده دستور داده بود تنگه بسته شود. پس دژ بزرگی ساخته شد که بعد‌ها نخستین بنای دوره ساسانی لقب گرفت.
شاید راه رفع سردردتان کاری به سادگی نوشیدن یک لیوان آب باشد. دهیدراته شدن بدن، یکی از علت‌های شایع سردردهاست.
در حالی که مقامات باشگاه نفت آبادان درخواست برگزاری بازی های همزمان این هفته از مسابقات لیگ برتر را داشتند که هفته قبل بازی خود را یک روز بعد از بازی مس کرمان برگزار کردند.
عبدالناصر همتی، رئیس سابق بانک مرکزی در توییتی با اشاره به طرح گواهی سپرده نفتی در بورس بیان داشت که در دولت قبل همین آقایان مانع اجرای آن شده بودند.
ستاره نروژی سیتی به خاطر مصدومیت در بازی امشب تعویض شد و حالا همین موضوع، بزرگترین نگرانی پپ در آستانه تقابل بزرگ فصل است.
خبرهای بسیاری امروز منتشر شد که هر یک به نوعی برای سهامداران حائز اهمیت بود. این ده خبر شاید جزء مهمترین اخبار بود که به نوعی می توانند بر روی روند بورس فردا تاثیرگذار باشند.
سرمربی سپاهان معتقد است حضور او در کنار خط در طول بازی، کمکی به بازیکنان این تیم نخواهد کرد و او باید کارش را در روزهای قبل از مسابقه انجام بدهد.
قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از دقایقی قبل در ساختمان سازمان لیگ برگزار شده است.
خبرهای بسیاری امروز منتشر شد که هر یک به نوعی برای سهامداران حائز اهمیت بود. این ده خبر شاید جزء مهمترین اخبار بود که به نوعی می توانند بر روی روند بورس فردا تاثیرگذار باشند.
خبرهای بسیاری امروز منتشر شد که هر یک به نوعی برای سهامداران حائز اهمیت بود. این ده خبر شاید جزء مهمترین اخبار بود که به نوعی می توانند بر روی روند بورس فردا تاثیرگذار باشند.
شاید این سوال در ابتدا کمی عجیب به نظر برسد، اما اگر جابه‌جایی صفحات قاره‌ای را در طی صد‌ها میلیون سال در نظر بگیریم، کاملا معقول است که بپرسیم: «کشور‌ها یا شهر‌های مختلف قبلا کجا بوده‌اند؟»
دستورالعمل جدید فیفا در محاسبه وقت‌های اضافه در بیست‌ودومین دوره جام جهانی فوتبال سبب قضاوت عادلانه و درنتیجه لذت‌بخش‌تر شدن فوتبال شده است.
آخرین بازی تدارکاتی پشت درهای بسته اصلی‌ترین برنامه کارلوس کی‌روش قبل از جام جهانی بود؛ هرچند ترکیب او مشخص شد!
گفتگو شاید کمک کند که به راه‌حل نزدیک شویم، اما راه‌حل نیست، یعنی این‌جوری نیست که ما بیاییم گفتگو کنیم و مساله‌ای که در خیابان می‌بینیم، حل شود.
رئیسی با بیان اینکه چند ساعت قبل متوجه شدم رییس جمهور آمریکا سخنانی را گفته است، درباره ایران که شاید از حواس پرتی این‌ها را گفته باشد، گفت: او پشت تریبون رسمی گفته است که بنا داریم ایران را آزاد کنیم! آقای رییس جمهور، ایران ۴۳ سال قبل آزاد شد و مصمم شد به اسارت شما در نیاید و ما هرگز گاو شیرده نخواهیم شد.
رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد احتمال دارد هفته دوازدهم لیگ برتر بعد از جام جهانی برگزار شود.
ژاوی هرناندز احتمال جذب مهاجم جدید برای بارسلونا را رد نکرد و گفت که مهلت نقل و انتقالات بهتر است قبل از شروع لیگ ها تمام شود.
شاید برای تعیین تکلیف و تسویه حساب بین خاکریز‌های مختلف شکل گرفته در فوتبال ایران؛ حالا بدترین زمان ممکن باشد، وگرنه مسئولیت عواقب آتی این بازی‌های پشت پرده، گریبان همه اعضای مجمع فدراسیون را خواهد گرفت. این قماری است که احتمالا این بار برنده‌ای نخواهد داشت و همه با هم خواهند باخت. هرچند بازنده اصلی مردم و تیم ملی در آستانه جام جهانی خواهند بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ