یورش صهیونیست‌ها به نابلس و الخلیل/ عملیات تیراندازی در شرق طوباس
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نظامیان صهیونیست در جریان یورش گسترده امروز به شهر نابلس اقدام به تخریب منزل یک شهید فلسطینی کرده و به شدت با مبارزان مقاومت درگیر شدند.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی ضمن یورش به مناطق مختلف کرانه باختری، چندین فلسطینی را بازداشت کردند و در درگیری با مبارزان فلسطینی چندین تن دیگر را مصدوم کردند.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی با یورش به بیت‌لحم و درگیری با فلسطینیان مجری عملیات تیراندازی در تقوع را بازداشت کردند و عصر امروز نیز به خانه وی یورش بردند.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی ضمن یورش به ترمسعیا با فلسطینیان درگیر شدند و پس از تیراندازی به سمت آنان، یک شهروند فلسطینی را بازداشت کردند.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی ضمن یورش به ترمسعیا با فلسطینیان درگیر شدند و پس از تیراندازی به سمت آنان، یک شهروند فلسطینی را بازداشت کردند.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز شنبه حملات گسترده‌ای را به شهر نابلس و جنین در کرانه باختری آغاز کردند.
ساعاتی پس از یورش نظامیان صهیونیستی به نابلس، جوانی فلسطینی که در این درگیری‌ها زخمی شده بود، به شهادت رسید.
در یورش امروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه بلاطه در شرق نابلس، یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله اشغالگران صهیونیست به شهادت رسید اما صهیونیست‌ها هدف اصلی عملیات خود را محقق نکردند.
منابع فلسطینی از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه بلاطه در شرق نابلس و درگیری مسلحانه شدید آنها با مبارزان مقاومت خبر می‌دهند.
همزمان با پاسخ مقاومت به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، رزمندگان فلسطینی با یورش صهیونیست‌ها به مناطقی در جنین و نابلس در کرانه باختری مقابله کردند.
منابع فلسطینی تصاویری از لحظه شهادت یکی از مبارزان فلسطینی در شهر نابلس را منتشر کرده اند.
منابع فلسطینی گزارش دادند که در جریان یورش گسترده نظامیان صهیونیست به نابلس تاکنون، ۱۰ فلسطینی شهید و بیش از ۱۰۰ نفر دیگر زخمی شده اند.
منابع فلسطینی گزارش دادند که در جریان یورش گسترده نظامیان صهیونیست به نابلس تاکنون، ۹ فلسطینی شهید و ۹۷ نفر دیگر زخمی شده اند.
منابع فلسطینی گزارش دادند که در جریان یورش گسترده نظامیان صهیونیست به نابلس تاکنون، ۶ فلسطینی شهید و ۷۱ نفر دیگر زخمی شده اند.
منابع فلسطینی گزارش دادند که در جریان یورش گسترده نظامیان صهیونیست به نابلس تاکنون، پنج فلسطینی شهید و ۴۵ نفر دیگر زخمی شده اند.
منابع محلی در نابلس صبح امروز از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به نابلس خبر دادند که در نتیجه آن تاکنون دستکم 20 فلسطینی زخمی شده اند.
احمد عاطف مصطفی دراغمه» جوان ۲۳ ساله فلسطینی در جریان یورش اشغالگران صهیونیستی به شهر نابلس و درگیری با فلسطینیان در محوطه‌های آرامگاه حضرت یوسف ، هدف گلوله قرار گرفته و به شهادت رسیده است.
نظامیان صهیونیست بامداد امروز دوشنبه به مناطق مختلف کرانه باختری یورش برده و دست کم ۲۰ فلسطینی را بازداشت کردند.
نظامیان اشغالگر صهیونیست بامداد امروز چهارشنبه حملات گسترده‌ای را علیه مناطق مختلف کرانه باختری به ویژه نابلس انجام دادند.
نظامیان اشغالگر صهیونیست بامداد امروز چهارشنبه حملات گسترده‌ای را علیه مناطق مختلف کرانه باختری به ویژه نابلس انجام دادند.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز دوشنبه حمله گسترده‌ای را به شهر نابلس واقع در شمال کرانه باختری انجام دادند.
منابع فلسطینی صبح امروز گزارش دادند که در جریان یورش نظامیان صهیونیست به جنین در کرانه باختری، سه فلسطینی در اثر تیراندازی صهیونیست‌ها زخمی شدند که حال یکی از آنها وخیم است.
نظامیان صهیونیست امروز در یورش گسترده به مناطق مختلف کرانه باختری ۴۰ فلسطینی را بازداشت کردند.
شبکه روسیا الیوم امروز (سه‌شنبه) به نقل از منابع رسانه‌ای فلسطین اعلام کرد که نیروهای رژیم صهیونیستی صبح امروز به محله قدیمی نابلس در کرانه باختری یورش برده و اقدام به هدف قرار دادن خانه شماری از مبارزان در این منطقه کردند، اما آن‌ها تسلیم نشده و با صهیونیست‌ها درگیر شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ