وزیر کشور در احکام جداگانه‌ای، معاونان «توسعه مدیریت و منابع»، «هماهنگی امور استان‌ها»، «عمران، توسعه امور شهری و روستایی» و همچنین «رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور» را منصوب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان تامین اجتماعی تغییرات مدیریتی در این سازمان را تکذیب کرد.
سرپرست فدراسیون دوومیدانی در نشست خبری پیش از برگزاری جام بین المللی امام رضا در خصوص برنامه اش برای حضور در انتخابات گفت: دوومیدانی خانه ماست.
تیم فوتبال چوکای تالش همچنان درگیری مشکلات مدیریتی و سرمربیگری است و معلوم نیست این تیم متعلق به کدام شخص یا ارگان است.
مجمع باشگاه استقلال به احتمال فراوان روز چهارشنبه یا پنجشنبه هفته آینده تشکیل جلسه خواهد داد.
سازمان برنامه در سه دهه گذشته هم دچار تغییراتی شد؛ از ادغام سازمان برنامه با سازمان استخدامی تا انحلال آن در زمان احمدی‌نژاد. در اسفند سال ۱۳۷۸ براساس تصمیم شورای عالی اداری، سازمان برنامه و بودجه با سازمان اداری و استخدامی ادغام شد و به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تغییر نام داد و عملا از سال ۱۳۷۹ کار خود را با نام جدید آغاز کرد.
رییس سازمان خصوصی سازی توضیحاتی را درباره برگزاری مجامع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ارائه کرد.
بعد از تغییرات مدیریت در باشگاه مس کرمان، اکنون در آستانه بازی با پرسپولیس یک انتصاب جدید نیز توسط مدیرعامل این تیم انجام شد.
به گفته ابراهیم نیا؛ چنانچه مدیریت منافع ملی هر سه کشور چین، ایران و عربستان، براساس انسجامی عملیاتی پیش برود؛ در آینده تغییرات اساسی دیگری در منطقه خلیج فارس و خاورمیانه رخ خواهد داد که بی شک واکنش جدی غرب، اروپا و ایالات متحده، را در پی خواهد داشت.
در پی اختلافات پیش آمده میان مدیرعامل و حامی مالی تیم چوکا مالکیت چوکا از سرهنگیان به امید قهوه منتقل شد.
همزمان با انتخاب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی، مدیرعامل باشگاه نیز تغییر کرد.
سبزپوشان تالشی قعرنشین جدول مسابقات لیگ دسته اول هستند و اتفاقات پیرامون این تیم هر روز وضعیت این تیم را نگران کننده تر می‌کند.
با وجود مطرح شدن شایعات فراوان، بعید نظر می رسد استقلال قبل از دربی تهران شاهد تغییرات مدیریتی باشد.
در شرایطی که وزارت ورزش یا هدف بهبود شرایط استقلال دست به تغییرات مدیریتی زد، درباره وضعیت قرمز این روزهای آبی ها سکوت کرده است.
«سیدمحمد حسینی» معاون پارلمانی رئیس‌جمهور نیز شب گذشته با اشاره به تغییرات جدی مدیریتی در وزارت راه، گفت که گزینه پیشنهادی برای جانشینی رستم قاسمی یکشنبه آینده (ششم آذر) به مجلس معرفی می‌شود.
«سیدمحمد حسینی» معاون پارلمانی رئیس‌جمهور نیز شب گذشته با اشاره به تغییرات جدی مدیریتی در وزارت راه، گفت که گزینه پیشنهادی برای جایگزینی رستم قاسمی یکشنبه آینده (ششم آذر) به مجلس معرفی می‌شود.
سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال با انتشار استوری، به حضور فتح‌الله‌زاده روی صندلی مدیریت باشگاه واکنش نشان داد.
سرمربی جدید آبی‌ها در اولین اظهار نظر خود پس از تغییرات مدیریتی در استقلال گفت؛ می‌خواستم از این تیم بروم که آجورلو گفت بمان و ادامه بده.
ساپینتو سرمربی استقلال گفت: با رفتن آجرلو میخواستم بروم اما او گفت بمان ؛ با مدیریت جدید جلسه داشتم و شروط خودم را گفتم.
سرمربی استقلال احتمالا با اتفاق ویژه‌ای در دوران مربیگری خود مواجه شده و در شرایطی که تیمش در کورس قرار دارد، تغییرات مدیریتی را در آبی‌پوشان شاهد است.
باشگاه استقلال در سال های گذشته تغییرات متعددی را در حوزه مدیریتی خود تجربه کرده است.
پیش از این شایعاتی در خصوص تغییرات در تیم مدیریتی و کادر فنی نفت مسجدسلیمان شنیده می‌شد که حالا تکذیب شده است.
هیأت کشتی استان مازندران به عنوان مهد کشتی ایران در حالی دستخوش تغییر و تحولات مدیریتی شده که تجربه نشان می‌دهد احتمالا این اتفاق در آینده با حواشی زیادی همراه خواهد بود.
هیأت کشتی استان مازندران به عنوان مهد کشتی ایران در حالی دستخوش تغییر و تحولات مدیریتی شده که تجربه نشان می‌دهد احتمالا این اتفاق در آینده با حواشی زیادی همراه خواهد بود.
باشگاه تراکتور با هیئت مدیره جدید تشکیل جلسه خواهد داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ