به گفته یکی از اعضای کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا «شورای سرمایه گذاری خارجی در ایالات متحده آمریکا» (CFIUS) باید اقدامی جهت ممنوعیت تیک تاک انجام دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اریک آدامز شهردار نیویورک در بیانیه‌ای اعلام کرد تیک تاک یک تهدید امنیتی برای شبکه‌های فنی شهر به شمار می‌رود.
اگر شارژ گوشی تان رو به اتمام باشد و تصویر تمام مدارک سفرتان نیز درون آن باشد و به نشان دادن آن در خارج از کشور نیاز داشته باشید چه خواهید کرد؟ یک مهماندار هواپیما در رسانه اجتماعی تیک تاک به کاربران نشان داد که چگونه در مواقع اضطراری کابل‌های شارژ خود را به تلویزیون هتل وصل می‌کند.
کاربران تیک تاک متقاعد شده اند که "کد تقلب" سیا که از یک سند طبقه بندی شده مربوط به سال ۱۹۷۷ میلادی به دست آمده می‌توان دردتان را از بین ببرد. این روش ویژه توسط موسسه علوم کاربردی مونرو به عنوان بخشی از برنامه‌های سیا توسعه یافته بود.
کله پاچه خوردن یک زن خارجی جلو دوربین در تیک تاک را ببینید. این ویدئو در بکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است.
نیویورک به طور جداگانه از شرکت های خودروسازی هیوندای و کیا شکایت می کند زیرا با وایرال شدن یک چالش تیک تاکی سرقت برخی مدل خودروهای این۲ شرکت افزایش یافته است.
تیک تاک مشغول آزمایش یک ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی است که در پاسخ جستجوهای نوشتاری کاربران ویدئو یا خالقان محتوای مرتبط را در نتایج نشان دهد.
تیک تاک دیروز شکایتی علیه ایالت مونتانا به دلیل ممنوعیت استفاده از اپ چینی ثبت کرد. مونتانا نخستین ایالتی است که این اپ اشتراک گذاری ویدئو کوتاه را به طور کامل ممنوع می کند.
میا یلین یک عکس پاییزی را در تیک تاک خود به اشتراک گذاشت که می‌توان آن را به دو شکل متفاوت دید و تفسیر کرد؛ به عنوان یک پرنده یا چند برگ. تصویری که در نگاه اول می‌بینید، می‌تواند چیز‌های زیادی در مورد شخصیت شما آشکار کند. در این ویدیو، میا توضیح می‌دهد که این خطای دید می‌تواند در مورد شخصیت شما چه چیزی را آشکار کند.
یک حساب کاربری مستقر در پورتسموث ادعا می‌کند که چاقو‌ها را به قیمت ۳۰ پوند می‌فروشد. این حساب کاربری بیش از ۱۰ هزار لایک و ۲۰۰۰ فالوور جمع‌آوری کرده است. ویدیو‌های تیک تاک آن دارای کد‌های QR هستند. هنگامی که اسکن می‌شود مستقیما به یک کانال تلگرام رمزگذاری شده با صد‌ها گواهی از خریداران انگلیسی وارد می‌شوید. بیش از ۲۰۰ عکس از چاقو و چیز‌های دیگر به همراه تصاویر رسید‌های پستی در این مجموعه گنجانده شده است.
تیک تاک که شبکه اجتماعی محبوبی در سراسر جهان است، اکنون از سوی دولت ها یک تهدید امنیتی به شمار می رود این در حالی است که ریشه این اتهامات در تنش های آمریکا با چین است.
ممکن است کمی احمقانه به نظر برسد، اما جستجوی اینترنتی این عبارت بیش از ۴ میلیون نتیجه را به همراه دارد و تعداد زیادی از مردم هستند که ویدئو‌هایی را در اینستاگرام، تیک‌تاک و فیس‌بوک به اشتراک می‌گذارند که معتقدند از جهانی دیگر سرچشمه گرفته‌اند. محتوا‌هایی با هشتگ starseed بیش از یک میلیارد بازدید در تیک تاک دارد.
ویدئویی از حامد حدادی ستاره بسکتبال ایران که توسط یک پیج تیک تاک در چین منتشر شده پربازدید شده است. این پیج که از خوشتیپ‌های چینی ویدئو‌هایی منتشر می‌کند روز گذشته از حامد حدادی ویدئویی منتشر کرده که در یکی از میادین یکی از شهر‌های چین درحال راه رفتن است. بیش از ۲.۲ میلیون نفر این ویدئو را مشاهده کرده و کاربران عربی نیز حامد حدادی را شناخته و نام او را ذکر کرده‌اند.
به تازگی در "تیک تاک" یک مورد غیر منتظره برای حمام بعدی شما پیشنهاد شده و دلیل آن ممکن است شگفت زده تان سازد.
کمیسیونر حریم خصوصی کانادا اعلام کرد این کشور تصمیم دارد یک تحقیق مشترک فدرال و ایالتی درباره تیک تاک انجام دهد.
یک نماینده پارلمان حزب محافظه کار انگلیس معتقد است مردم باید اپ چینی تیک تاک را از موبایل هایشان پاک کنند تا از داده هایشان در برابر تهدیدهای تهاجمی محافظت شود.
مایک گالاگر یک نماینده حزب جمهوریخواه در کنگره آمریکا با مقامات اپ چینی تیک تاک ملاقات و درباره برنامه های امنیت داده این شرکت گفتگو کرد.
مدیران ارشد تیک تاک و لابی گرهای آنها درباره یک طرح ۱.۵ میلیارد دلاری به نام «پروژه تگزاس» به اعضای کنگره آمریکا، تحلیلگران سازمان های مشاوره، اطلاع رسانی می کنند.
ایالت کنتاکی به بیش از ۲۰ ایالت دیگر آمریکا پیوست که اپ تیک تاک را به دلیل نگرانی های امنیتی در دستگاه های دولتی ممنوع کرده اند.
«تونی اورز» فرماندار ایالت ویسکانسن درآمریکا تصمیم دارد استفاده از اپ تیک تاک در دستگاه های دولتی را منع کند.
مقامات دانشگاه آبرن در ایالت آلاباما آمریکا استفاده از اپ تیک تاک را ممنوع کرده اند و به همین دلیل دانشجویان از این پس قابلیت دسترسی به آن را نخواهند داشت.
در داکوتای جنوبی آمریکا کارمندان دولتی اجازه ندارند تیک تاک روی دستگاه هایشان نصب کنند زیرا فرماندار این ایالت معتقد است این اپ چینی یک تهدید امنیت ملی به حساب می آید.
به گفته یکی از اعضای کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا «شورای سرمایه گذاری خارجی در ایالات متحده آمریکا» (CFIUS) باید اقدامی جهت ممنوعیت تیک تاک انجام دهد.
پس از آنکه یک گروه هکری تصویری را به اشتراک گذاشت و ادعا کرد یک مخزن داده این اپلیکیشن حاوی کدهای منبع و اطلاعات کاربران تیک تاک را سرقت کرده، این شبکه اجتماعی ادعاهای مذکور را هک کرد.
یک شکاف در اپ اندروید تیک تاک کشف و ترمیم شد که به هکرها اجازه دسترسی به هر حساب کاربری که روی لینکی حاوی بدافزار کلیک کنند، می داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ