ساری- کشاورزی مازندران در سال های پس از انقلاب با تکیه بر توان داخلی و بهره گیری از ابزارهای نوین و هوشمند نظیر پهپادهای کشاورزی اوج گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نساجی با نظر مهدی رحمتی هافبک فصل پیش نفت مسجد سلیمان را جذب کرد.
مراسم هفتمین روز درگذشت یکی از بدنسازان بابلی که چند روز قبل جان خود را از دست داده بود، در زادگاهش برگزار شد.
تیم فریزبی مازندران با حضور بازیکن محمودآبادی عنوان قهرمانی نخستین دوره مسابقات فریزبی کشور را کسب کرد.
تیم نساجی مازندران ایران را به مقصد ترکیه ترک کرد تا اردوی آماده سازی خود را در این کشور برگزار کند.
شرایط جوی امروز مازندران را بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، نیمه ابری همراه با وزش باد گاهی به نسبت شدید، کاهش شدت گرما و از اواخر روز با رگبار پراکنده باران و احتمال رعد و برق است.
دو نماینده مازندران با کسب بیشترین امتیاز در مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی نونهالان باشگاه‌ها و دسته‌های آزاد در منطقه استانهای شمالی به مرحله نهایی مسابقات در مرحله کشوری صعود کردند.
مسابقات ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی جوانان و رده‌های سنی با قهرمانی مازندران به پایان رسید.
رئیس هیئت هندبال مازندران، از برگزاری مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی نونهالان باشگاه ها و دسته‌های آزاد کشور در منطقه استانهای شمالی به میزبانی این استان در هفته نخست تیرماه خبر داد.
ساری- انبارهای بنادر مازندران به محل دپوی نهاده و ذرت‌های فاسد و آلوده‌ای تبدیل شده که به دلیل ترک فعل بخش‌های مختلف، قابلیت مصرف دامی را از دست داده اند.
باشگاه نساجی و ساکت الهامی در یک قدمی امضای قرارداد قرار دارند و همکاری آنها وارد سومین سال خواهد شد.
سرپرست هیات تیراندازی مازندران گفت: با تمام توان و بکارگیری ظرفیت های موجود تلاش می کنیم استان مازندران به عنوان قطب تیراندازی کشور معرفی شود.
در این بیانیه ذکر شد، با توجه به وضعیت پیکر مرحوم، هرگونه احتمال سوء قصد به ایشان منتفی است و مطابق تحقیقات مسئولین ذی ربط که به صورت مبسوط به خانواده ارائه دادند چنین احتمالی مطرح نیست و تنها فرضیه ممکن غرق شدگی مرحوم فاضل است.
استاندار مازندران گفت: آن چه که تا این لحظه به آن واقفیم این است که ضارب شناخت دقیقی از آیت‌الله سلیمانی نداشته و آیت‌الله سلیمانی برای انجام امورات بانکی خودشان به بانک مراجعه کردند و تا این لحظه اطلاعات و اسنادی مبنی بر تروریستی و امنیتی بودن این اقدام در دست نداریم.
استاندار مازندران گفت: هنوز انگیزه ضارب مشخص نشده، اما تحقیقات اولیه نشان می‌دهد این اقدام تروریستی نبوده است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با بیان این که، طوفانی با سرعت ۸۶ کیلومتر بر ساعت شب گذشته بیشتر مناطق استان را درگیر کرد، گفت: وزش باد که از عصر روز شنبه از سمت مناطق غرب مازندران شروع شد به تدریج تمامی اوج گرفت و شب گذشته نقاط مختلف استان را در برگرفت.
بیشینه سرعت وزش باد در نزدیک سواحل استان در ساعات آینده تا ۹ متر بر ثانیه و همچنین بیشینه ارتفاع موج دریای مازندران هم در عصر امروز یکشنبه تا ۲.۲ متر برآورد می‌شود.
سرهنگ جهان تاب تصریح کرد: حضور خودرو های شخصی در مناطق شهری استان بسیار قابل توجه است و در برخی مواقع نقاط استان به دلیل ترافیک شدید، قفل می شود، بنابرین در این ایام و در روزهای نوروزی از شهروندان می‌خواهیم که ترددهای خود را مدیریت کنند.
شهرستان رامسر به علت برخورداری از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و گردشگری منحصربفرد نظیر جنگل، دریا، کوه، جلگه و اماکن اقامتی مانند هتل قدیم، هتل جدید، کاخ موزه و آب‌های گرم معدنی از دیرباز به عنوان عروس شهر‌های ایران مطرح بوده و به همین خاطر سالانه پذیرای میلیون‌ها مسافر و گردشگر است.
شاهرود- رئیس انجمن تکواندوی کارگری کشور از اتمام مسابقات قهرمانی کشور تکواندوی کارگران ایران در شاهرود خبر داد و گفت: مازندران قهرمان این رقابت‌ها شد.
اهواز- تیم مازندران با شکست دادن تیم اصفهان، موفق به کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های فوتبال دانش آموزی کشور شد.
مازندران فاتح کشتی آزاد قهرمانی کشور شد
ساری- معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی از مازندران به عنوان استان خاص و پیشتاز در صنعت طیور یاد کرد.
ساری- رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران با اظهار این که مازندران شاگرد اول کشتی کشور است، گفت:نگاه فدراسیون به این استان ویژه است.
رئیس فدراسیون فوتبال برای برگزاری مجمع انتخاباتی هیات مازندران به این استان سفر می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ