روابط عمومی وزارت خارجه عربستان سعودی سه‌شنبه شب یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی را محکوم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تعرض‌های مکرر صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی ادامه دارد و امروز نیز ۲۶۸ شهرک‌نشین صهیونیست این مکان مقدس را مورد تعرض قرار دادند.
کنعانی در توئیتی نوشت: یورش وحشیانه صهیونیست‌ها به مساجد و اهانت به قرآن کریم، تخریب منازل، کشتار روزانه کودکان و زنان و مردم بی دفاع فلسطین نشانه عدم‌پایبندی رژیم جعلی به هیچ خط قرمزی در تعدی و تجاوز به مقدسات دینی و حقوق بشر است.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: یورش وحشیانه صهیونیست‌ها به مساجد و اهانت به قرآن کریم، نشانه عدم‌پایبندی رژیم جعلی به هیچ خط قرمزی در تعدی و تجاوز به مقدسات دینی است.
پارلمان مصر با انتشار بیانیه‌ای تند، یورش نظامیان اشغالگر قدس به مسجد الاقصی و تحریک احساسا ت مسلمانان را محکوم کرد.
یورش شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی در دهه آخر ماه رمضان و آمادگی محور مقاومت برای واکنش به تجاوزات تل‌آویو علیه این مکان مقدس از محورهایی است که کاربران عرب‌زبان در توئیتر به آن پرداخته‌اند.
منابع خبری در اراضی اشغالی از تعرض دستکم ۷۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی خبر می‌دهند.
منابع عبری از طرح جریان های افراط گرای صهیونیست برای یورش گسترده به مسجدالاقصی در ایام عید پسح خبر دادند.
وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن به شدت هتک حرمت مسجدالاقصی از سوی صهیونیستها که آخرین مورد آن یورش بن گویر به محوطه این مکان مقدس بود را محکوم کرد.
قطر به یورش بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی واکنش نشان داد و این اقدام را به شدت محکوم کرد.
گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای از عملیات جدید تیراندازی علیه نظامیان صهیونیست در منطقه قباطیه (از توابع جنین) خبر داد.
نظامیان صهیونیست بامداد امروز شنبه به شهر اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری یورش برده و تلاش کردند که یک مبارز فلسطینی را بازداشت کنند اما با تیراندازی شدید مقاومت، مجبور به عقب نشینی شدند.
حداقل دو مورد تیراندازی به سمت صهیونیست‌ها در کرانه باختری گزارش شده و همزمان گروه عرین الاسود خواستار آمادگی فلسطینی ها در برابر یورش صهیونیست ها به مسجدالاقصی شده است.
دهها شهرک نشین صهیونیست امروز سه شنبه به مسجدالاقصی یورش بردند.
در پی یورش امروز «یهودا گلیک» خاخام صهیونیست به همراه شماری از شهرک نشینان به مسجدالاقصی، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در بیانیه ای این اقدام را محکوم کرد.
منابع فلسطینی دقایقی پیش از شهادت یک جوان فلسطینی در شهر جنین (شمال کرانه باختری) در اثر شدت جراحات ناشی از تیراندازی امروز نظامیان صهیونیست، خبر دادند.
نظامیان صهیونیست در یورش های امروز به مناطق مختلف کرانه باختری دستکم ۷ فلسطینی را بازداشت کردند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در ارتباط با افزایش یورش های شهرک نشینان صهیونیست علیه مسجدالاقصی در روزهای اخیر هشدار داد.
جنبش حماس با صدور بیانیه ای درباره یورش گسترده صهیونیست‎ها به مسجدالاقصی هشدار داد.
یهودیان افراطی از صهیونیستها خواستند که به مناسبت آنچه «عید العرش» یهودی نامیده می‌شود، بزرگترین یورش را به مسجدالاقصی انجام دهند.
یورش شهرک نشیان صهیونیست به مسجدالاقصی امروز هم رخ داد و آنها با حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی به این مسجد یورش بردند.
یورش شهرک نشینان به مسجدالاقصی از سال ۲۰۱۹ تاکنون رشد ۳۳ درصدی داشته است و این موضوع به طور تدریجی و به شکل ثابت شاهد افزایش بوده است.
منابع فلسطینی از ادامه هتک حرمت مسجدالاقصی از سوی شهرک نشینان صهیونیست خبر دادند.
منابع فلسطینی از یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی و همزمان با آن حملات موشکی سرایا القدس به قدس اشغالی خبر می دهند.
شهرک‌نشینان صهیونیست به مناسبت «احیای سالروز تخریب معبد» با حمایت نظامیان رژیم اشغالگر به مسجدالاقصی تعرض کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ