منابع محلی از تیراندازی مبارزان مقاومت فلسطین به سمت یک پادگان ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه جرزیم در نابلس خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهر نیالا در استان دارفور جنوبی سودان شاهد چهارمین روز درگیری‌های شدید و مرگبار میان نظامیان ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع این کشور بوده است.
علی رغم اینکه روسیه با تحریم‌های شدید غرب و درگیری‌های جاری در اوکراین مواجه است اما به نظر می‌رسد متعهد به افزایش قابلیت‌های جنگنده رادارگریز نسل پنجم Su-۵۷ خود است.
به دنبال وقوع درگیری‌های شدید میان شبه نظامیان وابسته به ترکیه و آمریکا در استان الحسکه سوریه تعدادی از هر دو طرف کشته شدند.
منابع لبنانی از آرامش شکننده در اردوگاه عین الحلوه به دنبال درگیری‌های شدید شب گذشته در این اردوگاه خبر دادند.
رسانه‌های اقلیم کردستان عراق از کشته شدن ۲ تن از عناصر گروهک تروریستی کومله در جریان درگیری‌های داخلی میان آنها، خبر داد.
رسانه‌های اقلیم کردستان عراق از کشته شدن ۲ تن از عناصر گروهک تروریستی کومله در جریان درگیری‌های داخلی میان آنها، خبر داد.
در آستانه برگزاری فینال لیگ اروپا بین رم و سویا که امشب در بوداپست برگزار می‌شود بین هواداران دو تیم در خیابان‌های پایتخت مجارستان درگیری‌های شدیدی رخ داده است.
منابع فلسطینی بامداد امروز از درگیری‌های شدید مبارزان مقاومت با نظامیان صهیونیست در شهرهای طولکرم و الخلیل در کرانه باختری خبر دادند.
در پی راهپیمایی تحریک‌آمیز پرچم در قدس اشغالی، در جریان درگیری‌های پراکنده امروز جوانان فلسطینی با صهیونیست‌ها، ۳۸ فلسطینی اهل نابلس در شمال کرانه باختری زخمی شدند.
هلال احمر فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد که در درگیری‌های امروز در شهرک حواره در جنوب نابلس تا این لحظه 29 فلسطینی زخمی شدند.
سودان تریبون در این باره گزارش داد که پس از گذشت چند ساعت از اجرای آتش‌بس در سودان، درگیری‌های پراکنده‌ای در خارطوم و ام درمان آغاز شده است.
درگیری‌های شدید بین نیرو‌های ارتش و نیرو‌های پشتیبانی سریع در اطراف کاخ ریاست جمهوری و فرماندهی ارتش در مرکز شهر خارطوم و نیز دو منطقه کویر و الوابورات در این شهر از سرگرفته شده است. همزمان اتحادیه پزشکان سودان صبح امروز از افزایش آمار قربانیان درگیری‌های مسلحانه در این کشور و رسیدن آن به ۹۷ کشته و ۹۴۲زخمی خبر داد.
منابع خبری از قطع برنامه های تلویزیون دولتی سودان به علت درگیری های شدید میان نیروهای دو ژنرال خبر دادند.
منابع خبری از درگیری‌های سنگین در خارطوم (پایتخت سودان)، میان نیروهای واکنش سریع و ارتش سودان خبر می‌دهند.
در درگیری‌های بین هواداران عمران خان و نیرو‌های پلیس پاکستان تاکنون ۳۳ افسر پلیس مجروح شده اند و تظاهرکنندگان زیادی بازداشت شده اند.
ده‌ها فلسطینی در درگیری‌های کرانه باختری طی روز جمعه دچار آسیب دیدگی و زخمی شدند.
منابع صهیونیستی اعلام کردند که مجری عملیات کریات اربع یکی از اعضای گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس بوده است.
منابع فلسطینی اعلام کردند که در درگیری‌های امروز فلسطینی ها با نظامیان صهیونیست در روستای قراوه بنی حسان در غرب سلفیت، ۴ نفر به ضرب گلوله جنگی زخمی شدند.
درگیری‌های مرزی میان ایروان و باکو در هفته گذشته بیش از ۲۰۰ کشته برجای گذاشت. طرفین در سال ۲۰۲۰ و در دهه ۱۹۹۰ بر سر منطقه مورد مناقشه قره باغ کوهستانی، منطقه ارامنه‌نشین جمهوری آذربایجان تجربه دو جنگ را داشتند.
پلوسی در دیدار با همتای ارمنی خود گفت حملات «غیر قانونی» نیرو‌های باکو که موجب درگیری‌های اخیر شده و بیش از ۲۰۰ کشته برجای گذاشت را قویاً محکوم می‌کند.
به دنبال درگیری‌های شدید دوشنبه شب، ۲۱ شهریور ماه، میان نیروهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان، دولت ایروان از ادامه تلاش نظامیان آذربایجانی برای پیشروی به سمت خاک خود خبر داد. بر اساس ویدیو منتشر شده از سوی وزارت دفاع ارمنستان، نیروهای آذربایجانی در حال پیشروی در خاک این کشور هستند.
در جریان درگیری‌های امروز میان فلسطینیان و اشغالگران صهیونیست در مناطق مختلف کرانه باختری، ده‌ها فلسطینی زخمی و یا بر اثر استنشاق گاز اشک‌آور دچار حالت خفگی شدند.
اتفاقات عراق نگرانی شدید جامعه جهانی را به دنبال داشته است و بسیاری از کشورها اعلام کرده‌اند تحولات را زیر نظر دارند.
روز یکشنبه، توماس توخل و آنتونیو کونته پس از دو درگیری فیزیکی در جریان تساوی دراماتیک ۲-۲ تاتنهام مقابل چلسی در استمفوردبریج از بازی اخراج شدند. این اولین باری نیست که در سال‌های اخیر مربیان لیگ برتر در کنار زمین با هم درگیر می‌شوند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ