سازمان زیباسازی شهرداری تهران در اطلاعیه‌ای نسبت به بیلبوردهای تبلیغاتی هفته کتاب و اشتباهی که در طراحی یکی از این بیلبوردها صورت گرفته است؛ واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد حادثه تروریستی شیراز را محکوم کرد.
سازمان لیگ فوتبال سقف بودجه قراردادهای استقلال برای فصل پیش روی لیگ برتر را بدون آپشن دانست.
در ادامه سیاست سرکوب و تجاوزگری وحشیانه صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین، سازمان همکاری اسلامی ترور ۳ جوان فلسطینی به دست نظامیان اشغالگر در شهر نابلس را محکوم کرد.
دبیرخانه سازمان همکاری اسلامی با انتشار بیانیه‌ای به شهادت‌رساندن دو جوان فلسطینی در کرانه باختری توسط نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.
سازمان اداری و استخدامی کشور در واکنش به شایعه صدور رأی دیوان عدالت اداری در خصوص این سازمان اعلام کرد: تاکنون هیچ‌گونه رأی دراین‌خصوص ابلاغ نشده است.
آن‌گونه که در بیانیه سازمان ملل آمده «نماینده عالی بر اهمیت حمایت از آزادی بیان به عنوان یک حق اساسی بشر تاکید کرد. وی در عین حال تاکید می‌کند که هتک حرمت به کتب مقدس و اماکن مذهبی و همچنین نماد‌های مذهبی غیرقابل قبول است و می‌تواند به تحریک خشونت منجر شود.»
سازمان اوقاف و امور خیریه درخصوص شایعه‌پراکنی پیرامون یکی از موقوفات قزوین و نسبت دادن آن به ریاست این سازمان جوابیه‌ای صادر کرد.
سازمان اوقاف و امور خیریه درخصوص شایعه‌پراکنی پیرامون یکی از موقوفات قزوین و نسبت دادن آن به ریاست این سازمان جوابیه‌ای صادر کرد.
سازمان عفو بین‌الملل ضمن محکومیت تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به غزه، از جنایات جنگی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان ساکن غزه سخن گفت.
«استفان دوجاریک» سخنگوی «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل در کنفرانس خبری در پاسخ به این پرسش که آیا بازگشایی سفارت ایران در عربستان سعودی گامی مثبت در منطقه است، گفت: فکر می‌کنم، هر زمان دو کشور، بخصوص دو کشور با نفوذ زیاد در آن منطقه--در خلیج (فارس) --در گفت‌وگوی صریح و سازنده هستند، برای منطقه مفید است.
هماهنگ‌کننده صلح سازمان ملل در خاورمیانه از شعارهای نژادپرستانه شهرک‌نشینان در جریان برگزاری مراسم موسوم به راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی، ابراز انزجار کرد.
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال به درخواست استقلال و سپاهان برای برگزاری سه هفته پایانی بازی های لیگ همزمان با پرسپولیس واکنش نشان داد و گفت: امروز این درخواست بررسی می‌شود.
سازمان برنامه و بودجه معتقد است احکام صادره مربوط به رتبه‌بندی در اسفند سال ۱۴۰۱ توسط وزارت آموزش و پرورش، حداقل مبلغ ۱۶ هزار میلیارد تومان برای سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و برای سال ۱۴۰۲ نیز حدود ۸ هزار میلیارد تومان کسری اعتبار ایجاد می‌کند.
سازمان دامپزشکی کشور با صدور این اطلاعیه ضمن اعلام توقف موقت واردات گوشت قرمز و هرگونه فراورده پروتئینی دامی از کشور برزیل به جهت سلامت و بهداشت جامعه، اعلام می‌دارد تمام گوشت‌های وارداتی صورت گرفته تا امروز به کشور عاری از هرگونه بیماری و آلودگی بوده است.
واکنش اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی به گزارش اخیر آژانس مبنی بر شناسایی ذرات اورانیوم با غنای ۸۴ درصد را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سازمان ملل به تداوم بازداشت رهبران مخالفان از سوی نیروهای امنیتی تونس واکنش نشان داد و آنها را خودسرانه توصیف کرد.
سازمان ملل به تداوم بازداشت رهبران مخالفان از سوی نیروهای امنیتی تونس واکنش نشان داد و آنها را خودسرانه توصیف کرد.
دبیرکل سازمان ملل متحد از تصمیم دمشق برای گشودن ۲ گذرگاه مرزی دیگر برای کمک به زلزله زدگان سوری در خارج از مناطق تحت کنترل دولت مرکزی استقبال کرد.
استفان دوجاریک، سخنگوی دبیرکل سازمان ملل در نشست خبری روز جمعه خود گفت که سازمان ملل حمله به سفارت جمهوری آذربایجان در ایران را که یک کشته نیز بر جای گذاشته است، محکوم می‌کند.
سازمان بنادر و دریانوردی با صدور بیانیه ای با تاکید بر بی اهمیت بودن اقدام دولت پاناما درباره کشتی های مرتبط با ایران اعلام کرد دلیل این اقدام فشارهای سیاسی دولت مستکبر آمریکاست.
سازمان زندان‌ها در رابطه با نحوه مصرف دارو در تمام زندان ها توضیحاتی ارائه داد.
رئیس مرکز المپیاد دانشجویی و امور آزمون‌های بین‌الملل سازمان سنجش آموزش کشور بر بازنگری مقررات، توسعه مراکز برگزاری و رفع مشکلات موجود آزمون آیلتس تأکید کرد و گفت: با تمهیدات پیش‌بینی شده هیچ مشکلی برای شرکت داوطلبان در آزمون آیلتس وجود نخواهد داشت.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال به اعتراضات بابت تغییرات در مسابقات واکنش نشان داد.
سازمان زیباسازی به انتقادهایی که به چاپ پرچم برعکس ایران روی بیلبوردها شده بود، واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ