میز گردشگری دسترس پذیر ویژه معلولان کشور در نمایشگاه بین المللی گردشگری دارای غرفه بود تا فعالیت های خود را تشریح کند در این میان مسئولان کشور نیز با حضور در این غرفه برنامه‌هایی ارائه دادند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قائم‌مقام وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: قاره آفریقا مزیت‌های خوبی برای تامین بخشی از پروتئین و نهاده‌های کشاورزی و دامی مورد نیاز کشور دارد.
مجمع مدیران زن ایران اسلامی در این نامه تصریح کرده است: هر قانونی برای پیاده شدن نیاز به سازوکار اجرایی دقیق و شفاف، ضمانت اجرایی مشخص و نظارت مستمر دارد و در متن لایحه از این منظر ضعف و نارسایی مشهود است. در واقع لایحه فاقد ضمانت اجرایی، نظارت بر اجرا و حمایت از ضابطین قانون است.
نشریه آلمانی Fokus Online، در گزارشی به تشریح هفت علامت بدون درد در مردان می‌پردازد که متاسفانه چندان توسط آن‌ها جدی گرفته نمی‌شود. برخی از این علائم هشدار دهندۀ سرطان هستند که مردان معمولا آن‌ها را سرکوب می‌کنند. در این اینفوگرافیک به این شش عامل اشاره شده که نیاز است در صورتی که در هر مردی خود را نشان داد، سریعا تحت نظر پزشک قرار گیرند./منبع: ایسنا
دو فضانورد ۳۳ و ۳۱ ساله عربستانی در پاسخ به سوالی نحوه اقامه نماز در ایستگاه بین المللی فضایی را تشریح کردند.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: امین اسماعیل‌نژاد در حین کار گروهی هنگام دفاع روی پایش بد فرود آمد و دچار پیچ خوردگی خفیف شد که نیاز است حدود چهار روز استراحت کند.
حاج علی‌اکبری تصریح کرد: در شرایطی که اعتماد عمومی نیاز به تقویت دارد، اتفاقاتی را در گوشه و کنار مشاهده می‌کنیم. ائمه جمعه باید مراقب خطبه‌ها و اظهارنظر‌ها باشند، نمایندگان و مسئولان دولت در تریبون‌ها مراقب باشند. جامعه ظرفیت ابتلا به حواشی را ندارد و همه باید مصمم پای ساخت میهن اسلامی باشند و حل مسئله هم دو عنوان برجسته آن در شهار سال اعلام شد.
معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: فارغ التحصیلان مقاطع بالای دانشگاه‌ها بعضا از مهارت و تخصص مورد نیاز برخوردار نیستند و باید دانشجو منطبق با مهارت های مورد نیاز بازار تربیت شود.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی پلیس برای برگزاری نماز عید فطر در مصلی تهران را تشریح کرد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تمهیدات این سازمان در نماز روز عید فطر را تشریح کرد.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران اقدامات شهرداری تهران برای برپایی باشکوه نماز عید سعید فطر را تشریح کرد.
اهواز - رئیس انجمن صنفی کشاورزان خوزستان ضمن تشریح دلایل کمبود و گرانی مرغ در خوزستان، یکی از علل آن را کم بودن تولید نسبت به تقاضای مرغ در استان دانست.
برای تشریح ملموس شرایط عجیبی که تیم ملی در آن گیر کرده، همین بس که بعد از شکست برابر انگلیس، عده‌ای از هواداران فوتبال در ایران به خوشحالی‌کردن پرداختند. این فضای متفاوت به جای انکار و تکذیب، نیاز به درایت بیشتر دارد تا تیم ملی که بسیاری در فضای مجازی آن را به فاصله‌گرفتن از تیم مردم متهم کرده‌اند، دوباره مردمی شود.
راهبرد صلح هوشمندانه یک نیاز ضروری است که با تشریک مساعی و مشاوره همه کارشناسان خبره و باتجربه در دسترس است. امید است با ابتکار عمل تهران برجام هم با سرعت به نتیجه برسد و سایه شوم تحریم‌ها از سر مردم مظلوم کشورمان برچیده شود. شاید در ابتدا امتیاز دادن مکروه به نظر برسد و ظلم تلقی شود که در هر معامله‌ای امکان سود و زیان وجود دارد ولی زمان از آن ماست و رستن مردمان از جفای تحریم‌ها خود یک پیروزی بزرگ و حیاتی و اساسی است که چیز دیگری جای آن را نخواهد گرفت.
رئیس اورژانس استان کرمان آخرین وضعیت سانحه‌دیدگان سقوط بالگرد وزیر ورزش و همراهنش را تشریح کرد.
سفر بایدن از نظر سیاسی یک پیروزی بزرگ برای اوکراین بود. بسیاری از تحلیلگران معتقدند با حضور رییس جمهور امریکا و تصریح او بر تداوم حمایت ایالات متحده از اوکراین، متحدانی که در ادامه کمک‌های نظامی و اقتصادی به این کشور دچار تردید شده بودند، تردیدشان را کنار خواهند گذاشت. از سوی دیگر روسیه نیز درخواهد یافت که یک سال پس از آغاز حمله نظامی، در حالی که به بسیاری از اهداف اولیه خود دست نیافته، نتوانسته شکافی در جبهه غرب ایجاد کند و غرب همچنان بر سر موضوع حمایت از اوکراین اتفاق نظر دارد.
بیانیه میرحسین موسوی تلویحا این خواسته را با بیان «ساختار تناقض‌آلود و غیرقابل دوام نظام اساسی کشور» به عنوان «بحرانِ بحران‌ها» و تاکید بر «نیاز به تحولی بنیادین» و پیشنهاد سه محور برای نجات ایران مطرح می‌کند؛ سه خواسته‌ای که معمولا نتیجه انقلاب ها، اعم از انقلاب‌های از پایین یا از بالا هستند. مشاورین او نیز در روز‌های پیشین بین سطور این بیانیه را در اتاق‌های کلاب هاوس تشریح و تفسیر و طیف‌هایی از اقشار مختلف دیگر هم در حمایت از این خواسته‌ها نقطه نظرات خود را تبیین کرده اند.
یک جراح متخصص چشم سه عامل مهم را که در کودکان و نوجوانان سبب ضعیفی چشم و نیاز به عینک می‌شود را تشریح کرد.
رئیس مرکز پژوهش های مجلس در تشریح ۱۰ توصیه راهبردی برای حل مسئله ناترازی گاز، گفت: حل مسئله ناترازی گاز نه یک راهکار، بلکه نیاز به اقداماتی چندگانه و چندوجهی دارد.
بعد از پشت سر گذاشتن یک نیم فصل پرماجرا و دشوار، اکنون فرزاد حسین خانی بعنوان سرمربی مس کرمان به تشریح وضعیت این تیم پرداخته و نگرانی در میان جملات او کاملا قابل مشاهده است.
یکی دیگر از شاهدان عینی نیز این طور ماجرا را تشریح کرد: درست موقع اذان بود و منتظر بودیم که امام جماعت تکبیر بگوید که از سمت زنان صدای جیغ شنیدیم، دویدیم به سمت درب شبستان و دیدیم که یک نفر با اسلحه کلاشینکف وارد حرم شده و در حال تیراندازی به سمت زوار است.
امام جمعه موقت تهران با تشریح اینکه نماز شب و عبادت خالق هستی تمام گفتار و کردار انسان را نورانی می کند، تأکید کرد: حضرت آدم در ابتدای خلقت از بین سه نعمت، حیا، عقل و دین، عقل را انتخاب کرد کرد و دو نعمت دیگر با عقل ماندگار شدند.
کاپیتان تیم ملی واترپلو وضعیت این تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را تشریح کرد و گفت: نیاز داریم سالیانه ٢٠ بازی بین المللی داشته باشیم.
میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در صفحه توییترش نوشت: آمریکا عقیده دارد برخی مسائل هنوز در مذاکرات وین باقی‌مانده‌اند و به زمان بیشتری برای تشریح مواضعش درباره آن‌ها نیاز دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ