از ابتدا هم معلوم‌ بود سیاست مورد نظر فدراسیون برای تیم ملی، سخت به نتیجه می‌رسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اتاق ایران و چین گفت: سیاست‌های مربوط به تثبیت نرخ ارز، می تواند فشار تورمی در جامعه را مهار کند.
سفیر روسیه در آمریکا، دور جدید تحریم‌های واشنگتن علیه مسکو را مهر تاییدی بر شکست سیاست تحریمی کاخ سفید توصیف کرد.
باشگاه الهلال تلاش می کند تا رضایت ژوائو فلیکس را برای انتقال قرضی یکساله جلب نماید.
کارشناس سیاست‌گذاری انرژی گفت: بعد از تحریم‌های آمریکا در سال ۹۷، بخش نفت و گاز دچار بیشترین افت اقتصادی و رشد منفی شد تا جایی که در سال ۱۳۹۹ فروش نفت خام ایران به کمترین میزان فروش در یک دهه اخیر خود رسید.
با توجه به تایید محرومیت اروپایی یوونتوس در فصل 24-2023 این باشگاه سیاست های نقل و انتقالاتی خود را تغییر می دهد.
بازار جهانی در دنیا با خبرهای متفاوت واکنش گوناگونی نشان داده به طوری که سهام تسلا ریزش داشته و وال استریت با ریزش بسته شد.
اپل به زودی با اپ هایی که اطلاعات را از دستگاه های کاربران جمع آوری می کنند، مقابله می کند.
بعد از قطعی شدن جدایی سیدحمید سجادی، حالا نام های زیادی برای جانشینی وزیر ورزش مطرح شده اند.
گزارشی از توصیه براندازان و رسانه‌های خارجی فارسی زبان از مردم به جهت عدم شرکت در مراسم عزاداری محرم را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تلاش‌های اوکراین برای پیوستن به ناتو مساله جدیدی نیست. سال‌های سال است که اوکراین بین سیاست پیوستن و نپیوستن به ناتو در نوسان است. ویکتور یوشچنکو، رئیس‌جمهور سابق این کشور خواهان ورود به ناتو بود، اما پس از حمله روسیه به گرجستان، اوکراینی‌ها به دنبال کردن این سیاست بی‌میل شدند. جانشین وی، ویکتور یانوکوویچ، هرگونه تمایل برای عضویت را کنار گذاشت و روابط نزدیکتر با روسیه را ترویج کرد، حتی موافقت کرد که مسکو به اجاره یک بندر دریایی دریای سیاه در کریمه ادامه دهد.
جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: نقش معلم در جامعه، نقش انبیاست؛ انبیا هم معلم بشر هستند. نقش معلم، بسیار حساس و مهم است و مسئولیت بسیار زیادی دارد.
نگاهی به سیر فعالیت‌های میرباقری نشان می‌دهد که او پس از اینکه به ریاست فرهنگستان علوم اسلامی قم می‌رسد، در دهه اول بیشتر فعالیت‌هایش در چارچوب اهداف فرهنگستان بوده است. به‌عبارتی در دهه اول خبری از اظهار‌نظر سیاسی توسط او به‌صورت چشم‌گیر نیست، اما اوایل دهه ۹۰ آرام‌آرام وارد فضای سیاسی کشور می‌شود. در این بین نوع نگاه او همانند استادش اجرای احکام اسلامی بدون کوچکترین تقلیلی است و همین هم موجب می‌شود که از سخنانش نوعی بنیادگرایی برداشت شود
بنیامین نتانیاهو در روز‌های نخست بازگشت به منصب نخست‌وزیری، در یک سخنرانی اولویت نخست دولتش در عرصه سیاست خارجی را مقابله با ایران عنوان کرد. آویو کوخاوی، رئیس پیشین ستاد کل ارتش اسرائیل نیز پیش از پایان دوران مسئولیتش عنوان کرده بود که ارتشی به جانشین خود تحویل می‌دهد که از توانایی و آمادگی لازم برای حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران برخوردار است.
آبراهامیان نشان می‌دهد که امریکایی‌ها و بریتانیایی‌ها، همزمان با مذاکرات، به فکر جانشینی برای مصدق بودند. در جلسه مقامات بلندپایه امریکایی و بریتانیایی در ۲۶ اردیبهشت ۱۳۳۱ در واشنگتن با ارایه فهرستی از رجال سیاسی و نظامی ایران، به بررسی سوابق نخست‌وزیران احتمالی برای «حل و فصل مساله نفت» پرداختند.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: بیش از دو سوم ارتش اسرائیل در کرانه باختری زمین‌گیر شده‌اند و منشأ همه این شکست‌ها را انقلاب اسلامی می‌دانند، لذا حداقل کاری که می‌توانند کنند رجزخوانی است.
سایت فوت‌مرکاتو ادعا کرد که بایرن مونیخ در حال مذاکره با یاسین بونو، دروازه‌بان مراکشی سویاست.
جانشین ستاد نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد که فتنه ۸۸ محصول اختلاف دو جریان سیاسی داخل کشور نبود، بلکه این فتنه محصول رویارویی ضد انقلاب و انقلاب بود؛ محصول رویارویی دشمنان قسم خورده این نظام با مردم متدین و نظام و انقلاب ما بود.
مراسم یادبود درگذشت سردار رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی و فرمانده پیشین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا، دوشنبه ۲۱ آذر در مسجد پیامبر اعظم شهرک شهید محلاتی تهران برگزار شد. در این مراسم مقامات کشوری و لشکری از جمله سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهوری، جواد اوجی وزیر نفت، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، احمد وحیدی وزیر کشور، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، پیمان جبلی رییس سازمان صداوسیما، مسعود محرابیان، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه، حجت الاسلام خطیب وزیر اطلاعات، محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد، سردار حاجی‌زاده فرمانده هوافضای سپاه، محمدباقر ذوالقدر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، سردار جعفری، محمدرضا باهنر، پرویز فتاح، علی آقامحمدی، محمدباقر نوبخت، حسین شریعتمداری و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری حاضر شدند.
جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران با اشاره به اغتشاشات اخیر، گفت: جنگ ترکیبی در حوزه اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و امنیتی با هدف بی‌ثبات‌سازی کشور بود.
جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی سالروز تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش را به حجت‌الاسلام محمدحسنی تبریک گفت.
اهواز- جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: در تمامی فرآیند برگزاری مراسم باشکوه اربعین میان مسئولان نظامی، انتظامی و سیاسی بر سه اصل کرامت، امنیت و سلامت زوار تاکید شده است.
آیت‌الله حائری از معدود مراجعی است که پیش از مرگ و به دلیل کهولت سن از مرجعیت کناره‌گیری کرده است. او مقلدان خود را به آیت‌الله خامنه‌ای ارجاع داده است. حالا مقتدی صدر در واکنش، اعلام کرد که از سیاست به طور کامل کناره می‌گیرد. مرجعیت آیت‌الله حائری از مراجع شیعه در عراق، به خواست سیدمحمد صدر، پدر مقتدی صدر و از مراجع تقلید شیعیان بوده است. مقتدی صدر در سال‌های اخیر به شکل غیررسمی بخشی از قدرت سیاسی آیت‌الله حائری را در دست داشت و به احتمال زیاد، پس از مرگ این مرجع تقلید، مقتدی صدر جانشین او می‌شد.
این چهره اصولگرا که فعالیت‌های سیاسی خود را با به روی کار آمدن محمود احمدی نژاد آغاز کرده بود، حالا به نظر می‌رسد قرار است به عنوان وزیر کار و رفاه اجتماعی در دولت سیزدهم حضور داشته باشد
درآمد ۲۰ میلیارد دلاری روسیه از فروش نفت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ