عضو شورای شهر تهران گفت:از شهرداری تهران می‌خواهم نسبت به پاکسازی عایق اتوبان‌ها اقدام کند همچنین باید در رابطه با نگهداشت اتوبان‌ها اقدام شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو شورای شهر تهران از عدم پاسخ‌گویی سازمان‌های تابع شهرداری تهران نسبت به تذکرات به برخی از قراردادها گلایه کرد.
شهردار تهران نسبت به صدور فیش ۴۶ میلیون تومانی کارمند شهرداری تهران توضیحاتی ارائه داد.
شهردار تهران نسبت به صدور فیش ۴۶ میلیون تومانی کارمند شهرداری تهران توضیحاتی ارائه داد.
شهردار تهران نسبت به صدور فیش ۴۶ میلیون تومانی در شهرداری تهران توضیحاتی ارائه داد.
با توجه به اظهارات رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران مشخص شده شهرداری تهران در اقدامی جدید و مطابق با سنت خود شورای شهر را نسبت به اقدامات خود بی اطلاع گذاشته است.
بودجه سال آینده تهران براساس آنچه شهرداری طراحی کرده، به شکلی خیره‌کننده بر مدار «تغییر کاربری» تنظیم شده است. جزئیات لایحه بودجه۱۴۰۲ تهران نشان می‌دهد، کل دخل و خرج شهرداری نزدیک به ۵۶درصد افزایش یافته اما «درآمد پیش‌بینی‌شده از محل تغییرکاربری» ۱۲۷درصد نسبت به امسال رشد کرده است. همچنین درآمد حاصل از انواع عوارض ساختمانی نیز رشد ۸۵درصدی از خود نشان می‌دهد. سال آینده قرار است بیش از یک‌پنجم منابع مالی شهرداری از محل «مجوز تغییرکاربری» تامین شود. آیا مدیریت شهری، روی رونق مسکن حساب باز کرده است؟
مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران گفت: نسبت طلاق به ازدواج به ۵۲ درصد رسیده است و این روند رو به رشد نشان می‌دهد در آینده نزدیک تعداد زنان سرپرست خانوار بیشتر می‌شود.
سرپرست اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از افزایش ۱۹ درصدی آلودگی هوا نسبت به سال گذشته خبر داد و بر ضرورت مدیریت یکپارچه آلودگی هوا تاکید کرد.
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران به اظهارات رضا کیانیان نسبت به شهردار تهران واکنش نشان داد و اعلام کرد: آقای کیانیان اگر اهل انصاف بودید نگاهی به سابقه فداکاری‌های علی زاکانی می‌کردید.
سازمان ورزش شهرداری تهران، همزمان با آغاز جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر نسبت به برپایی دهکده جام جهانی، اقدام می‌کند.
سرپرست دبیرخانه کمیسیون ماده ۵ شهرداری تهران، مدافع سیاست‌های این کمیسیون در حوزه شهرسازی است. او گفت: کمیسیون ماده ۵ با سیاست حل مشکلات شهر و گره‌گشایی از کار مردم، تسهیل در اجرای پروژه‌های عمرانی شهر در شش ماه اخیر یعنی از اول فروردین فعالیت‌هایش را سرعت داده است. همکاران ما و اعضای کارگروه فنی و همین‌طور اعضای کمیسیون با وقت‌گذاری بسیار خوب و با کار‌های شبانه‌روزی به کار سرعت بخشیده؛ به طوری که تقریبا می‌توانیم بگوییم نسبت به گذشته سرعت کار دبیرخانه بیش از چهار برابر شده ا
سازمان زیباسازی شهرداری تهران در اطلاعیه‌ای نسبت به بیلبوردهای تبلیغاتی هفته کتاب و اشتباهی که در طراحی یکی از این بیلبوردها صورت گرفته است؛ واکنش نشان داد.
مهدی عباسی، رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با اشاره به آخرین وضعیت ساخت‌وساز غیرمجاز در منطقه ١٩ شهرداری تهران می‌گوید: «اولین اقدام آگاه‌سازی جامعه نسبت به زمین‌خواران و افرادی است که زمین‌ها را تصرف می‌کنند و ساخت‌وساز غیرمجاز انجام می‌دهند. ساخت‌وساز‌هایی که ناایمن هستند و به مردم با کلاهبرداری فروخته می‌شوند و مردم را دچار مشکل حقوقی می‌کنند.»
شهرداری منطقه ۵ نسبت به وقوع سیلاب به شهروندان هشدار داد و از مردم خواست از استقرار در بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و نیز تردد از بستر دره‌ها جدا خودداری و از هرگونه استقرار جلوگیری بعمل آید.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به تعیین نرخ پارک حاشیه‌ای در شهر گفت: بر اساس مصوبه شورای شهر تهران، شهرداری تهران ملزم شده است که علاوه بر استفاده از فناوری و نیروی آموزش دیده در بهره برداری از پارک حاشیه‌ای، نسبت به اجرای طرح در معابر تایید شده توسط شورای ترافیک تهران در سطح مناطق ٢٢ گانه اقدام کند.
سرمربی شهرداری همدان نسبت به میزبانی خوشه طلایی انتقاداتی مطرح کرد.
مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران، از روند رو به رشد وصول درآمد مدیریت شهری نسبت به سنوات گذشته خبر داد.
مدیرکل رفاه و امور ایثارگران شهرداری تهران از افزایش ۳۰۰ درصدی کمک هزینه معیشت خانواده شهدای شهرداری تهران نسبت به سال گذشته خبر داد.
رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری هرچه سریعتر باید در این زمینه اقدام و تعیین تکلیف کند، چون پای جان مردم در میان است. شیب تعداد ساختمان‌های ناایمن نزولی بوده و طیف محدودی نسبت به ایمن سازی اقدام کرده‌اند، اما این روند کند است.
عضو شورای شهر تهران گفت: از شهرداری درخواست دارم هر چه سریع‌تر نسبت به تعیین تکلیف وضعیت پهنه رودکی مطابق قانون اقدامات لازم را به عمل آورد.
شهردار تهران نسبت به رفتن مدیرانش از شهرداری تهران گس از یکسال از دوره مدیریت وی توضیحاتی داد.
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: «پروژه اتوبوس برقی پروژه متفاوتی نسبت به دوره‌های گذشته بوده و نخستین پروژه‌‎ای است که بخش خصوصی به‌صورت بلندمدت به آن ورود کرده و می‌خواهد ۵۰دستگاه اتوبوس برقی که گران‌ترین اتوبوس موجود در دنیا محسوب می‌شود را وارد شهر تهران کند.»
سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با هدف حمایت از خانوار و سهولت در خرید، همچنان محصولات را با نرخ پایین‌تر نسبت به سایر مراکز فروش عرضه می‌کند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه نیرو‌های آتش نشانی بلافاصله نسبت به نجات جان حادثه دیدگان اقدام کردند، گفت در اثر این حادثه ۵ نفر مصدوم شده‌اند. یک کودک ۵ ساله و ۴ بزرگسال در این خانه ساکن بودند که بر اثر حرارت بالای انفجار دچار سوختگی شدند.
عضو شورای شهر تهران گفت: در حال نزدیک شدن به اتمام زمام طرح جامع تهران هستیم لذا از شهرداری می‌خواهم نسبت به مطالعه و تدوین طرح جدید شهر تهران اقدام کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ