محمد صلاح، ستاره لیورپول، از این که بار دیگر در همان پست آشنا و قدیمی‌اش به میدان رفته است ابراز خوشحالی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، بعد از شکست تیمش مقابل وستهم گفت آبی‌ها در نیمه اول عالی بودند ولی بعد از پنالتی‌ای که از دست دادند از نظر ذهنی شکست را پذیرفتند.
بر خلاف شایعات درباره توافق پی‌اس‌جی با رندال کولو موآنی، مدیر ورزشی آینتراخت فرانکفورت گفت این باشگاه مهاجم فرانسوی‌اش را به پاری سن ژرمن واگذار نمی‌کند.
دکتر اسماعیل للـه گانی، مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن 27 مرداد ماه سالروز تاسیس این بانک را تبریک گفت.
محمد تاجران داوطلب جمعیت هلال احمر بعد از انتقال پیام صلح و دوستی در ۵۶ کشور جهان، اکنون مشغول رکاب‌زدن در آمریکای لاتین است.
نیک صالح حمیدزیچ 20 دقیقه پس از قهرمانی سیتی در لیگ قهرمانان پیامی برای سیتیزن ها فرستاد.
سفر پادشاه عمان به ایران در شرایطی که منطقه در مسیر صلح پیشروی می‌کند، قابل توجه است؛ مسیری که با امضای توافق میان ایران و عربستان آغاز شد.
معاون عملیات نیروی دریایی ارتش با تاکید بر اینکه حضور ناوگروه ۸۶ ارتش در راستای تقویت دیپلماسی دفاعی کشور و احیای قدرت دریایی است، گفت: ارسال پیام صلح و دوستی به همه کشورها از جمله اهداف این حضور است.
معاون عملیات نیروی دریایی ارتش با تاکید بر اینکه حضور ناوگروه ۸۶ ارتش در راستای تقویت دیپلماسی دفاعی کشور و احیای قدرت دریایی است، گفت: ارسال پیام صلح و دوستی به همه کشورها از جمله اهداف این حضور است.
رئیس جمهور با بیان اینکه ارتش مردم باور و جلوه ارتش برای مردم است، گفت: ملت نگاه می‌کنند تا هر جا حادثه‌ای مانند سیل و زلزله و کرونا باشد ارتش را کنار خود حس می‌کند.
امیردریادار ایرانی گفت: حضور ما در آب‌های جهان حامل این پیام است که خواستار صلح و دوستی هستیم و دست همه کشورهایی را که احترام مردم ایران را نگه می‌دارند، حتماً خواهیم فشرد.
نخست‌وزیر ارمنستان با انتشار پیامی در توییتر اعلام کرد که به‌زودی پیمان صلحی بین این کشور و جمهوری آذربایجان امضاء خواهد شد.
رئیس جمهور و نخست وزیر عراق عید نوروز را تبریک گفته و آرزوی صلح و امنیت کردند.
رئیس جمهور و نخست وزیر عراق عید نوروز را تبریک گفته و آرزوی صلح و امنیت کردند.
اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: پیام واضح همایش شب گذشته این بود که جریان علمی، پژوهشی و فناوری هسته‌ای در ایران، جریانی قدرتمند است و پیام‌آور صلح، مودت و دوستی است.
مراسم تشییع پیکر صلاح الزواوی، سفیر سابق فلسطین در تهران، چهارشنبه ۳ اسفند با حضور سفیر فلسطین و سفیران مقیم تهران و سایر مقامات کشورمان در قطعه نام آوران بهشت زهرا برگزار شد. صلاح الزواوی روز دوشنبه در ۸۶ سالگی در یکی از بیمارستان‌های تهران درگذشت. در این مراسم سلام الزواوی سفیر فلسطین در تهران و دختر صلاح الزواوی نیز حضور داشت. حجت‌الاسلام حسن اختری، رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه و تعدادی از سفیران خارجی مقیم تهران در این مراسم حضور داشتند. در این مراسم، پیام حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان به مناسبت درگذشت صلاح الزواوی توسط سخنگوی وزارت خارجه قرائت شد.
سفر بلینکن با محوریت کابینه راست‌گرای جدید نتانیاهو برنامه‌ریزی شده بود؛ زیرا نگرانی‌ها درباره آینده جهت‌گیری اسرائیل و مذاکرات متوقف‌شده صلح با فلسطینی‌ها در افق نمایان است.
پوتین در پیامی به نتانیاهو گفت: «امیدوارم دولت شما به خط تقویت همکاری روسیه و اسرائیل در همه زمینه‌ها که به نفع مردم ما و به نفع تأمین صلح و امنیت در خاورمیانه ادامه دهد.»
اردوغان هفته گذشته در پیامی به نتانیاهو پیروزی‌اش در انتخابات را تبریک گفته و ابراز امیدواری کرده بود که کابینه‌ای که نتانیاهو تشکیل دهد به همکاری‌ با آنکارا در تمامی زمینه‌ها ادامه دهد و به شکلی صلح و ثبات را به منطقه بازگرداند.
امیر عبداللهیان در ادامه به موضوع همکاری ایران و آژانس اشاره کرد و گفت: ما در چارچوب پادمان به همکاری‌های خود با آژانس در تمام این مدت ادامه دادیم اما بر اساس قانون راهبردی مجلس، گام‌های متناسب با قانون را در حوزه صلح آمیز هسته‌ای برداشتیم که در اقدامی متقابل نسبت به بدعهدی طرف مقابل این اقدامات اتخاذ شد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت عبد صالح و مؤمن و بصیر، آقای حاج محسن لبّانی را تسلیت گفتند.
رئیس جمهور عراق در بیانیه ای اربعین امام حسین (علیه السلام) را به ملت عراق، امت اسلامی و مقام مرجعیت عالی در نجف اشرف خالصانه تسلیت گفت.
نماینده ایرلندی اتحادیه اروپا امروز با انتشار پیامی تصریح کرد: مردم صلح می‌ خواهند نه جنگ، اما ناتو علاقه‌ای به صلح ندارد.
معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور گفت: یک ابتکار صلح در کنار یک پیام مهم توسط وزیر خارجه آقای امیرعبداللهیان به مسکو ارسال شد.
سرپرست تیم اعزامی نیروی دریایی ارتش به مسابقات بین المللی «جام دریا ۲۰۲۲» گفت: این رقابت‌های بین المللی پیام آور صلح و دوستی بین کشورهای منطقه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ