نتایج اولیه انتخابات اسرائیل نشان می دهد که نتانیاهو فرصتی استثنایی و غافلگیر کننده برای تشکیل دولت پیدا کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس والیبال دلیل نوسان تیم ملی در رقابت‌های لیگ ملت‌ها به ویژه دیدار برابر لهستان را غرور بازیکنان دانست و گفت: در این دیدار زود جشن پیروزی گرفتیم.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، بعد از پیروزی مقابل یوونتوس تاکید کرد که تیمش برای رقابت بهتر نیاز به تقویت شدن دارد.
به نظر می‌رسد که روسیه تصمیم گرفته است که بیش از نمایش قدرت روی ویژگی نمادین این رژه تاکید کند و از این رو فقط تانک تی ۳۴ را به میدان فرستاده است. البته برخی هم گرفتاری روسیه در نبرد اوکراین را از دلایل کوچک شدن حجم نمایش تسلیحات در این رژه می‌دانند.
امید روانخواه می‌گوید یکی از دلایل وجود چمن‌های بی‌کیفیت و عدم تصویربرداری مناسب از مسابقات لیگ برتر، منفعل بودن سازمان لیگ و مسئولانش است.
وحید امیری باز هم با ارائه نمایشی خوب یکی از دلایل پیروزی پرسپولیس لقب گرفت.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال بازیهای راحتی را با پیروزی پشت سر نگذاشته است گفت: در لیگ برتر بازی آسانی وجود ندارد.
دبیر کل ناتو مدعی شد این ائتلاف نظامی به دلایل امنیتی قصد گسترش خود و جذب اعضای جدید از جمله سوئد و فنلاند را دارد.
دبیر شورای نگهبان گفت: بهمن‌ماه، فرصتی مغتنم برای روایت صحیح تاریخ انقلاب است و این کار هم باعث می‌شود نسل جوان با ماهیت، دلایل شکل‌گیری و عوامل پیروزی انقلاب آشنا شوند.
سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال تهران گفت: تغییر تاکتیک بازی مانع از پیروزی این تیم در دربی ۹۹ پایتخت شد.
"عبدالباری عطوان" در پیامی تصویری دلایل خود برای حمایت و تشویق ایران در این بازی را تشریح و ابراز امیدواری کرد که ایران با پیروزی دل میلیون‌ها مسلمان و ستم دیده در سراسر جهان را شاد کند.
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 1978 با بیان این که ملی پوشان کشورمان تمرکز لازم برای رسیدن به پیروزی را نداشتند گفت: برخی بازیکنان هم در حد خودشان بازی نکردند.
"عبدالباری عطوان" در پیامی تصویری دلایل خود برای حمایت و تشویق ایران در این بازی را تشریح و ابراز امیدواری کرد که ایران با پیروزی دل میلیون‌ها مسلمان و ستم دیده در سراسر جهان را شاد کند.
دلیل جالب عصبانیت ایرانی‌ها از پیروزی امروز عربستان!
ملیکا متولی مدافع تیم ملی فوتبال زنان ایران پس از به ثمر رساندن گل پیروزی بخش برابر بلاروس، از دلایل اولین پیروزی تاریخ ایران در برابر این تیم می‌گوید.
رسانه های عبری در گزارش هایی به دلایل پشت پرده عدم تبریک مقامات ارشد آمریکایی از جمله جو بایدن به نتانیاهو در پی پیروزی وی در انتخابات اخیر پرداخته اند.
اکثر جمهوری خواهان ریاست جمهوری ترامپ را دوست داشتند و هنوز پیروزی قانونی بایدن در سال ۲۰۲۰ میلادی را انکار می‌کنند. به همین دلیل است که ترامپ همچنان نامزد اصلی نامزدی جمهوری خواهان در سال ۲۰۲۴ میلادی است. اگر ترامپ در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه در سال ۲۰۲۴ میلادی متحمل شکست شود برنده احتمالا یکی از مقلدان او خواهد بود و نه یکی از مخالفانش.
رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان به دلایل پیروزی این کشور در پرونده ترسیم مرز دریایی با رژیم صهیونیستی اشاره کرد.
هفته نخست رقابتهای لیگ برتر والیبال در شرایطی برگزار شد که دو بازی به دلایل مختلف انجام نشد. در سایر دیدارها سایپا در تهران شکست خورد و پیکان هم در اصفهان به پیروزی رسید.
تیبو کورتوا معتقد است که وضعیت بد چمن ورزشگاه برنابئو، یکی از دلایل خوب بازی نکردن رئال در بازی امشب برابر لایپزیش بود.
سرخیو بوسکتس جدیت و انگیزه بالای بارسلونا را مهمترین دلیل پیروزی پرگل امشب برابر وایادولید می داند.
سهام آسیایی در روز چهارشنبه پس از شروع قدرتمند در برخی بازارها، گوی سبقت را از وال استریت ربود.
به عنوان فرمانده جنگ، با همراهان نظامی، وارد بغداد شدیم در کاخ صدام، ارتش عراق برای ما رژه رفت. این پیروزی واقعی و با عزت است، نه گرفتن بغداد. اگر ما بغداد را می گرفتیم مانند پیروزی ختم جنگ نبود. / چند ثانیه
علل مختلفی برای پیروزی ایران بیان کرده‌اند که یکی از مهم ترینش استراتژی طراحی شده توسط فرماندهان نظامی ایران با محوریت محسن رضایی، فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس که عراقی‌ها را شوکه کرده بود و یکی از مهم‌ترین دلایل این فتح بیان شده است.
علل مختلفی برای پیروزی ایران بیان کرده‌اند که یکی از مهم ترین آن، استراتژی طراحی شده توسط فرماندهان نظامی ایران با محوریت محسن رضایی، فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس که عراقی‌ها را شوکه کرده بود و یکی از مهم‌ترین دلایل این فتح بیان شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ