همه تیم های ملی می توانند از زمین شماره دو کمپ تیم های ملی که کیفیت مطلوبی دارد، استفاده کنند و این سیاست جدیدی است که فدراسیون فوتبال در پیش گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال قطر برای دومین بار به تمرین تیم الغرافه قطر رفت. این در حالی است که کی‌روش هنوز به تمرین تیمی که دو مدافع تیم ملی را دارد نرفته است.
کاپیتان سابق تیم ملی پس از مدت‌ها در یک مصاحبه مفصل به انتقاد از شرایط فوتبال ایران پرداخت و به سؤالات متعددی پاسخ داده است. طغیان دژاگه: بس است دیگر، کمی فوتبال بازی کنید
کارشناس فوتبال ایران ضمن درخواست دقت بیشتر روی آموزش داوران لیگ برتر گفت: قطعا بی اخلاقی همیشه محکوم است و ذات فوتبال را نباید دستخوش حاشیه ها قرار داد.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فریادهای یحیی گل محمدی فقط برای برقراری عدالت است نه چیزی دیگری که بخواهند به پرسپولیس اهدا کنند.
فدراسیون فوتبال ایران برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی سراغ هکتور کوپر رفته است و احتمال دارد این مربی آرژانتینی که سابقه کار در مصر را هم دارد جانشین کارلوس کی روش شود.
تیم ملی فوتبال ایران در حالی از جام جهانی کنار رفت که بر خلاف بسیاری از تیم ها با بالاترین میانگین سنی و بی توجهی به انتخاب و گزینش بازیکنان جوان شاغل در لیگ راهی این مسابقات شد.
مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: در بازی آخر مقابل آمریکا بدن‌مان تحلیل رفت و نتوانستیم به هدف‌مان برسیم.
تیم ملی با کی‌روش به جام جهانی رفت. دو باخت به دست آورد آن هم درست جلوی امریکا و انگلیس. بدترین باخت تاریخ ایران در جام جهانی را رقم زد و در حالی که همه نتایج گروه به نحوی رقم خورده بود که ایران می‌توانست با ۴ امتیاز راهی دور بعد شود، نتوانست از پس ماموریت بربیاید. او رویای صعود به دور حذفی در جام جهانی ۳۲ تیمی را برباد داد.
سرمربی تیم ملی فوتبال بعد از شکست مقابل آمریکا و کنار رفتن از جام جهانی قطر از عملکرد شاگردانش تمجید کرد.
لوئی فان‌خال، سرمربی تیم ملی هلند، از اظهارنظر خبرنگاری درباره عملکرد تیمش به شدت عصبانی شد.
تیم ملی فوتبال ایران با پذیرش شکست مقابل آمریکا از راه‌یابی به مرحله بعدی جام جهانی ۲۰۲۲ بازماند. تیم‌های ایران و آمریکا در حالی در ورزشگاه الثمامه به مصاف یکدیگر رفتند که ایران با یک تساوی هم می‌توانست راهی مرحله بعدی رقابت‌ها شود. شاگردان کیروش در نیمه نخست با ارائه نمایشی ناهماهنگ و پر اشتباه توپ و میدان را به حریف واگذار کردند. در نهایت در دقایق پایانی نیمه نخست روی اشتباه خط دفاعی ایران و پاس عرضی سرجینیو دست، پولیسیچ، ستاره آمریکا و باشگاه چلسی توانست دروازه ایران را باز کند. ملی‌پوشان ایران خوش‌شانس یودند که در آخرین ثانیه‌های نیمه نخست، گل دوم آمریکا آفساید اعلام شد و ۴۵ دقیقه نخست با همان نتیجه ۱-۰ به سود آبی‌پوشان آمریکا به پایان رسید.
تیم ملی فوتبال ایران در سومین و حساس‌ترین دیدار خود در دور گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل آمریکا با یک گل نتیجه را واگذار کرد و از صعود بازماند. دهمین روز از مرحله مقدماتی جام جهانی قطر در حالی با برگزاری ۲ دیدار حساس از گروه B پیگیری شد که تیم ملی فوتبال ایران در استادیوم الثمامه و در نبردی که حکم مرگ و زندگی برای شاگردان کی‌روش داشت به مصاف آمریکا رفت و شکست خورد.
ایران که مقابل انگلیس با نتیجه شش بر دوشکست خورد، حالا مقابل تیمی به میدان خواهد رفت که بخش قابل توجهی از بازیکنانش در باشگاه‌های انگلیسی بازی می کنند.
تمرین ریکاوری بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پس از دیدار برابر انگلیس از ساعت ۱۳:۳۰ امروز به وقت ایران برگزار شد. در این جلسه تمرینی کارلوس کی روش حضور نداشت و راجر دسا و سایر دستیاران او تمرین ریکاوری در زمین چمن را زیر نظر داشتند. کی روش در محل هتل اقامت تیم ملی حضور داشت تا عملکرد بازیکنانی که روز گذشته به میدان رفته بودند را زیر نظر بگیرد.
کی‌روش اصرار داشت که بازی تدارکاتی با تونس پشت درهای بسته باشد و کمترین اطلاعات از تیمش به بیرون درز کند، ولی بعد از بازی ترکیب تیم به رسانه‌ها رسید.
اصرار کی‌روش و پیگیری فدراسیون جواب داد و دقیقاً از روز سه‌شنبه به اعضای کاروان ایران اطلاع دادند این سالن کاملاً قرنطینه است و از ۱۵ دقیقه قبل از اینکه تیم ملی بخواهد جلسات فنی خود را آنجا برگزار کند هیچ کس غیر از اعضای کاروان ایران اجازه رفت و آمد به آن را ندارد.
بزرگترین اشتباه در فوتبال مصر در چند وقت گذشته رفتن کارلوس کی روش بود. او توانایی بالایی داشت و می‌توانست فوتبال مصر را رو به جلو هدایت کند.
یکی از سؤالات بزرگ بعد از این دو بازی امکان همکاری آزمون و طارمی کنار یکدیگر است. اولین بار کی‌روش طارمی را به تیم ملی دعوت کرد و در حالی که آزمون مهاجم نوک تیم ملی بود، از این بازیکن در پست گوش چپ استفاده کرد. آن‌ها در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ همکاری فوق‌العاده‌ای داشتند و بعد از آن در دوره ویلموتس و اسکوچیچ هم بار‌ها کنار هم به زمین رفتند. در اردوی اتریش، اما آن‌ها یک دقیقه نیز کنار هم بازی نکردند.
تیم ملی ایران امروز در حالی مقابل سنگال به میدان خواهد رفت که برد مقابل اروگوئه توانسته بخش زیادی از دلایل انتخاب سرمربی جدید تیم ملی را توجیه کند.
متهم به قتل کوروش اعتراف کرد و گفت: از زمانی که با پدر کوروش ازدواج کردم رابطه‌مان خوب نبود و کوروش مدام از من می‌خواست تا از پدرش جدا شوم، اما من به خاطر پدرش همیشه گذشت می‌کردم. چند روز قبل به حمام رفته بودم و پس از آن متوجه شدم که کوروش از من فیلم گرفته است خیلی از این موضوع ناراحت بودم شب حادثه برای برداشتن گردو به طبقه‌ای که اتاق کوروش بود رفتم، اما متوجه شدم او در حال دیدن همان فیلم است آنقدر عصبانی شدم که با یک میله آهنی ضربه‌ای به سرش زدم و بعد هم با چاقو او را کشتم.
سرمربی پرتغالی تیم ملی کشورمان قبل از رفتن تیم ملی به قطر، سوپرایز جدیدی را خواهد داشت.
عبدالقادر سعید، خبرنگار مصری در صفحه اش نوشت: رفتن سواریش از الاهلی ۱۰۰ درصد است. امیدوارم سرمربی جدید الاهلی نام بزرگی باشد. البته کی روش نباشد، چون او فلسفه فکری ندارد.
چگونه از سردرد کافئینی جلوگیری کنیم؟
رفتن اسکوچیچ قطعی شد و کمیته فنی صلاحیت آن را تایید نکرد و گزینه‌هایی مطرح شد. صلاحیت کی روش هم رد شد. گزینه‌های بعدی را پیشنهاد دادیم و فدراسیون آنها را اعلام می‌کند. به جمع‌بندی نرسیدیم و اسامی در حد حدس و گمان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ