نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی، ضمن تقدیر از اقدامات ایران خودرو گفت: گروه صنعتی ایران خودرو حمایت های متعددی برای توسعه شرکت ایران خودرو خراسان انجام داده که نتیجه آن تولید محصولات لوکس در این کارخانه بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طی نشست مشترک میان مسئولان فدراسیون فوتبال و تیم امید با مسئولان کمیته ملی المپیک در حوزه بازی‌های آسیایی، گزارش روند آماده‌سازی این تیم ارائه شد.
دادستان دماوند: مدیران و مسؤولان در صورت مواجهه با جرم مشهود همچون بی‌ حجاب یا کشف حجاب در محل کار قبل از ارائه هرگونه خدمات اداری و عمومی به شخص خاطی، در اجرای مواد ۱ و ۲ و ۳ و ۴ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر باید به وی تذکر دهند.
میامی- نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه نجات یوزپلنگ نیازمند عزم ملی است، گفت: مسئولان حداقل دو کیلومتر پیک تردد بحرانی تصادفات یوزها در محور میاندشت میامی را فنس کشی کنند.
فدوی گفت: جمهوری اسلامی همواره پیروز میدان مبارزه با غرب و شرق بوده و راز بزرگ جمهوری اسلامی وجود شهدا و تمسک جستن مردم و مسئولان به شهدا و دفاع از حق است، در حالی که در فرهنگ جهان استکبار از جمله آمریکا مفاهیمی، چون حق و حقانیت یا شهید و شهادت معنا و جایگاهی ندارد و کشور ما با وجود هجمه‌های سنگین و ناملایمات مخاطره‌آمیز به برکت مقام شامخ شهدا سرپا و مقاوم مانده است.
کارشناس مسایل منطقه: وزیر خارجه عربستان دعوت‌نامه سفر رییس‌جمهور ایران به عربستان را در این سفر با خود همراه دارد، تصریح کرد: دعوت از روسای کشور‌ها نشانه‌ای است از اراده دو کشور برای گسترش روابط البته گاهی پروتکل‌ها و تشریفات مانع برداشتن گام‌های مفید و موثر می‌شود، تشریفات یک عنصر مهم در حفظ حرمت کشور‌ها و مسئولان است و حتما باید مورد دقت قرار گیرد و احترام به پروتکل‌ها ضروری است، اما اگر در جایی عبور از یک پروتکل در مقطعی بتواند منافع بزرگ‌تری فراهم کند، مشکلی نیست.
نگرانی اگر وجود داشته باشد به دو گروه مزاحم در آمریکا و ایران مربوط است؛ جمهوریخواهان در آمریکا و کاسبان تحریم در ایران. البته لابی صهیونیستی نیز از کارشکنی‌های این دو گروه حمایت می‌کند. راهکارهائی که برای نوع توافق در نظر گرفته شده می‌تواند جمهوریخواهان آمریکا را ناکام نماید و در ایران نیز مسئولان نظام باید با عزم و اراده ویژه‌ای موضوع را دنبال کنند که موجب ناکامی کاسبان تحریم شود.
برنامه‌ریزی برای توسعه اقتصادی کشور پیشینه‌ای نسبتا طولانی دارد و یکی از انتقادات وارد به مسئولان حوزه برنامه‌ریزی این است که تدوین برنامه هفتم توسعه با تأخیر مواجه و درنتیجه برنامه ششم تمدید شده و هنوز از برنامه هفتم خبری نیست. البته این تاخیر فقط مختص به برنامه هفتم نبوده و تا‌کنون سه برنامه از هفت برنامه توسعه اقتصادی کشور یعنی برنامه‌های سوم، پنجم و هفتم توسعه هم با تأخیر یک‌ساله مواجه شده‌اند.
برنامه‌ریزی برای توسعه اقتصادی کشور پیشینه‌ای نسبتا طولانی دارد و یکی از انتقادات وارد به مسئولان حوزه برنامه‌ریزی این است که تدوین برنامه هفتم توسعه با تأخیر مواجه و درنتیجه برنامه ششم تمدید شده و هنوز از برنامه هفتم خبری نیست. البته این تاخیر فقط مختص به برنامه هفتم نبوده و تا‌کنون سه برنامه از هفت برنامه توسعه اقتصادی کشور یعنی برنامه‌های سوم، پنجم و هفتم توسعه هم با تأخیر یک‌ساله مواجه شده‌اند.
شاهرود- امام جمعه شاهرود از مسئولان خواست تا برای پایداری آب شرب شهرستان راهکار عملی ارائه کنند و گفت: با گرم شدن دمای هوا تنش آبی در خطه شاهوار شدت گرفته است.
عطیه تک‌تهرانی، مدیر پژوهش انجمن یوزپلنگ ایرانی معتقد است، کم شدن تلفات یوز در اثر تصادفات در توقف یا روی زمین ماندن ایمن‌سازی جاده، بی‌تاثیر نبوده است: شاید یکی از دلایل، ناشی از کم‌کاری باشد چراکه تلفات یوز کم شده بود. آخرین تلفات ما قبل از مردادماه ۱۴۰۱ مربوط به سال ۹۷ بود که در آن سال، یارقلی در شمال میاندشت در اثر تصادف کشته شد. بعد از حادثه مردادماه سال گذشته، گروهی تشکیل داده و طرحی تهیه کردیم و به سازمان محیط‌زیست ارائه دادیم تا آن‌را به وزارت راه تحویل بدهند
قاسمی فرزاد با بیان اینکه مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان، بخش‌ها و مسئولان زیرمجموعه‌ی خود را مکلف به رعایت حجاب و عفاف در محیط اداری و کاری کنند ادامه داد: بانک‌ها از ارائه خدمات به افرادی که حجاب و عفاف را رعایت نمی‌کنند خودداری کنند.
پراهمیت‌ترین پالس در بازگشت امید‌ها به احیای برجام را می‌توان مشاهده نشانه‌هایی قطعی و جدی از اراده مصمم مسئولان ایرانی برای احیای تنش‌زدایی مورد ارزیابی قرار داد. هر چند در گذشته مذاکرات در جریان بود و نمایندگان ایران و سایر طرف‌ها در وین در حال مذاکره بودند، اما به طور مشهود، اراده‌ای قاطع مبنی بر بازگشت به توافق مشاهده نمی‌شد. به نظر می‌رسد این بار مسئولان و استراتژیست‌های سیاست خارجی کشورمان در پرونده هسته‌ای، تصمیم قطعی را برای احیای توافق اتخاذ کرده‌اند
میز گردشگری دسترس پذیر ویژه معلولان کشور در نمایشگاه بین المللی گردشگری دارای غرفه بود تا فعالیت های خود را تشریح کند در این میان مسئولان کشور نیز با حضور در این غرفه برنامه‌هایی ارائه دادند
رئیس جمهور از همه مسئولان به ویژه مدیران دستگاه‌های دولتی خواست در کنار ارائه گزارش‌های امیدبخش، درباره آن دسته از اقدامات که به دلایل مختلف به سرانجام نرسیده نیز به مردم گزارش دهند و با اشاره به ضرورت تهیه پیوست رسانه‌ای برای طرح‌ها و اقدامات دولت، مسئولان اطلاع‌رسانی بخش‌های مختلف دستگاه‌های اجرایی و نیز سخنگویان دولت را مکلف کرد، به شکل مستمر برای بهبود نحوه اطلاع‌رسانی از عملکرد دولت برنامه‌ریزی کنند.
حسینی گفت: نیرو‌های انتظامی، بسیج و سپاه در این مدت خویشتن‌داری کردند، زیرا نمی‌خواهند به کسانی که فریب خورده اند، آسیبی برسد. آن‌ها فکر می‌کنند در موضع ضعف قرار داریم، در حالیکه ما همانی هستیم که داعش را سرجای خود نشاندیم و قطعاً در کشور خود هم می‌توانیم هر زمان که مسئولان اراده کنند، این غائله را ختم و به سرعت اقدام نماییم.
مسئولان رژیم صهیونیستی طرحی را برای ساخت ۹ هزار واحد مسکونی در شمال شهر قدس اشغالی ارائه کردند.
رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: مطالبه‌گری و طرح انتقاد و اعتراض، حق شما دانشجویان است؛ اما باید در کنار این موضوع، ارائه طریق را مدنظر قرار دهید، وگرنه به خطا می‌رویم و ممکن است یک اعتراض ناخودآگاه به یک اغتشاش و یک انتقاد به یک تخریب تبدیل شود.
رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: مطالبه‌گری و طرح انتقاد و اعتراض، حق شما دانشجویان است اما باید در کنار این موضوع، ارائه طریق را مدنظر قرار دهید وگرنه به خطا می‌رویم و ممکن است یک اعتراض ناخودآگاه به یک اغتشاش و یک انتقاد به یک تخریب تبدیل شود.
رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: مطالبه‌گری و طرح انتقاد و اعتراض، حق شما دانشجویان است اما باید در کنار این موضوع، ارائه طریق را مدنظر قرار دهید وگرنه به خطا می‌رویم و ممکن است یک اعتراض ناخودآگاه به یک اغتشاش و یک انتقاد به یک تخریب تبدیل شود.
سردار شکارچی گفت: مسئولان سیاسی کشور‌هایی مانند آمریکا، انگلیس یا رژیم جعلی صهیونیستی بولف‌هایی می‌زنند این درحالی است که خودشان این بلوف‌ها را قبول ندارند، ولی برای اینکه گفته باشند و جنگ روانی در جهان ایجاد کنند گاهی اوقات حرف‌های مفت ارائه می‌کنند.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: از دولت و مسئولان اجرایی که برای صدور کالابرگ الکترونیکی کاری نکردند، می‌خواهیم که به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.
در اینکه کشور ما در زمینه خالی شدن از سرمایه انسانی با یک توطئه مشترک داخلی و خارجی مواجه است، تردیدی وجود ندارد. مقابله با این توطئه فقط با اِعمال اراده مستحکم مسئولان نظام از طریق برخورد قاطع با جریان‌های پردافعه داخلی میسر است.
وزیر کشور از مردم درخواست کرد برای عبور به عتبات به مرزها مراجعه نکنند چرا که مسئولان عراقی امکان انتقال و سرویس دهی باین حجم از زائر را در مرزها ندارند.
عبدالرضا مصری، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر سری به دفتر ازدواج و طلاق بزنید و یک کار پژوهشی کنید به بحث طلاق‌های صوری می‌رسیدیم گفته شده است حدود ۳۰ درصد طلاق‌ها صوری است. از کجا به این نتیجه رسیدند از اینجای که طبق گفته مسوولان دفاتر همان افرادی که طلاق می‌گیرند بلافاصله درخواست صیغه ۹۹ ساله می‌کند تا به زندگیشان ادامه دهند؛ طلاق می‌گیرند تا طلاقنامه ارائه کرده و زن حقوق پدر فوت شده را بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ