ماهشهر - سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مدرسه‌سازی را مهمترین رکن در یک منطقه برشمرد و گفت: همه مدارس سنگی در کشور تا پایان سال ۱۴۰۲ جمع‌آوری می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان نوسازی مدارس گفت: فضای مورد نیاز برای تولید ۵ کیلووات برقی که به صورت حداقلی باید تأمین شود تا این اقدامات اقتصادی باشد عمدتاً در تمامی مدارس وجود دارد.
اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد همه مدارس نوبت عصر شهر تهران، ۲ ساعت زودتر تعطیل خواهند شد.
همه مقاطع تحصیلی در فیروزکوه، دماوند، رودهن، پردیس، چهاردانگه، اسلامشهر، بهارستان یک و دو، رباط‌کریم، ملارد، شهریار و شهرقدس در نوبت عصر امروز ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ غیر حضوری است.
نوری وزیر آموزش و پرورش گفت: از فردا جز در موارد استثناء مدارس کشور تعطیل نخواهند شد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: از فردا همه مدارس کشور باز است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: اما امسال نیز به دلیل آلودگی هوا، صرفه‌جویی در مصرف گاز و به علت سرمای هوا نیز مدارس تعطیل شده که اینگونه تعطیلات را در گذشته نداشتیم و در واقع این نوع تعطیلی مدارس بی‌سابقه بوده است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: فردا همه مدارس کشور باز است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: فردا همه مدارس کشور باز است.
دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوا از تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های تهران و غیر حضوری شدن آن طی روز آینده به دلیل افزایش آلودگی هوا خبر داد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی گفت: فعالیت همه مدارس و مراکز آموزشی استان در روز شنبه ۲۴ دیماه غیرحضوری شد و کارکنان ادارات و دستگاه های اجرایی نیز دورکار شدند.
اهواز - با وجودی که صبح امروز، شاخص کیفی هوای اهوازی در وضعیت ناسالم برای همه گروه‌های سنی است ولی مدارس این کلانشهر فعال هستند.
اصفهان- براساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوای اصفهان همه مقاطع تحصیلی مدارس و دانشگاه‌ های اصفهان و ۱۲ شهر دیگر استان غیر حضوری و فعالیت کارمندان گروه‌های حساس ۱۳ و ۱۴ دی دور کاری شد.
اصفهان- براساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوای اصفهان همه مقاطع تحصیلی مدارس و دانشگاه‌ های اصفهان و ۱۲ شهر دیگر استان غیر حضوری و فعالیت کارمندان گروه‌های حساس ۱۳ و ۱۴ دی دور کاری شد.
اصفهان- براساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوای اصفهان فردا همه مدارس اصفهان باز است.
اصفهان- براساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوای اصفهان فردا همه مدارس اصفهان باز است.
آموزش در همه مقاطع تحصیلی شهرستان‌های پردیس و فیروزکوه و مقطع ابتدایی شهرستان‌های دماوند و رودهن در نوبت صبح فردا، یکشنبه، «غیرحضوری» برگزار می‌شود.
زمانی که همه گیری ویروس کرونا به کشورمان رسید و مشخص شد با بحرانی فراگیر و جهانی روبه رو هستیم و باید برای جلوگیری از خسارات‌ سنگین آن، محدودیت‌هایی وسیع را در دستور کار قرار دهیم و در این راستا، توقف فعالیت حضوری در مدارس و آغاز آموزش مجازی در دستور کار قرار گرفت، به نظر می‌رسید که خیلی زود شاهد شکل گیری تغییراتی فراگیر در حوزه آموزش فراگیر در کشورمان باشیم؛ اما این گونه نشد!
زمانی که همه گیری ویروس کرونا به کشورمان رسید و مشخص شد که با بحرانی فراگیر و جهانی مواجهیم و می‌بایست برای جلوگیری از خسارت‌های سنگین آن، محدودیت‌هایی وسیع را در دستور کار قرار دهیم و در این راستا توقف فعالیت حضوری در مدارس و آغاز آموزش مجازی در دستور کار قرار گرفت، به نظر می‌رسید که خیلی زود شاهد شکل گیری تغییراتی فراگیر در حوزه آموزش فراگیر در کشورمان باشیم، اما این گونه نشد.
سرپرست سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: همه مدارس سنگی خشکه چین را تا پایان شهریور ۱۴۰۲، ساماندهی و جایگزین می‌کنیم.
شرایط پایداری هوا با توجه به پیش‌بینی‌ها، احتمالا تا پنجشنبه ادامه خواهد داشت. بنا بر این گزارش، اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران نیز اعلام کرد، با توجه به استمرار آلودگی هوا در کلانشهر تهران و در راستای مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استانداری تهران، در تمامی مدارس پایتخت، آموزش در چهارشنبه دوم آذر ۱۴۰۱ مجازی برگزار می‌شود.
در پی افزایش آلاینده‌های جوی و آلودگی هوای استان مقرر شد فردا چهارشنبه دوم آذر ۱۴۰۱ تمامی مدارس البرز تعطیل و کلاس‌های درس به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.
ماهشهر - سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مدرسه‌سازی را مهمترین رکن در یک منطقه برشمرد و گفت: همه مدارس سنگی در ایران تا پایان سال ۱۴۰۲ جمع‌آوری می‌شوند.
مسئول مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش گفت: تمامی مدارس در همه مقاطع تحصیلی و در همه استان های کشور از ابتدای سال تحصیلی جدید به صورت حضوری بازگشایی خواهند شد.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی گفت: مدرسه‌ای که در رتبه اول قرار می‌گیرد؛ باید معلوم باشد که چه شاخصه‌هایی دارد و این موضوع و شرایط آن باید مشخص باشد. یعنی بتوانیم مشخص کنیم که به چه دلایلی این رتبه‌ها را کسب کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ