وزیر آموزش‌وپرورش گفت: در دنیا، مدرسه‌سازی و تجهیز آن توسط شهرداری‌ها انجام می‌شود و ساخت‌وساز و تجهیز مدارس بر عهده آموزش‌وپرورش نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر امور فرهنگی بنیاد ۱۵ خرداد گفت: بنیاد ۱۵ خرداد در زمان سرپرستی مرحوم صانعی رکورد مدرسه‌سازی را در ایران شکست.
نیشابور- معاون عمرانی آموزش و پرورش گفت: در سال ۸۵ حدود ۶۵ درصد مدارس تخریبی بودند اما به برکت همراهی خیرین امروز فقط ۱۹ درصد مدارس تخریبی در کشور داریم.
بر اثر وقوع تیراندازی در مدرسه‌ای در شهر «نانت» واقع در فرانسه، یک نفر کشته و ۳ تَن زخمی شدند.
بر اثر وقوع تیراندازی در مدرسه‌ای در شهر «نانت» واقع در فرانسه، یک نفر کشته و ۳ تَن زخمی شدند.
نظامیان صهیونیست به یک مدرسه در غرب رام‌الله یورش بردند و با تهدید اسلحه مانع از خروج دانش‌آموزان و کادر آموزشی مدرسه شدند.
دبیر رویداد بین‌المللی الفتا گفت: برآنیم که ایده‌های کلان مدرسه‌داری را که بعضاً برخی مدیران در مدارس تحت مدیریت خود دنبال کرده‌اند، پس از بررسی منتشر کنیم تا سایرین هم از آن استفاده کنند.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با بیان این که هیچ مدرسه خیرسازی در مولدسازی به فروش نمی‌رسد، گفت: تمام درآمد حاصل از فروش املاک مازاد فقط صرف مدرسه‌سازی می‌شود.
تسنیم نوشت: معاون فرماندار پردیس گفت: تانکر سوختی که کنار مدرسه‌ای که دانش‌آموزانش مسموم شده بودند، در روز‌های گذشته در قم و بروجرد هم تردد داشته است. تانکر به پارکینگ منتقل شد و نگهبانان پارکینگ هم مسموم شدند.
تک‌گل پیکان مقابل گل‌گهر در هفته بیست و یکم حاصل یک کار تیمی زیبا بود که با پاسکاری‌های متعدد به ثمر رسید.
نیروهای امنیتی و پلیس آلمان امروز در جستجوی یافتن ردی از اشیاء یا افراد مشکوک، مدرسه ای را در «پوتسدام» محاصره کردند.
خبر عجیبی است که مدارس خیرساز را در محروم‌ترین استان‌های کشو، در لیست واگذاری اموال مازاد دولت قرار می‌دهند. هدیه‌ی خیرین و زحمات آن‌ها در دولت نادیده گرفته شده است. این درحالی‌ست که به علت کمبود شدید مدارس، دولت‌ها طی این سال‌ها دست به دامان خیرین مدرسه‌ساز شده‌اند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به تلاش این اداره کل برای پوشش حداکثری دانش‌آموزان در ارتباط با تحصیل افزود: در حال حاضر ۱۲ مدرسه یک دانش‌آموز دار در استان فعال است و ۱۸۷ مدرسه ابتدایی زیر ۱۰ نفر در استان داریم.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری فردی که با جعل هویت یک خیر مدرسه‌ساز اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده بود و از کاربران فضای مجازی کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.
زنجان-مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور گفت: طی سال گذشته خیران به میزان سه هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برای ساخت مدارس تعهد کرده‌اند .
اهواز - استاندار خوزستان گفت: دولت در جهت تشویق استفاده از مشارکت‌های مردمی در توسعه مدارس، زمین با کاربری آموزشی در اختیار خیران مدرسه ساز و فعالان مشارکت‌های مردمی قرار می‌دهد.
ماهشهر - سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مدرسه‌سازی را مهمترین رکن در یک منطقه برشمرد و گفت: همه مدارس سنگی در کشور تا پایان سال ۱۴۰۲ جمع‌آوری می‌شوند.
ماهشهر - سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مدرسه‌سازی را مهمترین رکن در یک منطقه برشمرد و گفت: همه مدارس سنگی در ایران تا پایان سال ۱۴۰۲ جمع‌آوری می‌شوند.
نقطه صفر مرزی، روستای اهل سنت بازمحمد، مدرسه شهید ارجمندی و بچه‌هایی که با کوهی از انگیزه و نشاط و استعداد در انتظار خیرین، مدرسه‌سازان و گروه‌های جهادی برای ساختن چند کلاس درس‌اند...
دکتر اوما نایدو روانپزشک تغذیه، متخصص مغز و عضو هیئت علمی دانشکده پزشکی هاروارد گفت: «به عنوان یک محقق دریافته‌ام که غذاهای غنی از اسیدهای چرب امگا ۳، فولات، آهن، ید، روی و ویتامین‌های A، B۱۲ و D از عملکرد مغز، رفتار و یادگیری حمایت می‌کنند. اجتناب از غذاهای فرآوری شده با قندهای افزوده نیز کلیدی است.»
کارلوس کی‌روش انتقام باقیمانده دوره کلمبیا را از اروگوئه گرفت و نخستین شکست لاسلسته با مربی جدیدش را به این تیم تحمیل کرد. یوزها با این برد روحیه آور، قدرت خود را به رخ حریفان جام جهانی کشیدند
مارگارت در دوران سلطنت خود، توانسته از جنجال دوری کرده و این نهاد را مدرن‌سازی کند. او به دو پسر خود اجازه داده با افراد غیرسلطنتی ازدواج کنند.
مارگارت در دوران سلطنت خود، توانسته از جنجال دوری کرده و این نهاد را مدرن‌سازی کند. او به دو پسر خود اجازه داده با افراد غیرسلطنتی ازدواج کنند.
چند ماه پیش تبلیغات مدرسه‌ای با نام مصاف در سطح شهر تهران پخش شد و خبر از اولین آزمون ورودی این مدرسه می‌داد. حالا مسئولان مدرسه دانش‌آموزان را هم انتخاب کرده‌اند و انتظار آغاز سال تحصیلی جدید را می‌کشند.
بر روی تابلوی ورودی مدرسه نوشته شده؛ «دبیرستان پسرانه نوجوانان»، ولی، چون این مدرسه بر اساس طرح و ایده‌ای به نام متریک ساخته شده، اهالی مدرسه را به نام «متریک» می‌شناسند. «کاظم دلیلی» بانی و مجری طرح متریک و از خیران مدرسه‌ساز باسابقه، درباره این طرح می‌گوید: «در طرح متریک هر دانش‌آموز هزینه ساخت یک مترمربع مدرسه را می‌پردازد تا قدمی ولو کوچک برای مدرسه‌سازی بردارد.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ