تیم ملی جوانان برای رسیدن به جام جهانی جوانان باید از سد عراق بگذرد، سدی که همیشه جلو ایران در این رده محکم بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس والیبال ایران نبود مسابقات باکیفیت و بازی‌های تدارکاتی را مهم‌ترین معضل در رده پایه می‌داند و معتقد است لیگ والیبال باید باکیفیت و پویا شود.
اسطوره بوکس جهان برای هدایت فرانسیس نگانو در مهم‌ترین مسابقه سال در ریاض اعلام آمادگی کرد.
جهت گیری های پراکنده و غیرمنسجم در طول برنامه و نبود نگاه کل نگر به حوزه فناوری و نوآوری در کشور و مشخص نبودن اولویت های فناورانه از مهمترین آسیب های لایحه برنامه هفتم توسعه در این حوزه است.
احمد محیط طباطبایی ـ پژوهشگر تاریخ تهران و ری ـ درباره خشک شدن دوباره چشمه علی و ادعای مترو در این زمینه گفت: مهمترین موضوع در ابتدا این بود که اصلا لزومی برای کشیدن خط مترو در شهر ری نبود و شهر ری این امکان را داشت که قطار مترو روی زمین داشته باشد. من سال‌هاست که هر هفته با وسایل نقلیه عمومی به شهر ری می‌روم و هیچ‌وقت از نظر حمل و نقل مشکلی نداشته‌ام. ابتدا باید لزومی برای وجود مترو ایجاد شود و بعد خط آن کشیده شود.
گئورگی گولسیانی خود را آماده مهار ارلینگ هالند خواهد کرد، شاید مهمترین چالش تاریخ زندگی مدافع پرسپولیس.
مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و جوانان گفت: مهم‌ترین شاخص در تعیین اعضای هیئت مدیره سرخابی‌ها وفاداری است.
شاید این بازی یکی از مهمترین بازی های تاریخ باشگاهی دو تیم بزرگ پایتخت ایران باشد، نبردی که خیلی‌ها در آن تشنه برد هستند.
مشکلات مستأجران و نبود بلیت هواپیما وتوافق ریلی ایران و روسیه از مهم‌ترین خبرهای حوزه راه و مسکن در هفته گذشته بوده است.
دربی بازی بزرگ و طبیعتا بازی هنرنمایی بازیکنان باتجربه است. بازیکنانی که یک لحظه از فرصت به سود تیم خود بهره برده و کار را تمام می کنند.
ناپولی در مسابقه خارج از خانه مقابل یوونتوس به سه امتیاز دیگر برای نزدیک شدن به قهرمانی سری آ دست پیدا کرد.
رهبر انقلاب با اشاره به مشکلات کشورهای اسلامی از جمله جنگ و اختلاف و درگیری، وابستگی، فقر، و نبود پیشرفت علمی گفتند: اگر به فرمان قرآنیِ «وحدت حول ریسمان الهی» عمل شود، جهان اسلام با حدود دو میلیارد جمعیت و برخورداری از مهمترین و حساس‌ترین نقاط جغرافیایی جهان می‌تواند در مسیر حل مشکلات قدم بردارد.
سرمربی پرسپولیس می‌گوید اینکه از بازیکنان خواسته بود کارت نگیرند روی شرایط فنی تاثیر گذار بوده اما این تیم به سه امتیاز مهم بازی دست یافته است.
«محمد علی | Muhammad Ali» با نام پیشین «کاسیوس کلی جونیور | Cassius Marcellus Clay, Jr» مهم‌ترین چهره ورزشی قرن بیستم و یکی از الهام بخش ترین ورزشکاران تاریخ محسوب می‌شود. او پس از قهرمانی در المپیک 1960 رم، وارد بوکس حرفه‌ای شد و در نهایت با سه قهرمانی بوکس حرفه‌ای جهان و در مجموع 56 پیروزی از 61 نبرد به برتری رسید. مستند «مستند اسم من چیست؟ محمد علی | What's My Name: Muhammad Ali» اثر آنتوان فوکوآ محصول 2019، روایتی دیدنی از مسیری است که محمدعلی طی کرد. با ترجمه فارسی در «تابناک» می‌بینید.
ژابی آلانسو، ستاره سابق بایرن با پیروزی امشب تیمش مقابل غول باواریا مهم‌ترین نتیجه دوران مربیگری خود در آلمان را به دست آورد.
محمد کریمی احتمالا مهم ترین گل فصل لیگ برتر را مقابل پرسپولیس به ثمر رساند.
عدم وجود رهبری مقتدر و واحد، اختلاف نظر، مهاجران و پناهجویان، افراط گرایی و پوپولیسم، نبود سیاست خارجی و امنیتی و مشترک از مهمترین چالش‌های اتحادیه اروپا هستند.
آبادان- سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت: مهم‌ترین مشکل صنعت نفت آبادان نبود اعتماد به نفس است و کیفیت فنی این تیم عالی است.
شاید یکی از مهمترین داربی های پایتخت در اواخر دهه شصت برگزار شد، نبردی که استقلال نباخت ولی پرسپولیس برد.
واکنش وزارت نفت به مصرف بی سابقه گاز،تکذیب بازگشت فرآورده‌های نفتی ایران از افغانستان و ۴۰ هزار مشترک تهرانی پاداش خوش مصرفی می‌گیرند از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 1998 می‌گوید با وجود زمان کمی که تا آغاز مهم‌ترین رویداد فوتبالی جهان وجود دارد، تغییر اسکوچیچ تصمیم خوبی بوده است.
مهمترین نبرد ورزشی سال ایران دوباره فرا رسیده است، حسن یزدانی در برابر تیلور گل کشتی های بلگراد را برگزار خواهند کرد.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران نبود مدیریت واحد شهری را یکی از مهمترین عوامل برخی از مشکلات شهر و مردم دانست.
استقلال و سپاهان برگزار کننده مهمترین دیدار هفته نخست از فصل جدید رقابت های لیگ برتر هستند تا یک بار دیگر هیجان به میان فوتبالدوستان بازگردد.
سهم ۱۴.۵ درصدی از فروش نفت، عملا شرکت ملی نفت ایران را به یکی از جدی‌ترین موانع توسعه پایین‌دست صنعت نفت تبدیل کرده بود، زیرا با توسعه پایین‌دست صنعت نفت و فروش نفت به داخل، امکان اخذ این سهم از فروش نفت نبود و در نتیجه درآمد‌های خود به شدت کاهش پیدا می‌کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ