یک مقام کره شمالی، آمریکا و کره جنوبی را به پرداخت ترسناکترین تاوان در تاریخ در صورت اقدام نظامی علیه پیونگ یانگ تهدید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کره جنوبی مدعی شد که هکرهای کره شمالی قصد داشتند به اطلاعات محرمانه رزمایش این کشور با آمریکا دست یابند که موفق نشدند.
نیروی دریایی کره جنوبی اعلام کرد آمریکا، کره جنوبی و ژاپن در پاسخ به آزمایش‌های موشکی اخیر کره شمالی، رزمایش نظامی مشترک برگزار کردند.
رسانه‌های کره جنوبی اعلام کردند سئول و واشنگتن در حال مذاکره درباره راه‌هایی برای آزادسازی پول‌های مسدودشده در کره جنوبی هستند.
منابع آگاه دیپلماتیک و دولتی در سئول مدعی شدند که مقامات کره جنوبی و آمریکا در حال رایزنی در چارچوب یک کارگروه برای آزادسازی ۷ میلیارد دلار پول بلوکه شده ایران در بانک‌های کره هستند.
کره شمالی اعلام کرد رزمایش کنونی آمریکا و کره جنوبی در نزدیکی مرزهای این کشور، رزمایش جنگی خطرناک علیه یک قدرت اتمی است.
آمریکا و کره جنوبی بیانیه همکاری و حمایت دو جانبه امضا کردند و در آن کره جنوبی همکاری با آمریکا را موثر از توافقات چندجانیه در ناتو عنوان کرد.
کره شمالی خطاب به سازمان ملل و جامعه بین‌المللی خواستار توقف فوری رزمایش‌های نظامی تنش‌آمیز آمریکا و کره جنوبی شد.
کره شمالی با بیان اینکه سلاح هسته ای این کشور توازن قوا را در شبه جزیره کره حفظ کرده است، عبور آمریکا، کره جنوبی و ژاپن از خط قرمزها را غیر قابل قبول خواند.
وزارت خارجه کره شمالی به آمریکا و کره جنوبی هشدار داد که پیونگ‌یانگ ادامه خصومت‌ها و تداوم رزمایش‌های نظامی این دو کشور در مرزهای خود را نوعی اعلام جنگ تلقی خواهد کرد.
نیروی هوایی کره جنوبی امروز در بیانیه ای از برگزاری رزمایش مشترکی میان این کشور و آمریکا با مشارکت جنگنده‌های اف-۳۵ و اف- ۲۲ خبر داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه امروز در سخنانی تصریح کرد: آمریکا و ناتو می‌کوشند تا ژاپن و کره جنوبی را به بحران اوکراین بکشانند.
وزارت دفاع کره جنوبی اعلام کرد برای مقابله با تهدیدهای هسته‌ای کره شمالی، ماه آینده با آمریکا، رزمایش مشترک هسته‌ای برگزار می‌کند.
یک سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید امروز اعلام کرد: آمریکا و کره جنوبی به استفاده کره‌شمالی از سلاح اتمی پاسخ هماهنگ و مؤثر می دهند.
رئیس‌جمهور کره جنوبی می‌گوید برای مقابله با تهدیدهای کره شمالی، این کشور در حال رایزنی با آمریکا برای اجرای رزمایش هسته‌ای مشترک است.
رزمایش های هوایی مشترک میان کره جنوبی و آمریکا به بهانه بدی شرایط آب و هوا لغو شدند.
وزارت دفاع کره جنوبی اعلام کرد در پاسخ به آزمایش موشکی کره شمالی، نیروی هوایی این کشور با نیروهای آمریکایی، رزمایش هوایی مشترکی برگزار کردند.
کره جنوبی و آمریکا مانورنظامی خود را با عنوان طوفان هوشیار به پایان رساندند.
کره شمالی از آمریکا و کره جنوبی خواست تا مانورهای نظامی مشترک را متوقف کنند.
نخستین رزمایش مشترک هوایی گسترده کره جنوبی و آمریکا در پنج ماه اخیر، با حضور بیش از ۲۴۰ جنگنده آغاز شد.
وزارت دفاع ملی کره‌جنوبی اعلام کرد ارتش این کشور برای اولین بار در رزمایش سایبری چندملیتی به رهبری آمریکا شرکت خواهد کرد.
خبرگزاری یونهاپ اعلام کرد که کره جنوبی و آمریکا ۴ موشک را به سمت دریای ژاپن شلیک کردند.
کره جنوبی و آمریکا تمرینات نظامی خود را همزمان با تشدید تنش‌ها با کره شمالی آغاز می‌کنند.
وزارت خارجه کره جنوبی امروز از گفتگوهای پیاپی معاون وزیر امور خارجه این کشور با مقامات آمریکا و اروپا در خصوص مذاکرات رفع تحریم‌های ضدایرانی خبر داد.
آمریکا، کره جنوبی و ژاپن پس از ۵ سال و به منظور مقابله با تهدیدات کره شمالی و چین، رزمایش مشترک دفاع در برابر حملات موشک‌های بالستیک، برگزار کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ