تاکنون ۱۵ نفر فوت کردند که این آمار به تفکیک استان‌ها بدین ترتیب است؛ ۷ نفر در تبریز، ۴ نفر در تهران، ۲ نفر در همدان، ۱ نفر در ارومیه و ۱ نفر در قزوین.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کشور پرو درپی افزایش موارد ابتلا به یک بیماری نادر، وضعیت اضطراری اعلام کرد.
رییس گروه مدیریت بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان وزارت بهداشت با تشریح علائم بیماری تب مالت، گفت: طی سال گذشته متاسفانه بروز موارد با افزایش مواجه بود و بخش زیادی از ابتلا به این بیماری نیز به دلیل استفاده از فرآورده‌های لبنی غیرپاستوریزه است و مهم است که مردم در مصرف این فرآورده‌ها دقت کنند.
به گفته متخصصان، اکثر موارد ابتلا را دیابت نوع دو تشکیل می‌دهد؛ این نوع بیماری با چاقی و افزایش وزن مرتبط و تا حد زیادی قابل پیشگیری است.
یک مطالعه جدید به ارتباط بین مصرف مکرر غذا‌های سرخ شده و موارد بیشتر اضطراب و افسردگی پی برده است.
تحقیقات جدید افزایش جهانی موارد دیابت نوع ۲ را با مصرف بیش از حد گوشت‌های فرآوری شده و کربوهیدرات‌های تصفیه شده مرتبط می‌داند.
براساس نتیجه مطالعه‌ای تازه که داده‌ها را تا سال ۲۰۱۸ میلادی مدل سازی کرده خوردن بیش از حد محصولات گندم و برنج تصفیه شده همراه با مصرف کم غلات کامل باعث رشد موارد جدید دیابت نوع ۲ در سراسر جهان می‌شود.
ذاکری با اشاره به اینکه مقایسه موارد مثبت مالاریا تا ۲۱ فروردین سالجاری نیز نشان دهنده افزایش موارد نسبت به مدت مشابه سال گذشته است، تصریح کرد: با شناسایی به موقع موارد و تحت درمان قرارگرفتن آنان هیچ گونه فوتی ناشی از این بیماری در سطح استان در سال‌های اخیر صورت نگرفته است.
بنابر اعلام سازمان اورژانس کشور، تاکنون ۵۴ مورد قطع عضو ناشی از حوادث چهارشنبه سوری در کشور رخ داده است.
سرطان روده بزرگ در میان بزرگسالان جوان همچنان در حال افزایش است، به طوری که انجمن سرطان آمریکا دو برابر شدن موارد را در افراد کمتر از ۵۵ سال گزارش کرده است.
عشرتی درباره پیش بینی‌ها از شرایط کرونا در نوروز ۱۴۰۲ گفت: طی چند سالی که با کرونا پیش رفته‌ایم، معمولا بعد از عید و تعطیلات افزایش موارد کرونا را تجربه می‌کنیم که قابل انتظار است. به جز عید ۱۳۹۹ که همه مردم در خانه ماندند، در عید ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ این افزایش بعد از عید رخ داد؛ بنابراین ممکن است که این اتفاق مجددا هم بیفتد و مقداری افزایش را داشته باشیم. البته از آنجایی که ماه رمضان را هم در نوروز داریم، شاید مسافرت‌ها مانند سابق نباشد و کمتر باشد، اما به هر حال باید آماده بوده و مراقب باشیم.
رییس آزمایشگاه ملی آنفلوآنزا و سرخک با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ موارد سرخک در کشور افزایشی بوده است، گفت: با اینکه در ایران سرخک را حذف کرده‌ایم، اما ژنوتایپ‌های جدید آن از برخی کشور‌هایی همسایه مانند افغانستان و پاکستان وارد کشور ما می‌شوند.
رئیس اورژانس تهران از افزایش موارد مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در تهران طی روزهای اخیر خبرداد.
کره شمالی در اطلاعیه‌ای با اشاره به افزایش موارد ابتلا به یک «بیماری تنفسی نامشخص»، پنج روز در پیونگ‌یانگ قرنطینه اعلام کرد.
محققان دریافتند، مصرف کنندگانی که دچار نارسایی قلبی شده‌اند، نسبت به افرادی که از متامفتامین استفاده نمی‌کنند، علاوه بر بستری طولانی‌تر و بستری شدن مجدد در بیمارستان، بیماری شدیدتری هم داشته‌اند.
شش کودک در انگلیس پس از تشخیص ابتلا به این عفونت باکتریایی جان خود را از دست داده‌اند و در سال جاری موارد ابتلا بیش از حد طبیعی مشاهده میشود.
وزیر کشور اوکراین از افزایش موارد خشونت های خانگی در این کشور درپی خاموشی های برق خبر داد.
سازمان ملل از افزایش موارد ابتلا به وبا در سوریه خبر داد و اعلام کرد که شمار افراد مبتلا به وبا به ۱۶ هزار نفر رسیده است.
یک اپیدمیولوژیست با تاکید بر اینکه پیش‌بینی شرایط کرونا طی روز‌های آتی بر اساس مدل‌ها برآورد می‌شود، گفت: بعید است که افزایش موارد، مشابه آنچه که در تابستان ۱۴۰۰ با گونه دلتا ویروس تجربه کردیم، باشد؛ اما بازهم غافلگیری از سوی کووید۱۹ بعید نیست.
محققان دریافتند در صورتی که افراد به جای استفاده از لنز‌های قابل استفاده مجدد، از لنز‌های یکبار مصرف روزانه استفاده کنند، بین ۳۰ تا ۶۲ درصد موارد کراتیت آکانتاموبا در بسیاری از کشور‌ها قابل پیشگیری است.
ارتش آمریکا در آلاسکا به منظور کاهش موارد جرم و جنایت سربازان ناشی از مصرف مشروبات الکلی، طرح تشویقی برای آنها در نظر گرفت.
آیت الله مکارم شیرازی:‌ مردم می خواهند نتیجه‌ی حل مشکلات اقتصادی را در سفره‌هایشان ببینند، و ما می‌بینیم که در بیشتر موارد، هزینه‌ی سفره‌های مردم گران‌تر شده است.
تابستان‌های گرمتر موارد سرطان پوست را افزایش می‌دهد
به طور خاص در تابستان سال جاری افزایش چشمگیر موارد ابتلا در ایتالیا رخ داده که باعث نگرانی مقام‌های بهداشتی آن کشور شده است. تنها در هفته گذشته، ۵۰ مورد دیگر از ابتلا به تب نیل غربی در ایتالیا گزارش شده جایی که عفونت‌های این ویروس در تابستان امسال افزایش یافته است.
زمان برگزاری جلسه معارفه آنلاین شرکت ۲۰۰ میلیارد تومانی آسیاتک مشخص شد تا به عرضه سهام خود در بورس نزدیک شود. این عرضه اولیه چه زمانی انجام می شود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ