تک‌گل پیکان مقابل گل‌گهر در هفته بیست و یکم حاصل یک کار تیمی زیبا بود که با پاسکاری‌های متعدد به ثمر رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عکاسی در طبیعت بویژه وقتی سوژه ترکیبی از حیوانات و گیاهان باشد در نوع خود کاری بسیار دشوار و زمان بر است... مجموعه ای که مشاهده می کنید، حاصل ساعت ها انتظار و کار دقیق است. فتوشاپی در کار نیست و تمام این تصاویر بخش هایی از تعامل جالب سنجاب ها و پرندگان با گل ها را روایت می کنند.
اگر ما جهت الهی رسالت را با ساختن تعبیر «پیامبر اسلام» کنار بگذاریم، درست به همان هدفی که مستشرقان از جعل و کاربرد این تعبیر داشته‌اند نزدیک شده‌ایم. آنان اعتقادی به این که محمد (ص) از طرف خدا آمده ندارند، اما با این مطلب که محمد (ص) دین اسلام را میان مردم آورده مشکلی نداشته و این تعارضی با معتقدات و باور‌های غیر دینی یا ضد دینی آنان ندارد. بنابرین به راحتی کلمه پیامبر اسلام را ساخته‌اند و به جای پیامبر خدا (ص) گذاشته‌اند.
انتخاب اعضای هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در دستور کار جلسه علنی روز سه شنبه - دوم خرداد - قرار گرفت. نشست علنی امروز - دوم خردادماه - مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف و با حضور ۲۳۸ تن از نمایندگان آغاز شد.
یکی از روش‌های خشک کردن میوه، خشک کردن با جریان هوا است که شامل ترکیبی از جریان هوا و حرارت کم می‌شود، این کار معمولاً در فر انجام می‌شود. خشک کردن با فر بهترین روشی است که می‌توانید استفاده کنید، زیرا شکر یا ماده افزودنی دیگری به آن نمی‌افزایید و تنها چندین ساعت زمان برای این کار نیاز دارید.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران با ترکیبی از نفرات جوان و باتجربه راهی قزاقستان شده و از فردا کار خود را در میدان آسیایی آغاز می کند.
متأسفانه تنگ نظری ۱۰ ساله وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها، نتیجه بروز برخی حوادث تلخ در سال ۱۴۰۱ و هزینه‌ای برای جنگ ترکیبی و بروز بی عفتی هایی شد که امروز شاهدیم و کار ایجابی و فرهنگی آن باید در مدرسه انجام می‌گرفت.
تغییرات فنی ترکیب پرسپولیس در جریان پیروزی مقابل مس رفسنجان کار را برای ورود مهاجم جدید به ترکیب این تیم سخت کرده است.
تغییرات فنی ترکیب پرسپولیس در جریان پیروزی مقابل مس رفسنجان کار را برای ورود مهاجم جدید به ترکیب این تیم سخت کرده است.
این نماینده مجلس شورای اسلامی یادآور شد: سه سال از عمر مجلس می‌گذرد و ما هنوز یک قانون درباره فضای مجازی نداریم که مطالبه رهبری است، جنگ ترکیبی اخیر و فیلترینگ هم نشان داد که فیلترینگ منتظر قانون‌گذاری مجلس شورای اسلامی نمی‌ماند این عیب بزرگ مجلس است که قانون‌گذاری را رها کرده و تصمیم‌گیری درباره فضای مجازی ندارد؛ لذا هیات رئیسه باید این موضوع را در دستور کار مجلس قرار دهد.
«کوین لی» رزمی کار و فایتر هنرهای رزمی ترکیبی (UFC) در آمریکا، از اینکه به دین مبین اسلام مشرف شده، ابراز خرسندی کرد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: جنگ امروز نظام جمهوری اسلامی ایران ترکیبی و اقتصادی است و دشمنان انقلاب اسلامی در طی دهه‌ها جریانات نفاق منطقه‌ای، تحریم و جنگ تحمیلی را طراحی کردند
واضح است که انگیزه ترکیبی پیچیده از عوامل مختلف است و نمی‌توان نیروی کار را به عنوان یک گروه همگن درک کرد. اکثر شرکت‌ها، برای دستیابی به هدف خود به تعهد، توانایی و ظرفیت کارکنان وابسته هستند. اگر شرکت بخواهد کار تیمی را نهادینه کند و به اهداف غایی خود برسد، باید انگیزه کلیه کارکنان، نه فقط مدیران و رهبران، را درک کند.
نظرسنجی می‌گوید کارکنانی که می‌توانند الگو‌های کار ترکیبی داشته باشند -یعنی زمان خود را بین حضور در دفتر کار و خانه متوازن کنند- بالاترین سطح رضایت شغلی و پایین‌ترین سطح غیبت در محیط کار را دارند. افرادی که کمترین بهره وری را داشتند، کسانی هستند که در محیط‌های کار غیردفتری -مثل کارخانه یا فروشگاه‌های خرده فروشی- کار می‌کنند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه ۹۵ درصد ترکیب استقلال را برای دربی می‌داند، از اقدام یورگن لوکادیا مهاجم تیمش برای ترک ایران اظهار شگفتی کرد و گفت: لوکادیا پیگیر دربی بود.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تیم ملی برای رسیدن به پیروزی نیاز به تمرکز و آرامش دارد گفت: ترکیبی که برابر ولز انتخاب شده بود بدون اشتباه کار کرد.
رئیس جمهور گفت: دشمن برای مقابله با ایران قوی و مستقل جنگ ترکیبی را به کار گرفته است که تلاش مضاعف مسئولان در پیشبرد امور و رفع مشکلات راهکار موثر برای مقابله با این جنگ است.
محسنی اژه‌ای اظهار داشت: حتماً اشکالاتی نیز وجود دارد که دشمن بخواهد از این اشکالات سوء استفاده کند و باید به این موضوعات رسیدگی جدی داشت، اما تردید نداریم که دشمن تمامی اقدامات سخت و نرم و ترکیبی خود را در راستای تلاش برای متوقف کردن قطار پیشرفت انقلاب به کار گرفت.
وی ادامه داد: جنس حمله دشمن هیبریدی (ترکیبی) است و همه ظرفیت‌های خود را پای کار آورده و مقام معظم رهبری ناظر به این اتفاقات هشدارهایی دادند و خطرناک‌تر از تحریم، تحریف را دانستند.
آمریکایی‌ها می‌خواهند با اقوام و فریب جوانان ما را به درون خیابان‌ها بکشند. این آخرین سیاست دشمن است، ترکیبی از هر آنچه قبلا به کار گرفته است، اما ما کار آزموده‌ایم و کافیست که دشمن را بشناسید. نداشتن آگاهی و شناخت، عامل شکست است ولی آگاهی همیشه پیروزی می‌آفریند. پیروزی در آگاهی و ایمان است.
رقیب دروازه‌بان ایرانی پونفرادینا توانست نمایش خوبی در نخستین حضورش در ترکیب این تیم داشته باشد.
شکست در شروع کار به همراه استقلالی که یک فصل نباخته بود، آن هم برابر تیم مربی هموطن، یک اتفاق بد برای ساپینتو بود. مربی‌ای که می‌گوید جاه‌طلب است و ذهن برنده دارد.
فهمیدن اینکه قرار است پدر شوید لحظه تعیین‌کننده‌ای در زندگی است. داشتن ترکیبی از احساسات، از شادی محض گرفته تا وحشت آشکار، طبیعی است - حتی اگر این اتفاق همان چیزی باشد که همیشه می‌خواستید. سخت است که برای پدر شدن کاملاً آماده‌باشید. بااین‌حال برای شما که منتظر تولد فرزند کوچکتان هستید ایده‌هایی داریم تا در ماه‌های هیجان‌انگیز و درعین‌حال خسته‌کننده‌ای که پیش رو دارید به کار ببرید.
محمد دانشگر و محمد نژادمهدی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی سپاهان کار ساده را در پیش ندارند.
مشکلات سینمای ایران آنقدر بزرگ، عمیق و ناامیدکننده است که نه با حضور یک نماینده‌ی کانون در شورای پروانه ساخت، که با هیچ ترکیبی از شوراهای مختلف حل نمی‌شود، راه را اشتباه رفته‌ایم. مشکل سینمای ایران شوراهای مختلف نظارتی نیست، بلکه خود سینمایی است که خودمان ساختیم و پرداختیم. بدبختانه سینمای ما با وجود معضلاتی که گرفتارش شده خودش تبدیل به ذات مشکل شده است. بقیه حرف است و بهانه و اتلاف وقت و شاید هم آدرس‌های غلطِ تعمدی. من متجاوز از چهل سال است که در فضای سینما کار و زندگی می‌کنم، پس، از منِ کوچکترین بپذیرید که در طول این سال‌ها هرگز سینمای ایران را تا به این اندازه ذلیل و منفعل و خجالت‌آور ندیده بودم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ