ساپینتو سرمربی استقلال گفت: با رفتن آجرلو میخواستم بروم اما او گفت بمان ؛ با مدیریت جدید جلسه داشتم و شروط خودم را گفتم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه استقلال در خصوص جدایی ریکاردو ساپینتو اطلاعیه‌ای منتشر کرد.
مربیان در لحظات حساسی که تیم‌شان گل می‌زند برای جشن شادی به زمین می‌آیند و من هم همین کار را کردم و نمی‌دانم چرا من باید اخراج می‌شدم؟ چون بازی با پرسپولیس بود؟!
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: ساپینتو جایی نمی‌رود و در استقلال ماندنی است.
واکنش ساپینتو به تمدید قراردادش و بازی یامگا
واکنش ساپینتو به دلیل خط زدن چندستاره استقلال
ریکاردو ساپینتو در دربی تهران روز عجیب و غریبی را پشت سر گذاشت.
واکنش ساپینتو به استعفای فتح‌الله‌زاده و حذف از آسیا
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه تیمش یک خانواده عاشق بردن است، به احتمال حذف این تیم از آسیا و تاثیر این اتفاق بر عملکرد استقلا واکنش نشان داد و گفت: ۱۱ امتیاز را به ما ندادند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه تیمش یک خانواده عاشق بردن است، به احتمال حذف این تیم از آسیا و تاثیر این اتفاق بر عملکرد تیمش واکنش نشان داد و گفت: ۱۱ امتیاز را به ما ندادند.
ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال به دعوت نشدن ستاره تیمش به تیم ملی واکنش نشان داد.
باشگاه استقلال نسبت به انتشار اخباری درخصوص محرومیت ریکاردو ساپینتو در دیدار برابر فولاد واکنش نشان داد.
مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران به اظهارات سرمربی استقلال واکنش نشان داد و گفت: نمی‌توان انتظار داشت در خانه خودمان دست بسته باشیم.
مدیررسانه ای باشگاه استقلال نسبت به شایعات مطرح شده درباره برکناری ریکاردو ساپینتو واکنش نشان داد و آن را شایعه خواند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال از مدیرعامل این باشگاه خواست تا قبل از دیدار هفته دوازدهم برابر پرسپولیس مشکلات مالی تیم را حل کند.
از نظر ریکاردو ساپینتو فعلا هدفی که در فصل جاری دنبال می‌کند، مهم است و نه تمدید قرارداد برای فصل بعد.
من قصدی برای ناراحتی کسی نداشتم. این مراسم تولد ۵۰ سالگی من بود و هیچ قصد و نیتی در انجام آن نبود.
سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از برکناری مصطفی آجورلو از مدیریت این باشگاه گفت: از این وضعیت کاملا غافلگیر و شوکه شده‌ام چون هیچکس آن را پیش بینی نمی‌کرد.
ساپینتو پس از شنیدن رقم جریمه سنگین کمیته انضباطی برای اتفاقات حاشیه‌ای کنار زمین دیدار سیرجان بلافاصله به این موضوع خندید و با تعجب گفت: «چه خبره؟ مگر چه کار کرده‌ام؟»
سرمربی تیم فوتبال استقلال تاکید کرد که داور برای تیمش در دیدار برابر فولاد دو پنالتی می گرفت.
ریکاردو ساپینتو بعد از اخراج از سوی داور عصبانی شد و با حالت عصبانیت راهی رختکن شد. سرمربی تیم استقلال با وجود عصبانیت در پایان بازی تک تک بازیکنانش را در رختکن آغوش گرفت و به آن‌ها خسته نباشید گفت به خصوص سیدحسین حسینی و به او با جدیت بیشتری نسبت به همه بازیکنان خسته نباشید گفت و از او خواست به خاطر گل خورده ناراحت نباشد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به منتقدان عملکرد این تیم گفت: در دیدارهایی که برگزار کرده ایم هیچ تیمی از ما بهتر نبوده و روی اتفاقات همه امتیازات را نگرفته ایم.
ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: مقابل پیکان باید صبور بوده و کیفیت لازم برای پا به توپ شدن را داشته باشیم.
اولین واکنش ساپینتو به نبودن VAR در لیگ ایران
بسیاری از ما شنیده ایم که ورزش در هوای گرم باعث می‌شود بدن کالری بیشتری بسوزاند، اما علم در این خصوص چه می‌گوید و آیا این باور واقعیت دارد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ