تصاویری از مصاحبه دختر غرفه‌داری که رهبرانقلاب از غرفه‌شان بازدید کرد را تماشا میکنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از فرماندهان سابق ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان به اشراف دبیرکل حزب الله لبنان بر ضعف این رژیم تاکید کرد که کابینه اسرائیل حتی از سایه خود می ترسد.
فواید زیادی در احساس جوان‌تر بودن از سن واقعی وجود دارد. اگر حس کنید از سن واقعی‌تان جوان‌تر هستید، بیش‌تر احتمال دارد رفتار‌های سالمی مثل ورزش منظم و تغذیه سالم را در پیش بگیرید. البته این امکان نیز هست که اگر حس کنید از سن واقعی‌تان جوان‌تر هستید، خطرپذیرتر بشوید؛ بنابراین احساس جوان‌تر بودن از سن واقعی (نه همیشه، اما اغلب) پیامد‌های مثبتی دارد.
وقتی یک قهرمان می میرد در حالی که قطعه مهمی از زندگی هنوز در راه بوده است، همه چیز دردناک‌تر به نظر می‌رسد.
روبن لوفتوس چیک امیدوار است تا با حضور در میلان دوباره به ستاره ای گلزن تبدیل شود.
جذابیت چیزی که می‌پوشید نیست؛ چگونگی پوشیدن آن است. جذابیت کاری که انجام می‌دهید، نیست؛ چگونگی انجام آن است و برای رسیدن به نقطه‌ای که «چگونگی» برای‌تان اهمیت پیدا کند، باید اول به خودشناسی برسید.
یک سایت عبری زبان به نقل از نظامیان صهیونیست، از بهت و حیرت این نظامیان با دیدن کمین نیروهای فلسطینی در اردوگاه جنین خبر داد.
زلاتان ابراهیموویچ، ستاره باتجربه میلان، می‌گوید همچنان قصد دارد به حضورش در این تیم و در دنیای فوتبال ادامه دهد.
ریکاردو ساپینتو 24 ساعت قبل از بازی با پرسپولیس صراحتا اعلام کرد استقلال از حریف خود بهتر است.
رحیم پور ازغدی گفت: ملتی که احساس کند تاریخ شریف دارد به استعمار بیگانه تن نمی‌دهد.
مشهد ـ معاون میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی از برگزاری نمایشگاه هنرمندان صنایع دستی و هنرهای سنتی مشترک هنرمندان افغانستانی و ایرانی در مشهد خبر داد.
بوسه براهیم دیاز بر نشان میلان روی پیراهنش پس از گلزنی به سامپدوریا را بسیاری یک پیام مستقیم به رئال مادرید تعبیر کرده اند. او در این مورد توضیح داد.
کسب کفش طلا و قهرمانی شمس‌آذر موجب شده یک فصل رویایی برای مهاجم این تیم رقم بخورد.
کیلیان امباپه که کاپیتان جدید تیم ملی فرانسه شده، تایید کرد که در این مورد با آنتوان گریزمان صحبت کرده و گفت با او ابراز همدردی کرده است.
مشهد ـ نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال‌احمر بر اهمیت ترویج حس مسئولیت‌پذیری در میان جوانان و ایجاد امید در جامعه تأکید کرد.
سادیو مانه همانطور که یولیان ناگلزمان وعده داده بود، از امروز به تمرینات گروهی بایرن اضافه شد.
سرمربی پیکان معتقد است آن‌ها می‌توانستند بازنده جدال با نفت مسجدسلیمان در نیمه اول باشند.
به گفته محققان ارتباط بین از دست دادن حس بویایی و خطر ضعف در افراد مسن می‌تواند روزی به غربالگری‌ها اضافه شود.
مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه بازیکنان جوان این تیم در امر گلزنی عملکرد فوق العاده‌ای داشتند، گفت: با عملکردی که چند جوان در پرسپولیس داشتند، جای خالی لوکادیا احساس نمی‌شود.
مهاجم پیشین پرسپولیس با بیان اینکه بازیکنان جوان پرسپولیس در امر گلزنی عملکرد فوق العاده ای داشتند، گفت: غیبت لوکادیا حس نمی‌شود چون جوانان جای او را پر کردند.
خاراندن کمر نیز مانند خمیازه‌کشیدن یک عمل شیوع دار است ما این عمل را بدون اینکه بدانیم در طول روز چند بار انجام می‌دهیم آیا می‌دانید این خاراندن چه فوایدی دارد؟
حتما تا به حال اسم حس ششم به گوشتان خورده است. یک احساس ناشناخته که خیلی‌ها مدعی پیش بینی آینده با حس ششم هستند. در حقیقت این حالت به حسی گفته می‌شود که وابسته به هیچ یک از حواس پنج گانه فیزیکی نیست و به ما برای رسیدن به درک ماورای طبیعه کمک می‌کند.
محققان نوعی گجت پوشیدنی از هیدروژل لاستیک مانند و مجهز به الکترود ابداع کرده اند که حس لامسه را کف دست کاربر در واقعیت مجازی و واقعیت افزوده شبیه سازی می کند.
کارشناس صدا و سیما گفت: این حس شکل نگیرد که نظام به خاطر اتفاقاتی که افتاده متنبه شده و حالت انفعال پیدا کرده است. گشت ارشاد حتی با شل حجاب‌ها هم برخورد نداشته است/ ۲-۳ درصد از زنان زیاده‌خواه نمی‌خواهند قانون را رعایت کنند.
هواداران بانوی استقلال می توانند بازی تیم محبوبشان را از نزدیک به نظاره بنشینند و همین مسئله باعث بروز احساسات برخی از آنها شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ