دلیل جالب عصبانیت ایرانی‌ها از پیروزی امروز عربستان!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی جدید تیم فوتبال گل‌گهر خاطرات جالب توجهی از دوران حضور در لیگ یونان دارد.
کایل واکر، مدافع منچسترسیتی، نگرانی‌ها درباره احتمال غیبتش در فینال لیگ قهرمانان به دلیل مصدومیت را رد کرد.
میلاد فخرالدینی مدافع راست تیم فوتبال آلومینیوم اراک اعتقاد دارد حواشی حاکم بر فوتبال ایران تنها با ورود کمک داور ویدئویی از بین خواهد رفت.
بازه زمانی عصر آهن در نقاط مختلف جهان متفاوت است، و دلیل آن متفاوت بودن زمان شروع استفاده از آهن در نقاط مختلف دنیاست. با این‌حال، بریتانیا بین سال‌های ۵۰۰ قبل از میلاد تا ۴۳ پس از میلاد در عصر آهن قرار داشت.
سرمربی کهنه‌کار تیم ملی اروگوئه، اظهارات جالب توجهی را در روز معارفه خود به زبان آورد.
سخت‌پوستان پوسته خود را با کلسیم سخت می‌کنند، در حالی که حشرات اسکلت بیرونی خود را با اکسیژن سخت می‌کنند و هر کدام با آنچه در زیستگاه هایشان فراوان است مطابقت دارند.
آدریانا پارخو، هوادار سویا، در جریان بازی رفت یونایتد-سویا در یک چهارم نهایی لیگ اروپا بدون دلیل موجه، از ورزشگاه اولدترافورد اخراج شده بود. باشگاه انگلیسی هم در حرکتی جالب از او عذرخواهی کرد.
مارک بلینگام، پدر جود بلینگام، به صورت جدی به دنبال جدایی فرزندش از بروسیا دورتموند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی است.
کارلوس کاروالیال، سرمربی سلتاویگو توضیح می‌دهد به درخواست پسرش پیراهن ادر میلیتائو را از این بازیکن برزیلی درخواست کرد.
سرمربی منچسترسیتی از تاریخچه میلان در لیگ قهرمانان به عنوان دلیل اصلی موفقیت این تیم یاد می کند.
مهرداد محمدی بازیکن السیلیه قطر بعد از گلزنی به دلیل ایام شهادت علی ابن ابی‌طالب (ع) شادی بعد از گل انجام نداد.
یکی از مواد مغذی مهم روغن پسته ویتامین B۶ است و به دلیل نقش مهمی که در توزیع اکسیژن طی گردش خون دارد بسیار شناخته شده است. این ترکیب رشد سلول‌های جدید را تسهیل و تعادل میان گلبول‌های قرمز و سفید خون را حفظ می‌کند.
مهدی طارمی، مهاجم ایرانی باشگاه پورتو پرتغال به دلیل عملکرد درخشان خود در لیگ این کشور، محبوبیت زیادی بین هواداران پیدا کرده است.
مهدی هاشم‌نژاد می‌گوید سرمربی اسپانیایی آن‌ها به دلیل از دست رفتن موقعیت‌های گلزنی مقابل نفت آبادان بسیار ناراحت بوده است.
سامان فلاح به دلیل محرومیت و چهار کارته شدن، دیدار حساس هفته بعد برابر استقلال را از دست داد.
مدتهاست ثابت شده که کانگورو‌ها در سراسر استرالیای خشک بیش از حد هستند. این مشکل، تا حدی به این دلیل است که یک جزء حیاتی در شبکه غذایی سبز و قهوه‌ای غایب است: شکارچی راس هرم.
قسمت‌هایی از دریای خزر از سمت روسیه به دلیل شدت هوای سرد غیرعادی، امسال تا حدی یخ زد. کاربران روسی در شبکه‌های اجتماعی می‌گویند که چنین پدیده‌ای از دریای خزر را تا به حال ندیده‌اند./مهر
درباره دلایل خروج ناگهانی یورگن لوکادیا حرف و حدیث زیاد بود و هست، ولی نکته جالب اینکه هنوز هم مسئولان باشگاه پرسپولیس از یک سو و مسئولان فدراسیون فوتبال در سطحی بالاتر، از بیان علت دقیق خروج این بازیکن خودداری می‌کنند.
ادن هازارد شب گذشته 90 دقیقه روی نیمکت نشست و کارلو آنچلوتی بر خلاف وعده قبلی به او میدان نداد. کارلتو در نشست خبری پس از بازی با سوالی در این رابطه روبرو شد.
خانه تیته سرمربی سابق تیم ملی فوتبال برزیل به دلیل عدم کسب عنوان قهرمانی جام جهانی قطر توسط یک باند برزیلی مورد سرقت قرار گرفت.
برخی از هواداران و کارشناسان فوتبال، عدم حمایت از تیم ملی را دلیل شکست سنگین برابر انگلیس می‌دانند.
جالب است که ساپینتو قبل از بازی از امیر قلعه‌نویی خواسته بود کسی از اعضای نیمکت دو تیم وارد بحث و مجادله با یکدیگر نشوند!
دلیل پوشیدن شماره منحصر به فرد پرسپولیس توسط یورگن لوکادیا مشخص شد.
شرکت گلپخش اول با سرمایه ۳۰۰ میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس درج شد تا در صف عرضه اولیه ۲۵ درصدی سهام بایستد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ