مهاجم باتجربه تیم ملی فرانسه اعتراف کرد تحت تاثیر قدرت مراکش قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این محقق طب سنتی با بیان اینکه گوشت گوسفند و بزغاله از دیدگاه طب سنتی بهترین نوع گوشت است، یادآور شد: در طب سنتی توصیه به مصرف گوشت مرغ و خروس نیز وجود دارد، اما نکته مهم این است که کیفیت گوشت مرغ باید درنظر گرفته شود یعنی مصرف مرغ‌هایی که به صورت صنعتی پرورش پیدا می‌کنند مزایای زیادی ندارند و بنابراین توصیه نمی‌شود جایگزین گوشت گوسفند یا بزغاله شود، اما گوشت مرغی که به صورت طبیعی پرورش یافته فواید بسیاری دارد.
در پیش نویس تفاهمامه وزارت میراث فرهنگی و سازمان محیط زیست مقرر شد برای نخستین‌بار شاخص احترام به محیط زیست در شورای راهبردی انتخاب شهرها و روستاهای ملی لحاظ شود.
شهردار منطقه ۱۹ تهران گفتاین منطقه به لحاظ شبکه فاضلاب دچار بحران است.
بازیکن استقلال می گوید که تیم او در سه بازی گذشته عملکرد مورد انتظار را به نمایش نگذاشته است.
حمید ابوطالبی گفت: بازگشت به برجام و یا ایجاد تغییرات درآن به لحاظ تکنیکی دیگر ممکن نیست
دیوگو ژوتا، ستاره پرتغالی لیورپول، از اینکه با زدن دو گل نقش مهمی در پیروزی ۳-۲ تیمش داشت، ابراز خشنودی کرد.
کاپیتان نساجی با وجود بازی در پست دفاع، در صدر جدول گلزنان لیگ قرار گرفته است.
سرمربی پرتغالی سپاهان می‌گوید تیمش مقابل تیمی قدرتمند از لحاظ دفاعی به پیروزی رسیده است.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه با تأکید بر اینکه آمریکا و اسرائیل به لحاظ نظامی همسایه ما هستند، عنوان کرد: اسرائیل یک کشور نیست بلکه پایگاه نظامی جهان سرمایه‌داری برای سلطه بر منطقه غرب آسیاست.
هافبک مازندرانی ذوب آهن می گوید به شخصیت و تجربه پرسپولیس باختند.
پپ گواردیولا معتقد است مهم‌ترین مسئله این است که امروز سیتی برنده شود و تنها در این صورت پیروزی احتمالی یونایتد برابر آرسنال اهمیت پیدا خواهد کرد.
تبریز- مربی تیم گل گهر سیرجان با ابراز خوشحالی از کسب یک امتیاز از بازی خارج از خانه مقابل تراکتور گفت: از لحاظ فنی خوب بودیم ولی ۲ گل دریافت کردیم.
مربی تیم ملی هندبال گفت: بازیکنان از لحاظ تکنیک، تاکتیک و هماهنگی به شرایط خوبی رسیده‌اند اما برخی مواقع اشتباهات فردی هم وجود دارد.
سرمربی برزیلی صنعت نفت آبادان می‌گوید تیمش از لحاظ تاکتیکی مشکلاتی دارد.
انتظار می‌رود بازی فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بین دو تیم آرژانتین و فرانسه به لحاظ جذب بیننده رکورد جدیدی به ثبت برساند.
یورگن کلینزمن اسطوره بازنشسته جهان فوتبال روز گذشته کارشناس بازی ایران-ولز در بی‌بی‌سی اسپورت بود و در خصوص پیروزی شاگردان کارلوس کی‌روش نظر داد.
سرپرست فدراسیون شمشیربازی گفت: بازیکنان جوان ما جسارت حمله کردن نداشتند  و باید از لحاظ تاکتیک با آنها کار شود.
زنجان- وزیر جهاد کشاورزی گفت: کشور ایران به لحاظ ذخایر غذایی در بالاترین سطح قرار دارد و با شرایط حاکم بر جهان تولید غذا به معنی تولید قدرت است.
زنجان- وزیر جهاد کشاورزی گفت: کشور ایران به لحاظ ذخایر غذایی در بالاترین سطح قرار دارد و با شرایط حاکم بر جهان تولید غذا به معنی تولید قدرت است.
ژاوی هرناندز در نشست خبری بازی با بیلبائو تایید کرد که در غیاب عثمان دمبله از لحاظ تاکتیکی نظم بیشتری دارند و بهتر بازی می کنند.
روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از بنیاد هریتیج، ارتش آمریکا را «ضعیف» توصیف کرد و نوشت که در برابر خطرات قادر به دفاع از منافع ملی آمریکا نخواهد بود.
معاون اول رییس گفت: ایران به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی و همسایگی با پانزده کشور و همچنین همجواری با دریای خزر در شمال و خلیج فارس در جنوب، جایگاه ویژه ای به لحاظ ترانزیت دارد.
مربی تیم ملی کشتی آزاد با بیان اینکه آمریکایی‌ها به لحاظ تاکتیک و برنامه از ما بهتر عمل کردند، گفت: تیلور در همه این سال‌ها با یک روش مبارزه می‌کرد، اما بعد از شکست پارسال مقابل یزدانی، تغییر تاکتیک داد و به پیروزی رسید.
ملی‌پوش بوکس ایران گفت: در صورت فیکس شدن در ترکیب تیم اعزامی به قهرمانی آسیا قول کسب یک مدال خوشرنگ را می‌دهم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ