امیردریادار ایرانی گفت: حضور ما در آب‌های جهان حامل این پیام است که خواستار صلح و دوستی هستیم و دست همه کشورهایی را که احترام مردم ایران را نگه می‌دارند، حتماً خواهیم فشرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عربستان امشب در یک مراسم باشکوه قصد دارد نیمار جونیور ستاره برزیلی در باشگاه الهلال معارفه کند تا بتواند از طریق این مراسم بزرگ دیدگان دنیا را کشورش جلب کند تا بتواند در آینده از لحاظ توریستی پیشرفت داشته باشد. شب گذشته در ورزشگاه الهلال آمادگی‌های لازم برای این مراسم بزرگ انجام شد. یکی از خاص‌ترین اقدامات باشگاه الهلال برای معارفه ستاره برزیلی طرح چهره نیمار از طریق هزاران پهپاد است. هزاران پهپاد از داخل ورزشگاه به آسمان ریاض پرواز می‌کنند تا چهره نیمار را طراحی کنند. همچنین هواداران الهلال هم یک تیفوی بزرگ برای خوش آمدگویی در سکو‌های ورزشگاه طراحی کردند. نیمار با قراردادی ۲ ساله به ارزش ۲۰۰ میلیون یورو به الهلال آمد. ستاره برزیلی رکورد بازدید شبکه‌های مجازی در دنیا را با پیوستن به الهلال زد، چون فیلم امضای قراردادش با باشگاه سعودی بیش از ۴۰۰ میلیون بازدید
روایتگران و تصویرسازان از وقایع و رخدادها وظیفه مهمی بر دوش دارند. آن‌کسی که باید در دنیای امروز با همه پیشرفت‌ها، اخبار را تولید و تحلیل کند، یک انسان است و او باید اطمینان‌ساز و اعتمادساز باشد.
روایتگران و تصویرسازان از وقایع و رخدادها وظیفه مهمی بر دوش دارند. آن‌کسی که باید در دنیای امروز با همه پیشرفت‌ها اخبار را تولید و تحلیل کند یک انسان است و او باید اطمینان‌ساز و اعتمادساز باشد.
اصفهان- مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرایی اصلاح سیما و منظر ضلع غربی چهارباغ عباسی آغاز شده و حذف نازیبایی‌ها و آلودگی‌های بصری در دستور کار است.
جانشین رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: به دلیل اینکه احتمال بروز حادثه در هر لحظه‌ای وجود دارد، باید همواره برای مقابله با مخاطرات شیمیایی، آمادگی‌های لازم را داشته باشیم.
رئیس قوه قضاییه با اشاره به ضرورت شفاف کردن «مصادیق آزادی‌های مشروع» به اصول و مفادی از قانون اساسی اشاره کرد که با لحاظ قیود و حتی بدون لحاظ قیود، به این مقوله پرداخته‌اند و در این راستا نکاتی در باب «بند ششم از اصل دوم»، «اصل سوم» و «فصل سوم» قانون اساسی مطرح کرد.
در آستانه سالروز آزادسازی جنوب لبنان از اشغال رژیم صهیونیستی در ۲۵ می سال ۲۰۰۰، جنوب لبنان شاهد برگزاری رزمایش نظامی حزب‌الله با هدف نمایش آمادگی‌های مقاومت برای دفاع از خاک لبنان است.
رئیس شورای حفاظت آزمون سراسری گفت: آمادگی‌های لازم در سطح استان‌ها، شهرستان‌ها و تمام مراکز برگزاری آزمون‌ها به وجود آمده و آموزش‌های لازم به عوامل حفاظتی نیز داده شده تا توان کنترل هر نوع تخلفی را داشته باشند.
بنیادحفظ آثارو نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بیانیه‌ای آورده است:به فضل الهی سپاه و دیگر ارکان منظومه دفاعی و نیروهای مسلح با آمادگی‌های همه جانبه خود امنیت و آرامش میهن اسلامی را تضمین می‌کنند.
خطیب جمعه قم با بیان اینکه حجاب نمادی از زیست ایمانی و هویت ایرانی و انقلابی است، گفت: حجاب محدودیتی کوچک برای آزادی های بزرگ است و زنان، این را در انقلاب اسلامی فهمیدند.
شلمچه- فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: آمادگی‌های ارتش به حد اعلای خود رسیده و هم‌رزمان بنده در جای جای اقیانوس‌ها و دریاها حضور چشمگیری دارند
ستاد کل نیرو‌های مسلح ضمن گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، عنوان کرد: امروز برکت انقلاب اسلامی و آمادگی‌های نیرو‌های مسلح دشمنان را معترف ساخته که قادر به انتخاب گزینه سخت و اقدام نظامی علیه ایران اسلامی نیستند.
ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و آمادگی‌های همه‌جانبه دفاعی نیروهای مسلح، دشمنان قادر به انتخاب گزینه سخت و اقدام نظامی علیه ایران اسلامی نیستند.
ماموران زنی که در یگان ویژه مشغول به کار هستند در کنار تمرینات عمومی و روزمره، تمرینات ویژه‌ و سختی را هم انجام می‌دهند تا در صورت نیاز آمادگی‌های لازم را داشته باشند.
یکی از مقامات فعال در یک پروژه گردشگری دریای سرخ، از مجوزهای جدید مقامات عربستان سعودی برای جذب گردشگران خارجی خبر داد.
وحیدی گفت: نیرو‌های مسلح اعلام آمادگی کردند تا اگر نیاز شد، وارد صحنه شوند و البته امیدواریم شرایط آن‌قدر سخت نشود و سایر دستگاه‌ها هم آماده‌اندو نیاز است این آمادگی‌ها حفظ شود.
نایب رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس تاکید کرد: در قانون اساسی آزادی‌های مشروع و حقوق مدنی شهروندان به صراحت آمده است و دستگاه های اطلاع رسانی باید در مسیر تبیین این حقوق و آزادی ها برای مردم گام بردارند.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: بخش مهمی از حقوق و آزادی‌های ملت در قانون اساسی پیش‌بینی و برای تحقق این حقوق مراجع نظارتی و ضمانت اجراهای متناسب در نظر گرفته شده است.
رئیس قوه قضاییه گفت: ما بر تأمین آزادی‌های مشروع آحاد جامعه تاکید داریم و بر همین اساس ضرورت دارد روش‌های تحقق این آزادی‌ها در سطح جامعه تعیین و تبیین شود و در قبال آنها گفتمان‌سازی صورت گیرد.
حسن نوروزی با بیان این‌که «اگر الان کسی بخواهد اعتراضش را بیان کند و نظرش را بگوید می‌تواند از روزنامه‌ها، صداوسیما و رادیو استفاده کند»، اظهار کرد: آزادی‌هایی که در ایران وجود دارد، در هیچ جای جهان وجود ندارد.
فرمانده کل ارتش گفت: امروز نیروی دریایی ارتش در مسیر توسعه و ارتقای توانمندی‌ و آمادگی‌های خود حرکت‌ می‌کند.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: شبکه دفاعی کشور توانسته امنیت پهنه آسمان ایران را صیانت کند و آمادگی‌های خود در پاسخگویی سریع به تهدیدات را از نمادهای قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی قرار دهد.
ویلفرد لئون، فوق ستاره والیبال لهستان با وجود از دست دادن حضور در قهرمانی جهان تمرینات خود را به شکل جدی پیگیری می‌کند.
رئیس اداره محیط زیست شهرستان عسلویه تصریح کرد: موضوع با سرعت به اداره بنادر و دریانوردی شهرستان به‌عنوان متولی پاکسازی آلودگی‌های نفتی و بخشدار چاه مبارک جهت همکاری اطلاع رسانی شد و تیم تخصصی به محل اعزام شده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ